Mitä salaisuutta salaat puolisoltasi ja miksi? Isoa tai pientä.
Salaatko tietoisesti ja tarkoituksellisesti jotakin asiaa puolisoltasi, ja jos, niin miksi?
Kommentit (29)
Olen laittanut rahaa turhanpäiväiseen ja tänään mennään lasten kanssa pitsalle kun mies on töissä.
En rakasta enkä halua häntä enää.
En salaa tietoisesti mitään, mutta olen tietoisesti puhumatta ihan kaikesta elämästäni ennen kuin hänet tapasin. Tämä on siis ihan yhdessä aluksi sovittu juttu, että kumpikaan ei ala vaatimaan toisen päätä vadille asioista joita on tapahtunut ennen kuin alettiin seurustelemaan yhdessä. Samalla sovittiin myös että menneisyys on sellaista mistä kumpikin kertoo sen mitä hyväksi kokee. 6v suhteen ajalta ei ole mitään salattavaa.
Rahasäästöistä en ole kertonut . Vaimoni ei ymmärrä rahankäytöstä mitään, tuhlaisi vain kaiken.
Menin sänkyyn vieraan kanssa just ennen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Rahasäästöistä en ole kertonut . Vaimoni ei ymmärrä rahankäytöstä mitään, tuhlaisi vain kaiken.
Mulla sama. En ole kertonut miehelle että säästössä on tonnitolkulla rahaa. Mies ei ymmärtäisi miksi aina pitää olla sukanvarressa edes sen verran että pääsee maasta pois, tai tarvittaessa kotoa pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole lastemme isä.
Olispa sodomia vielä rovion arvoinen rikos.
Että olen pannut n. 50:ttä naista, viiden yhdessäolovuotemme aikana.