Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Papananaaman nenäleikkaus

Vierailija
02.01.2021 |

Katsoin ennen ja jälkeen kuvia videolta esim. kohdassa 30:17, 30:38 ja 53:42 ja minun silmääni vanha sopi kasvoihin paremmin. Parannusta on tuo pienen kyhmyn poistuminen, mutta nenän kärki meni huonompaan suuntaan. Onkohan haluttu tarkoituksella muokata sitäkin, vai muuttuuko se väkisin leikkauksessa? Sierainten lisäksi ongelma on mielestäni kasvojen mittasuhteissa. Henkilöllä on huulissa täytettä, joka on painonsa takia venyttänyt ylähuulen ja nenän välistä aluetta pidemmäksi. Ylähampaatkaan eivät enää kunnolla näy puhuessa. Nenäleikkaus saa tuon välin näyttämään entistä pidemmältä, kun nasolabiaalikulma on suurentunut.

Nuo mittasuhteet ovat monesti kokonaisuuden kannalta paljon merkityksellisempiä kuin yksittäinen kuhmu nenässä.

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Minun mielestäni tuo uusi nenä on oikein hyvä, muotoutumisessa kestää vielä vuosi ja siitä se asettuu kyllä vieläkin nätimmäksi. Vanhassakaan ei ollut kyllä mitään vikaa, eipä sillä. Jokainen tekee minkä parhaaksi näkee.

Vierailija
2/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat käyttää sanaa nasolabiaalikulma, sinun luulisi myös tietävän etteivät ylähampaat näy siksi(kään) että tässä vaiheessa todennäköisesti on vielä turvotustaja tunnottomuutta tuolla alueella, joten hymy ei vielä ole palautunut leikkauksen jälkeen normaaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa noin pitkiä videoita. Oliko leikattu jossain Turkissa tms. halpamaassa vai Suomessa?

Vierailija
4/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa tehdään maailman parhaat nenäleikkaukset, itse asiassa. En ota kantaa tähän kyseiseen tapaukseen, mutta jos miettii ihan oikeasti vaativia nenäleikkauksia eikä pelkkää pientä kärjen muotoilua, Suomessa ei valitettavasti ole riittävästi osaamista.

Vierailija
5/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta, ettää tän nimi on papananaama. Oon aina lukenut sen papannaamaksi. 

Ei kai siinä. Jos hän on nenäleikkauksen jälkeen onnelisempi, niin ei kuulu mulle. Itse en näe juurikaan eroa. Leikattu nenä näyttää kyllä leikatulta nykerönenältä. Tulee mieleen se Jessica Alveksen nenä. 

Vierailija
6/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkissa tehdään maailman parhaat nenäleikkaukset, itse asiassa. En ota kantaa tähän kyseiseen tapaukseen, mutta jos miettii ihan oikeasti vaativia nenäleikkauksia eikä pelkkää pientä kärjen muotoilua, Suomessa ei valitettavasti ole riittävästi osaamista.

No eikä tehdä. Etelä-Korea ja USA menevät Turkin ohi heittämällä. Britanniakin todennäköisesti. Olen kyllä katsonut kuvia turkkilaisten leikkaamista nenistä, ja niissä näkyy usein sama kaava. Leikataan ihan liikaa eikä kunnioiteta alkuperäistä nenää.

Ja en tosiaan jaksa katsoa noin pitkiä videoita ihmisistä, jotka eivät muuten kiinnosta pätkääkään, että jos joku tietää, olisi kiva kuulla, missä nenä on leikattu. Missä maassa?

Suomi on kyllä huono nenäleikkausmaa muille kuin kyömynenille, koska pieni maa, vähän leikkauksia ja täten vähän kokemusta kirurgeilla.

Vierailija
7/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän surettaa tuo nenäleikkaus. Ja kaikkien muidenkin, joilla on ennestään aivan normaali nenä. 

Mutta en voi mennä henkilön pään sisään ja tietää millaisia tunteita henkilö kokee.  Eräs hyvä lapsuuden kaverini oli koko ikänsä kärsinyt hörökorvistaan, tai niin hän kertoi kun ihmettelin aikuisiällä miksi hän oli käynyt korvaleikkauksessa.  Oli kärsinyt vaivasta koko ikänsä ja minä en ollut huomannut mitään.  Sitä paitsi hörökorvat ovat mielestäni omalla tavallaan kauniit.  

Vierailija
8/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenästä tuli liian lyhyt. Oma nenänsä sopi kasvoihin paljon paremmin.

Vierailija
9/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vîtun ja muiden kirosanojen käyttö saa hänet vaikuttamaan tyhmältä.

Vierailija
10/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä tehdä. Etelä-Korea ja USA menevät Turkin ohi heittämällä. Britanniakin todennäköisesti. Olen kyllä katsonut kuvia turkkilaisten leikkaamista nenistä, ja niissä näkyy usein sama kaava. Leikataan ihan liikaa eikä kunnioiteta alkuperäistä nenää.

Ja en tosiaan jaksa katsoa noin pitkiä videoita ihmisistä, jotka eivät muuten kiinnosta pätkääkään, että jos joku tietää, olisi kiva kuulla, missä nenä on leikattu. Missä maassa?

Suomi on kyllä huono nenäleikkausmaa muille kuin kyömynenille, koska pieni maa, vähän leikkauksia ja täten vähän kokemusta kirurgeilla.

Jep. Etelä-Koreassa olisi osattu tehdä parempi hänelle, koska heillä on niin paljon kokemusta aasialaisten nenien leikkauksista. Mutta itse olen sitä mieltä ettei alkuperäisessä nenässä ollut mitään niin merkittävää vikaa, että sitä olisi tarvinnut lähteä leikkelemään. Jessica Alves tulee tuosta nenästä mieleen.

Vierailija
11/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenästä tuli liian lyhyt. Oma nenänsä sopi kasvoihin paljon paremmin.

Nenä laskeutuu leikkauksen jälkeen vielä kauan. Mutta jos on ollut open rhinoplasty, jossa leikataan auki sierainten välinen ihokaistale, niin se kyllä yleensä nostaa ja lyhentää nenää.

Vierailija
12/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen parempi mielestäni. Mutta toivottavasti sini itse on tyytyväinen.

Vierailija
13/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei !! Samanlainen possunenä kun Harjusolalla 😰

Vierailija
14/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica Alves...

Vierailija
15/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.. On kuin se anorektinen angelina jolien ulkonäköä tavoitteleva nainen, muistaako joku nimeä? Mutta nenä on samanlainen nyt. Voi tyttörukka mitä menit tekemään.

Vierailija
16/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin eri ihminen! Upea uusi nenä :)

Vierailija
17/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän ja ylähuulen välinen alue on liian pitkä. Näyttää jotenkin vammaiselta.

Vierailija
18/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä somettajat elävät kyllä niin omissa maailmoissaan. Jokaisen naamasta löytyy takuulla jotain korjattavaa, jos ei muuten niin mikroskoopin avulla, mutta todellisuudessa elävä ihminen ei tee olemattomista "vioistaan" numeroa.

Kuka hitto lähtee nenäleikkaukseen vain saadakseen parempia kuvia itsestään someen 😶

Vierailija
19/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha käkätin parempi

Vierailija
20/191 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho mikä muutos 😳