Hyvää sooloa vatsallaan
Huomasin aiheesta käydyn keskustelun heinäkuussa 2018 (Itsetyydytys mahallaan nylkyttäen), enkä malta olla kehumatta sen toimivuutta miehen näkökulmasta. Sehän on mitä luontevin tapa ja todellakin hyvää treeniä parempaan hyvinvointiin laajemminkin. Kokeilemalla, kekseliäisyydellä ja kärsivällisyydellä se oma tyyli löytyy. Vatsan alle esim. leveät patjankappaleet tai vastaavat, jalkojen välissä hyvä tukeva tyyny jota vasten jumpsutella. Sopivan asetelman kanssa pääsee pitkäkestoiseen jopa parin tunnin ”eroottiseen aerobicciin”, joka laittaa kehon hyvät endorfiinit virtaamaan ja tekee hyvää terveydelle laajemminkin kuin orgasmin verran. Kumin käyttö on enemmänkin kuin suositeltavaa, rytmikkään musiikin kuuntelulla kuulokkein pääsee monin verroin parempiin fiiliksiin. Kun ei vie loppuun asti, toimii myös tosi hyvin kivana valmistautumisena hyvään seksiin puolison kanssa.
Seksi on rikasta ja kivaa kun sen estottoman avoimin mielin oikein oivaltaa!
Kommentit (36)
Pakko tyydyttää en ole kerennyt viikonloppuna tyydyttää kunnolla tuntuu heti lantiota työnnättää ylös. Pakko laueta loppuun asti lantio korkealla tiukkana eteen työnnetynä
Ihan parasta herkkua ja piristystähän se. Ottaa kunnon pitkät aerobicit ja jumpsuttaa menemään kunnolla tyynyä vasten. Tuntea miten hyvän olon ainekset pääsee liikkeelle. Erikoista, kun joku huumaava juttu on myös terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta herkkua ja piristystähän se. Ottaa kunnon pitkät aerobicit ja jumpsuttaa menemään kunnolla tyynyä vasten. Tuntea miten hyvän olon ainekset pääsee liikkeelle. Erikoista, kun joku huumaava juttu on myös terveellistä.
Todellakin samaa mieltä, kun vielä lantion oma liike pääsee kunnolla oikeuksiinsa, kun ei käytä muita apua kuin korkeintaan tyynyä ja lantion omaa painetta. taivas aukeaa kun laukeaa loppuun asti kunnolla eikä jarruttele antaa lantion työntyä kunnolla loppuun saakka
Vasta jossain puolen tunnin jälkeenhän se taivas aukeaa kun vapautuu todellisuudesta ja siunattu Eros ottaa vallan. Menee ihan nuppi sekaisin, päihteittä, jesss :) Sillai kantsii opetella, ettei nyt alta tunnin tarttis heittää pyyhettä kehään.
Vierailija kirjoitti:
Vasta jossain puolen tunnin jälkeenhän se taivas aukeaa kun vapautuu todellisuudesta ja siunattu Eros ottaa vallan. Menee ihan nuppi sekaisin, päihteittä, jesss :) Sillai kantsii opetella, ettei nyt alta tunnin tarttis heittää pyyhettä kehään.
Mulla se riippuu siitä tiukat työnnöt toimivat, jos lantio toimii ja pumppaa kunnolla tiukkana tyynyyn en tarvitse puolta tuntia jos lonkat tai lantion asento pettää silloin saattaa kestää
En saanut kunnolla loppuun asti työntö jää aina löysäksi työntö pitäs saads tiukaksi niin tuntuisi kunnolla lantiossa
Ohuet housut jalassa vatsallaan lantio työntää Pikkarit kireällä tulee paras tunne pääsee laukeamaan kunnolla
Onko täällä ketään joka masturboisi seistten
Vierailija kirjoitti:
Toimii se naisenkin näkökulmasta. Hieroo lantiota vatsallaan esim patjaan tai tyynyyn.
Toi toimii jos lantio ei karkaa liian ylös
Onko täällä ketään joka masturboi seisten?
Minulle tärkeitä on orgasmin esteettinen kauneus ja että lantion, lonkkien jalkojen lihakset näkyy kunnolla vedon aikana. Kaikki pumppaavat liikkeet ovat mahtavaa katseltavaa kunhan ne viedään loppuun asti esimerkiksi lantio työntää eteen tai jalat ojentuu pitkänä eteen
Minä teen useimmiten vatsallani juuri kuten aloittaja. Kalu ulos pikkuhousun lahjeaukosta ja sitten panoa patjaa vasten. Samalla hieron sormilla terskasta sitä kohtaa johon esinahka kiinnittyy. Hieron muutaman kerran lähelle ja sitten kietaisen talouspaperia kalun päälle ja hieron sormilla loppuun samalla nussien patjaa. Mulla kalu nytkii aika pitkään ja joskus olen nukahtanut niin että spermainen paperi on tarttunut munan päähän. Orgasmi on yleensä paljon kovempi kuin käteenvedossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään joka masturboi seisten?
Joskus oon vetäny käteen vaikka yleisessä vessassa, mutta en ylennsä seisten.
Olisi mahtavaa lukea naisen kirjoittama yksityiskohtaisen tarkka ja tiukka orgasmin asento kuvausta vaihe vaiheelta kerrottuna
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa lukea naisen kirjoittama yksityiskohtaisen tarkka ja tiukka orgasmin asento kuvausta vaihe vaiheelta kerrottuna
No ei oo. Runkkaa vaan lantio tiukkana kaaRRella.
Olen aloittajan kanssa muuten täysin samaa mieltä mutta kumin jätän kyllä suosiolla pois. Se ihana runkkaamisen fiilis vaan korostuu lopussa kun spermat lentää tyynyyn/lakanoihin ja sotkee samalla vatsan kun jatkaa pumppaamista sotkuisia liinavaatteita vastaan.