Rintojen kasvu imetyksen jälkeen
Onko täällä ketään kenellä olisi rinnat kasvaneet imetyksen loputtua? Olin teini-iässä reilusti alipainoinen ja jäin laudaksi. Nyt kilot on ruenneet iän myötä tarttumaan ja toiveikkaana odotan että voisiko se vaikuttaa positiivisesti myös rintojen kokoon? Eikö imetyksen jälkeen osa maitorauhaskudoksesta häviä ja tilalle tulee rasvakudosta.
Kommentit (7)
No ei ainakaan minulla kasvanut. Vähän roikkuvat vaan nyt enemmän. Kun lihon, rinnat suurenee, kun laihdun ne pienenee. Ihan samoin kuin ennen raskautta.
Kyllä näin kävi. Ensin pienenivät lähes entiselleen, mutta sitten suurenivat oikeastaan aika paljonkin ilman merkittävää painonnousua. En tiedä liittyykö tällainen joillakin ikään, itse lähemmäs 40.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niistä niin katsotaan tarkemmin.
Tämä. Ja jos voit vielä laittaa niin että myös pillu näkyy. Voisit raottaa sitä hieman sormillasi.
Vierailija kirjoitti:
Postissa tulossa, toivotaan etteivät hukkaa matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin kävi. Ensin pienenivät lähes entiselleen, mutta sitten suurenivat oikeastaan aika paljonkin ilman merkittävää painonnousua. En tiedä liittyykö tällainen joillakin ikään, itse lähemmäs 40.
Eli toivoa on! Nyt jo tuntuvat aavistuksen isommilta kuin hieman ennen imetyksen loppua kun kerrat olivat harvassa ja rinnat aika tyhjinä. Lopetuksesta alkaa olla 1,5 kk. Olisipa mahtavaa saada vihdoin ihan kunnolliset rinnat ilman että on raskaana.
Eräs plastiikkakirurgi sanoi minulle että pienirintaisella rinnat yleensä valitettavasti pienenevät entisestään imetyksen loputtua ja suuririntaisella kasvavat vaan. Itsellä oli reilu A ennen imetystä ja nyt kahden lapsen jälkeen aa.