Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sympatiat viljelijöille
01.08.2006 |
Ai kauheaa, en tiennytkään, että tää kuivuus voisi olla noin kohtaloksasta. Kesän toinen säilörehusato menetettiin, kun pellot kuivuivat. Nyt karjatilalliset joutuu laittamaan eläimiään lahtiin, kun ei ole sitä rehua, mitä syöttää... Sitten on vielä tuo pohjaveden aleneminen, ettei nyt vaan kohta vesikin lopu. Ei kyllä ole herkkua olla viljelijänä Suomessa. Kaikille vaan paljon tsemppiä!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja nyt kaikki tanssimaan sadetanssia!