HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Näytti munkkirinkilä maistuvan Lapin lomakeskuksen ravintelissa. Toivottavasti saa Koronan munista.
Munkista.
Kun mokaa, niin onko se pakko laittaa facebookkiin? Asian voisi tehdä ihan ilman julkisuuttakin ja toivoa ettei törmää seiskan kuvaajaan.
No onhan toi nyt törkeää. Ja vielä niin tyhmä että HUS pipo päässä postaa kuvia eteenpäin.
Ihan turha sitte ihmetellä kun kaikki muutkin lomailee
Vierailija kirjoitti:
PR likka lomalla. Totta tosiaan. Miten he sinne Lappiin pääsi? Ilmeisesti ei omalla autolla, kun käyttivät taksia. Entäs tuo kahvilassa istuminen? Oliko vaan ne naapurit siellä?
Täti vielä näyttää sen ikäiseltä, että lienee riskiryhmää.
Koronasuositukset taitaa olla pelkkää tekopyhää pa*kaa.
Itse välttänyt koko kevään ja syksyn kaikkea mahdollista, jopa kahviloita, jottei veisi vanhuksille koronaa. Ja alan pomot ne vaan porskuttaa💁
Oksettaa katsoa tuota munkin mässyttämistä.
Et siis lukenut juttua kun et tiedä miten he sinne pääsivät? Kommentointi pelaa kuitenkin, vaikkei juttua lukenutkaan? Taputapu.
Tuo on kyllä sellaista hv-peeärrää niille, jotka tekee töitä vanhusten parissa. Kiva fiilis tuli tästä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PR likka lomalla. Totta tosiaan. Miten he sinne Lappiin pääsi? Ilmeisesti ei omalla autolla, kun käyttivät taksia. Entäs tuo kahvilassa istuminen? Oliko vaan ne naapurit siellä?
Itse välttänyt koko kevään ja syksyn kaikkea mahdollista, jopa kahviloita, jottei veisi vanhuksille koronaa. Ja alan pomot ne vaan porskuttaa💁
Et siis lukenut juttua kun et tiedä miten he sinne pääsivät? Kommentointi pelaa kuitenkin, vaikkei juttua lukenutkaan? Taputapu.
Luin. Siinä luki, että ovat liikkuneet taksilla ei bussilla. Ei siinä muuta lukenut.
Valtioneuvoston koronasuosituksista: "Kotimaassa voi matkailla, kun noudattaa koronavirukseen liittyviä terveys- ja turvallisuusohjeita."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin. Siinä luki, että ovat liikkuneet taksilla ei bussilla. Ei siinä muuta lukenut.
Jotenkin en usko, että ovat taksilla sinne asti Helsingistä siirtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: kommentoi vaikkei edes osaa lukea :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
Valtioneuvoston koronasuosituksista: "Kotimaassa voi matkailla, kun noudattaa koronavirukseen liittyviä terveys- ja turvallisuusohjeita."
Mitta samalla HUS on hokenut, että viettäkää pyhät kotona ja saman talouden ihmisten kesken.
Mitä mulla väliä, missä tollanen prlikka käy munkkia vääntämässä. Mutta pitääkö olla niin palikka, että laittaa siitä kuvan HUSin someen HUS/pipo päässä?
Ja vielä ilkeää selittää että edustaa pipo päässä muita hussilaisia. "Enhän minä levitä mitään vaan muut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisesta: "Ivaloon tultiin lentokoneella ja sen jälkeen kuljettiin taksilla."
Että kontrolloitua matkailua lentokoneella (myös läpi lentokentän) ja kahvilassa istumista. Ei me muutkaan olla liikuttu kuin pakolliset töihin ja kauppaan, kuten on käsketty ja kyllä minuakin väsyttää.
No sitähän minäkin. Miten tuo lentokoneella lentäminen on koronsturvallista? Yksityisjettikö se oli?
Tässä olisi hyvä paikka vähän leikata hallintokuluissa.
Taas yksi kiintiöturhake julkista sektoria paisuttamassa. Negatiivista pr:älä vain tekee. Toivotaan että saa jotain sanktiota tuosta edes.
Vierailija kirjoitti:
Eli thl:n ja husin pomojen juttuja on turha näköjään uskoa. Minä uskon esimerkin voimaan. Tuli vahva suositus matkustaa.
Tilaan tänään 2 viikon laskettelu loman lappiin. Pysyn pienessä piirissä jne
Tämän perusteella on kyllä ainakin HUS:n turha kehottaa rajoittamaan matkustusta Lappiin.
Hätösen Almakin on jo varmaan pakannut laukkunsa ja matkalla Lappiin rentoutumaan.
Tämän jälkeen HUSin on turha tiedottaa yhtään mitään Koronan vaarallisuudesta. En usko enää. Jos korona olisi vaarallinen, niin ei tuo prlikka olisi lähtenyt Lappiin.
Nyt vaan ihmettelen, miksi esim leffateatterit, teatterit on kiinni olleet lähes koko joulukuun, miksei ollut joululsulutilaisuuksia, ei joulumarkkinoita? Koska ilmiselvästi syy ei ole korona. Mikä se syy on?
Todella törkeää ja ärsyttävää. Sitäpaitsi mitään asiaa ei pysty 100% kontrolloimaan. Typerää toimintaa.
Vois sitte lopettaa tän koronahysterian ja palata normaaliin, kun kerran tämmöisetkin viis veisaa rajoituksista ja suosituksista. Me muut käydään pakosti töissä ja minimoitu ihan kaikki muu, uimaan ei pääse, museoon ei pääse, lasten harrastukset katkolla (porukassa, jossa ovat koulussakin). Ja toiset katsoo, että on ok matkailla ja bilettää. Ttu mitä kaksinaismoralismia!
Jättäisitkö itse käyttämättä lääkefirman tarjoaman loman?