Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Papananaaman nenäleikkaus

Vierailija
02.01.2021 |

Katsoin ennen ja jälkeen kuvia videolta esim. kohdassa 30:17, 30:38 ja 53:42 ja minun silmääni vanha sopi kasvoihin paremmin. Parannusta on tuo pienen kyhmyn poistuminen, mutta nenän kärki meni huonompaan suuntaan. Onkohan haluttu tarkoituksella muokata sitäkin, vai muuttuuko se väkisin leikkauksessa? Sierainten lisäksi ongelma on mielestäni kasvojen mittasuhteissa. Henkilöllä on huulissa täytettä, joka on painonsa takia venyttänyt ylähuulen ja nenän välistä aluetta pidemmäksi. Ylähampaatkaan eivät enää kunnolla näy puhuessa. Nenäleikkaus saa tuon välin näyttämään entistä pidemmältä, kun nasolabiaalikulma on suurentunut.

Nuo mittasuhteet ovat monesti kokonaisuuden kannalta paljon merkityksellisempiä kuin yksittäinen kuhmu nenässä.

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsieraimet näyttäisivät olevan jotenkin liiskana, että on hankala hengittää?? Vai näyttääkö vaan mun silmiin? :/

Vierailija
22/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua.. On kuin se anorektinen angelina jolien ulkonäköä tavoitteleva nainen, muistaako joku nimeä? Mutta nenä on samanlainen nyt. Voi tyttörukka mitä menit tekemään.

Sahar Tabar. On kyllä samaa näköä nenässä 😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tehdä nenäleikkauksen niin antaa mennä vaan, miksi arvostelette?

Vierailija
24/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän julkaisi asiasta videon, koska on somejulkkis. Hänen videoillaan on myös kommentointimahdollisuus. Jos hän ei haluaisi kommentteja muilta, miksi hän olisi julkaissut tuollaisen videon? Vai meinaatko, että vain ylistävä keskustelu on sallittua?

Vierailija
25/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa tehdä! Mutta Sini on kertonut leikkauksestaan yksityiskohtaisesti, joten toki se herättää ihmisissä ajatuksia. Kyllä mun mielestä sopii pohtia myös sitä, mikä järki on tällaisessa leikkauksessa. Sini on kertonut syyt sille, miksi hän on leikkauksen halunnut, ja kyllä siitä saa olla jotain mieltä. Minäkin olen, olen sitä mieltä, että järjetön leikkaus, koska leikkauksissa on aina riskinsä ja Sini oli ennen leikkausta kaunis.

Siniä pidän älykkäänä ihmisenä, mutta meillä kaikilla on oman sokeat pisteemme ja pakkomielteemme.

Vierailija
26/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kärsä parempi mun mielestä

Vierailija
27/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa katsoa noin pitkiä videoita. Oliko leikattu jossain Turkissa tms. halpamaassa vai Suomessa?

Sama, yritin katsoa eteenpäin ilman ääntä, mutta sama pää vaan heiluu ja selittää teennäisellä ilmeellä siinä jotain. Missä kohta on ennen ja jälkeen kuvat?

Ihan hyvä esimerkki siitä, että mittasuhteet on hyvä ottaa huomioon leikkauksia tehdessä - huom, sanon tämän näkemättä alkuperäistä nenää, sehän on toki saattanut olla ihan kamala ja leikkaus siis paikallaan - esim mikä kokoinen pää on, minkä kokoiset kasvot ovat, minkä malliset kasvot ovat (pitkä/lyhyt/pyöreä jne), minkä kokoiset silmät, nenä ja suu, miten ne asettuvat (silmät suhteessa nenään, huulet suhteessa nenään, jne). Usein kookkaaseen päähän tai isoihin/pitkään kasvoihin ei sovi liian sievä tai huomaamaton nenä/suu/silmät vaan niissä saa olla kokoa tai jotain persoonallistakin "täyttämässä" kasvoja.

Ja tämä kommentti siis yleisesti, ei tähän henkilöön liittyen.

En tiedä edes kuka tämä on, hassu nimi kyllä.

Vierailija
28/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota teennäistä elehtimistä ja ilmehtimistä. Vaivaannuttavaa kuunnella lähes kolmekymppisen ihmisen puhuvan käyttäen teini-slangia "sillee low key" 🙄 nauraa räkättäen peilikuvalleen vessassa.

Vierailija
29/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuprofiilist on hyötyy vaan ku sä teet sen TikTok trendin et milt sä näytät bileissä öwöwö

Sini, 28

Vierailija
30/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta uusi nenä on nätimpi, tykkään tuollaisista kapeista ja naisellisista nenistä. Se entinen oli jotenkin miesmäinen ja kolho, ja sai hänet näyttämään aggressiiviselta.

Vierailija
31/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papana-aivo.

Vierailija
32/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsittekö laittaa ennen ja jälkeen kuvat, kun en todellakaan ala katsomaan mitään tunnin videota ...

Vierailija
33/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei !! Samanlainen possunenä kun Harjusolalla 😰

Harjusolalla on muuten uudet silikoni tisulit. Siitäkin on tehty video. Tietenkin. 

Vierailija
34/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa tehdä! Mutta Sini on kertonut leikkauksestaan yksityiskohtaisesti, joten toki se herättää ihmisissä ajatuksia. Kyllä mun mielestä sopii pohtia myös sitä, mikä järki on tällaisessa leikkauksessa. Sini on kertonut syyt sille, miksi hän on leikkauksen halunnut, ja kyllä siitä saa olla jotain mieltä. Minäkin olen, olen sitä mieltä, että järjetön leikkaus, koska leikkauksissa on aina riskinsä ja Sini oli ennen leikkausta kaunis.

Siniä pidän älykkäänä ihmisenä, mutta meillä kaikilla on oman sokeat pisteemme ja pakkomielteemme.

Annoin yläpeukun koska eka kappale oli hyvä.

Tuo älykkyys-maininta itseäni hieman ihmetyttää.

Vierailija
35/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti meikkiä aina naamassa tällä papanalla. Kyllähän ton nenäleikkauksen huomaa, kun oikein rupeaa vertailemaan. Jos ei olisi mainostanut ja kertonut leikkauksestaan en olisi huomannut mitään. Ehkä ajatellut, onpa hyvin meikattu nenä pienemmäksi. No saapahan otettua nyt sitten niitä !"parempia" kuvia sinne instaan. 

Vierailija
36/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin papanaama kuin alaspäin kaarevasti roikkuvan pitkän kyrvän näköinen nenä!

Vierailija
37/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen nenä oli etnisempi ja siksi mielenkiintoisempi ja paremman näköinen. Nyt hän näyttää samalta kuin monet muut. Mutta mielipiteelläni ei ole mitään merkitystä, pääasiahan on että hän itse pitää nenästään.

Vierailija
38/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina jotenki epämukava olo kun joku kuvailee jotain millimetrin aluetta omassa naamassa, että katoppa tästä kulmasta tässä on tämmönen.. kuka tutkii ja tarkastelee omaa namaa ja mahdollisesti muiden naamaa noin :O Mä en todellakaan edes tiedä miltä oma nenän joku alue näyttää jostakin kulmasta :D 

Vierailija
39/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kärsä parempi mun mielestä

Omasta mielestäni se oli miehekkäämpi ja sieraimet olivat huomattavan isot.

Vierailija
40/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset nenät ja myös suomalaisten lyhyet, lihaisat, pystyt nenät on vaikeita leikattavia. Aasialaisillahan on myös noita leveitä, ylöspäin kaartuvia neniä, mutta heillä on matalampi nenänvarsi ja usein pidempi nenä kuin suomalaisilla. Suomalaisilla on erittäin lyhyet nenät maailman mittakaavassa. Siksi filtrum eli nenän ja suun välinen kaistale on usein pitkä.

Leikkauksissa tuollaiset nenät helposti vain nousee entistä pystymmäksi tai sieraimista tulee oudot ja epäsymmetriset.