Mistä saan testituloksen matkaa varten?
Keväällä vihdoin tarkotus lähteä reissuun perheen kanssa. Niin ihanaa päästä kunnon lomalle.
Mutta mistä saadaan koko perheelle negatiiviset todistukset matkaa varten? Yksityinen tulee järjettömän hintaseksi(2 aikuista ja3lasta).
Saako julkiselta matkaa varten?
Kommentit (23)
Täytä kaavake netissä ja printtaa itse. Tulee edullisimmaksi niin.
Testiin pääsette kaikki maksutta julkisella, mutta selvitä riittääkö tulokset suomeksi tekstarilla? Ehkä johonkin suomimatkatoimistoon riittää?
Moni maa vaatii max 72 tuntia vanhan testituloksen. Miten tämän saa?
Ei muutakun yksityiselle ja lysti maksaa noin 300€ henkilö.
Saa englanninkielisen todistuksen mikä kelpaa matkalle, mikään omakannasta kännykästä/tulostesteesta näytetty neg tulos ei kelpaa.
Tee itse, varmaan löytyy jostain Ukrainan/Puolan sivuilta DIY sivu, jonka voi itse täyttää ja printata.
Järjettömän hintasta! 1500e per perhe.
Matkustelu ei ole mikään ihmisoikeus, lompakko esiin jos matkalle kaipaa keskellä pandemiaa.
Matkailu on pakko saada elpymään. Ei voi olla noin että itse pitää maksaa.
Rokotukset on keväällä jo pitkällä monissa maissa. Totta kai matkailua on tuettava.
Provohan tämä on mutta ilman rokotusta ei lähdetä mihinkään.
Todellakin on saatava elpymään. Moni maa elää turismilla. Pakko on tulla joku helpotus testaukseen.
Tukekaa nyt vaan myös terveysyrityksiä ja pulittakaa se hinta testeistä. Naurettavaa että julkisen pitäisi tukea koronanhakureissuja ulkomaille. Matkailu ei ole mikään ihmisoikeus.
Toi olis hyvä bisnes edullisesti testejä matkustajille
Vierailija kirjoitti:
Toi olis hyvä bisnes edullisesti testejä matkustajille
Olisi myös hyvä bisnes todistusten tulostajille - kuka niiden lähteitä tarkistaa ja millä resursseilla?
Äl inise ap. Vara lähteä matkalle, vara rokotuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotetta jos tarkoitat niin sehän on kaikille maksuton
Tarviiko oikeasti Suomesta lähtiessäkin todistuksen? Eihän täällä käytännössä edes ole koko koronaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se rokotus mitenkään matkalle lähtöä edistä? Kun eihän ne suojaa tartunnoilta, tai estä jatkotartuntoja. Nehän vaan estävät vakavamman taudin kehittymisen. Ehkä.
Taitaapi olla provo.