Olemme seuranneet... parin korttelin päässä asuvan naapurin... pihaan on.... Välipäivinä ilmestynyt... Uusi... A4
Selvitämme .... Asiaa....
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se paperiarkki on laminoitu. Muuten se kyllä tuhoutuu vesisateessa.
Oletpa... Tyhmä!
AP
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se paperiarkki on laminoitu. Muuten se kyllä tuhoutuu vesisateessa.
Tämän aamun parhaat naurut. Kiitos sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä on se selvitettävä asia???
Mikseivät ostaneet A3:sta. Siihen mahtuu piirrellä enemmän.
Taas tää miehensä kanssa kikattelija kyttää naapurin uutta autoa. Kuten joka viikko.
Ap taitaa olla kouluja käymätön luuseri, kun ei edes kirjoittaa osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se paperiarkki on laminoitu. Muuten se kyllä tuhoutuu vesisateessa.
Oletpa... Tyhmä!
AP
jep. ap on tyhmä
Mitä Trafin tiedot kertoi omistajaksi? Rahoitusyhtiö? Entä naapurin tulot jos kysyt verohallinnosta? Nämä ainakin kannattaa selvittää.
Yksi vaan? Miksi pitää kaljojaan pihalla? Jäätyvät piloille. Sitäpaitsi tosi köyhää ostaa yksi , sixpäkki vähintään.
mulla on eskortti pihalla ja lompakossa. eikö ap saa samarastaan romutus palkkiota voi sitten ostaa vaikka sähkö pyörän. sillä on sitten mukava tehdä kyyläys matkoja pitemmällekkin
Toivottavasti se paperiarkki on laminoitu. Muuten se kyllä tuhoutuu vesisateessa.