Papananaaman nenäleikkaus
Katsoin ennen ja jälkeen kuvia videolta esim. kohdassa 30:17, 30:38 ja 53:42 ja minun silmääni vanha sopi kasvoihin paremmin. Parannusta on tuo pienen kyhmyn poistuminen, mutta nenän kärki meni huonompaan suuntaan. Onkohan haluttu tarkoituksella muokata sitäkin, vai muuttuuko se väkisin leikkauksessa? Sierainten lisäksi ongelma on mielestäni kasvojen mittasuhteissa. Henkilöllä on huulissa täytettä, joka on painonsa takia venyttänyt ylähuulen ja nenän välistä aluetta pidemmäksi. Ylähampaatkaan eivät enää kunnolla näy puhuessa. Nenäleikkaus saa tuon välin näyttämään entistä pidemmältä, kun nasolabiaalikulma on suurentunut.
Nuo mittasuhteet ovat monesti kokonaisuuden kannalta paljon merkityksellisempiä kuin yksittäinen kuhmu nenässä.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Täällä uutta nenää kutsutaan kamalaksi ja friikiksi. Ettekö te tajua, että joillain on ihan luonnostaan tuollaisia neniä? Kun ne nyt väitätte leikattua nenää rumaksi, niin samalla myönnätte, että joillain on ruma nenä. Eli toivottavasti ette tekopyhästi samaan aikaan myös selittele, että nenäleikkaukset ovat turhia, koska "kaikki nenät ovat kauniita sellaisina kuin ovat".
Niin TÄMÄ! :D
Mutta sopiiko vanha suu nyt yhteen uuden nenän kaa? Täytyykö suukin uutistaa? Ja kun se on vuoltu uusiksi, niin sopivatka vanhat silmät kokonaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tuokin hommaa itselleen oikean ammatin tai jonkun opiskelupaikan? Kannattais jo
En seuraa ihmisten verotietoja, joten en tiedä, mitä tämäkin tubettaja tienaa, mutta kaiketi ihan mukavasti, kun on tuollaiseen operaatioonkin varaa. Onko hän itse kertonut opiskeluistaan ja muista töistään?
Mitä helvettiä te vaahtoatte muiden nenistä? Sini vihasi vanhaa nenäänsä ja sai nyt mielestään paremman, itsetuntokin kenties parani. Ja hän ei kehota nuoria menemään nenäleikkaukseen.
Mikä teidän ongelma siis on? Kateus...?
Vierailija kirjoitti:
Täällä uutta nenää kutsutaan kamalaksi ja friikiksi. Ettekö te tajua, että joillain on ihan luonnostaan tuollaisia neniä? Kun ne nyt väitätte leikattua nenää rumaksi, niin samalla myönnätte, että joillain on ruma nenä. Eli toivottavasti ette tekopyhästi samaan aikaan myös selittele, että nenäleikkaukset ovat turhia, koska "kaikki nenät ovat kauniita sellaisina kuin ovat".
Jokaisen ihmisen luonnollinen nenä sopii parhaiten omiin piirteisiin. Papananaaman nenään en ota kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän surettaa tuo nenäleikkaus. Ja kaikkien muidenkin, joilla on ennestään aivan normaali nenä.
Sanoo ihminen, jota ei varmasti ole kiusattu vuosikausia omasta nenästään, oli se "normaali" tai ei. Ihan varmasti olisit maininnut, jos olisit ollut pilkan kohteena nenäsi takia, joten toivottavasti et tule nyt valehtelemaan asiasta.
Ei ole koskaan kiusattu nenän takia, mutta monien muiden piirteiden takia kyllä. Sinänsä ihme, koska nenäni on melko töpseli; isot sieraimet ja vähän pysty. Ei mikään kaunein nenä, mutta ihan ok. Ainakin itselleni. Varmasti voi olla monia ihmisiä, joiden mielestä mulla on ruma nenä. Ymmärrän hyvin tuon kiusaamisen vaikutuksen. Ne asiat, joista mua on kiusattu, olisin nuorempana ollut valmis menemään leikkauksiinkin niiden takia. En enää. Surullisuuden aiheuttaa juuri se, että kauneusihanteet ovat niin tarkkaan rajattuja ja harva pystyy nauttimaan omasta luontaisesta kauneudestaan. Vasta vanhana huomaa miten kaunis onkaan ollut oikeasti, kaikkine possunnenineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tuokin hommaa itselleen oikean ammatin tai jonkun opiskelupaikan? Kannattais jo
En seuraa ihmisten verotietoja, joten en tiedä, mitä tämäkin tubettaja tienaa, mutta kaiketi ihan mukavasti, kun on tuollaiseen operaatioonkin varaa. Onko hän itse kertonut opiskeluistaan ja muista töistään?
Sinihän on ylex:llä nykyään, pitää omaa radio-ohjelmaa. Minun mielestä menee jo "oikeista töistä"
Vanha nenä passasi paremmin yhteen noiden ujojen ja unisten venlasaartamo-silmien kanssa, Ihan sama vaikka oli leveä. Ohan tuo vissiiin huuliaanki pullistanut. no hyvä jos vain pullsitanut ettei muotoa muuttanut kuitenkaan. Huulet ainakin, jos ovat alkuperäiset, ovat alustavasti pohjimmiltaan tosi hyvän muotoiset, ja olisivat niitä toki laihempinakin
Kateus ja ilkeys kukoistaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus, tämä kritiikkihän kohdistuu LEIKKAUKSEEN. Jos joku leikkauttaisi itselleen timo soini-nenän, niin ihan yhtälailla ihmettelisimme miksi hän niin teki. Tai jos joku leikkauttaisi itselleen pitkulaiset rinnat tai littanan takapuolen- vaikka näitä piirteitä ei tietenkään ole sopivaa pilkata tai ihmetellä, jos ne ovat ihmisellä luonnostaan - takuulla kritisoisimme, miksi joku haluaa näin itselleen tehdä.
Hyvin harvalla ihmisellä on niin silmiinpistävän ruma nenä, että sitä tarvitsisi leikata, eikä Papanan alkuperäinen nenä ole takuulla ollut kiusaamisen kohde Papanan elämässä, koska hän kyllä olisi kertonut, jos olisi ollut. Hänellä oli aivan tavallinen nenä, jossa itse en koskaan nähnyt MITÄÄN vikaa, vaikka tuijottelin jatkuvasti hänen kasvojaan youtube-videoitaan katsoessani.
Vierailija kirjoitti:
Kyse nyt olikin siitä millainen kullakin on luonnostansa ja kuinka nenä istuu esteettiseti yhteen muiden kasvon osien kanssa. kyllä kaikenmuotoiset nenät voivat olla kauniita ja sopusointuisen näkäöisiä kun niiden taustalla sattuu olemaan naama johon ne istuvat kuin nenä päähän
Nelikymppisen miehen silmään molemmat nenät näyttää hyviltä. En vaan ymmärrä, miksi tuo leikkaus piti tehdä. Varsinkin kun alkuperäinen näytti olevan sivulta jotenkin sopivampi.
Pitihän tähänkin ketjuun taas tulla heiluttelemaan kateuskorttia. Jos julkkis kertoo avoimesti kauneusleikkauksestaan ja laittaa siitä videoita sekä kuvia nettiin, eikö katsojilla ole siis oikeutta kertoa omaa mielipidettään asiasta/lopputuloksesta? Mulle on ihan yksi lysti, onko kauneusleikkauksen tehnyt ihminen nainen vai mies, kritisoin ja kerron takuulla rehellisen mielipiteeni. Olenko kateellinen Rodrigo Alvesillekin, kun olen kauhistellut hänenkin muokattua ulkonäköään ääneen? Hän on tehnyt itsestään friikin, joka ei tule koskaan tule olemaan tyytyväinen nahoissaan. Nämä ihmiset tarvitsevat psykiatria, eivät plastiikkakirurgiaa.
Naama on hyvännäköinen yhdistelmä suoma- ja thaimaalaisia perintötekijöitä. Kyllä vaan tuommoiset seka-etniset ratkaisutkin ovat kivoja. Tuskin löytyy kahtaa sellaista etnisyyttä , kuiden toisiinsa sekaantumisesta ei voisi nättiä lasta tulda. Miltähän näyttäisi vaikka neandertalimaisehkon australian abo-ukon ja vitikalpean ruotsalaisen pellavatukkavaimon tyttölaps?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan aiheellista kyseenalaistaa tällaiset äärimmäisen turhamaiset plastiikkakirurgiset toimenpiteet, joissa on vakavien komplikaatioiden riski. Tuollainen louhittu nenä ei myöskään ikinä ole yhtä kestävä kuin luonnollinen nenä. Se voi murentua säpäleiksi päivänä minä hyvänsä.
sdfdsf kirjoitti:
Naama on hyvännäköinen yhdistelmä suoma- ja thaimaalaisia perintötekijöitä. Kyllä vaan tuommoiset seka-etniset ratkaisutkin ovat kivoja. Tuskin löytyy kahtaa sellaista etnisyyttä , kuiden toisiinsa sekaantumisesta ei voisi nättiä lasta tulda. Miltähän näyttäisi vaikka neandertalimaisehkon australian abo-ukon ja vitikalpean ruotsalaisen pellavatukkavaimon tyttölaps?
Neandertali-ihmisten perimää on meissä eurooppalaisissa, ei Australian alkuasukkaissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä te vaahtoatte muiden nenistä? Sini vihasi vanhaa nenäänsä ja sai nyt mielestään paremman, itsetuntokin kenties parani. Ja hän ei kehota nuoria menemään nenäleikkaukseen.
Mikä teidän ongelma siis on? Kateus...?
Sini mietti kyllä tuossa videolla itsekin, saiko botched nenän. Luulen, ettei halua vielä täysin arvioida lopullista lopputulosta ennen kuin leikkauksesta on pitempi aika. Mutta en ihmettelisi, jos hän päättäisi vaatia jotain korvauksia tai mennä vielä korjaavan nenäleikkaukseen myöhemmin.
Jos nenä aiheuttaa masennusta ja mielenterveysongelmia, niin leikkaus saattaa olla paikallaan. En silti pidä kauneusleikkausten yleistymisestä. Niihin voi jäädä koukkuun ja masentua vielä lisää. Monia riskejäkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän varmaan ilahduttaa Siniä. Hän voi vihdoinkin olla kaikkien kadehtima kaunotar.
Miksi? Onko sulle tullut Sinistä jotenkin tyhmä vaikutelma? Mä en oo katsonut kuin muutaman hänen videonsa, mutta mun mielestä hän osaa katsoa asioita eri näkökulmista ja perustella sanottavansa, mikä on mulle älykkyyden merkki.