Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reidet hankautuu helteellä

Vierailija
08.06.2014 |

Tulee niin kipeäksi, ettei pysty kävellä. Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä hameen alla sellasia lyhyitä pyöräilyshortseja. Ongelma hoidettu.

Vierailija
2/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita talkkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta hyvä ihminen!!

Vierailija
4/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko laihduttaa, tai kiinteyttää? Kyllä munkin reidet hankautu ennen, vaikkei koskaan kipeiksi asti, koska aloin treenaa säännöllisesti. Alkoi vaan ärsyttää se reisien osuminen toisiinsa.

Vierailija
5/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt loppuraskaudesta sama ongelma ekaa kertaa ikinä. Todella epämiellyttävää! Talkki auttaa vähän. Onneksi pulma poistuu loppukesäksi :)

Vierailija
6/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hankautuu entistä enemmän vaikka olen käynyt salilla tiiviisti puolivuotta.

Vierailija
7/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 09:52"]Mulla nyt loppuraskaudesta sama ongelma ekaa kertaa ikinä. Todella epämiellyttävää! Talkki auttaa vähän. Onneksi pulma poistuu loppukesäksi :)

[/quote]

ohenevatko ne reidetkin välittömästi synnytyksen jälkeen?

Vierailija
8/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös sama ongelma. Silloinkin kun olin normaalipainoinen. Mulla on aina  ollut sellanen vartalo, että reisissä ja perseessä on enemmän rasvaa. Laihduttaminen auttaa, mutta ei sekään hetkessä onnistu. Mutta ensihätään pöksyt auttaa.

Vierailija
9/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa lähinnä olla, mitä ap laittaa päälleen helteellä. Terveisin tosi lihava, jonka reidet ei hankaudu.

Vierailija
10/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteen valinta auttaa. Mulla toiset housut edesauttaa ja toisia voi huoletta pitää. täytyy vain kokeilla.

Vierailija
11/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te muuten aika typeriä, jotka nyt kehotatte ap:tä laihduttamaan. Ei normaali ihminen mitään thigh capia saa aikaiseksi kuitenkaan. Mulla oli hankautumisongelmaa jo kun olin kymmeniä kiloja hoikempi, nykyään enää ei, kun pukeudun fiksusti.

Vierailija
12/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 11:38"]

Olette te muuten aika typeriä, jotka nyt kehotatte ap:tä laihduttamaan. Ei normaali ihminen mitään thigh capia saa aikaiseksi kuitenkaan. Mulla oli hankautumisongelmaa jo kun olin kymmeniä kiloja hoikempi, nykyään enää ei, kun pukeudun fiksusti.

[/quote]

Samaa mieltä!! Ei ole kyse lihavuudesta,vaan vaatteista.

Vierailija
13/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhyet sortsit hameen alla. talkki, vaseliini.

Vierailija
14/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on paksut reidet ja normaalipainoisena teininäkin oli tuo yllämainittu ongelma. Olen näin aikuisiällä päätynyt sellaiseen lopputulokseen, että käytän pitkiä tai lyhyitä leggingsejä ja tunikoita, vaikka miten olisi muodinvastaista toimintaa. Olen kiireinen ja aktiivinen, en voi esim. työpäivän aikana sännätä lisäilemään talkkia tai vaseliinia tai silikonisprayta. Paljaat reidet eivät ole minkäänlainen vaihtoehto, vaatevalinnoilla pärjää.

Vierailija
15/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla oli joskus tuo ongelma. Ratkaisu löytyi kun laihdutin 30kg pois.

Vierailija
16/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuksesta ei vaan ole ratkaisua täksi kesäksi..

Vierailija
17/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy

Vierailija
18/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laihduta", joo, mites minä kun olen alipainoinen ja reidet nyt vaan sattuu osumaan aina vaan yhteen, pitäiskö munkin laihduttaa vähän lisää? Sairaita kommentteja tietämättä yhtään ap:n tilannetta. Saattaisitte oikeasti aiheuttaa pahaa vahinkoa!

Vierailija
19/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeelliset, kevyesti muotoilevat alushousut. Sillä konstilla on tämäkin mamma palannut kesämekkokantaan.

Vierailija
20/39 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ratkaisu nyt vaan on joko pitkät housut tai caprit tai sitten hameen kanssa sukkahousut tai pyöräilyshortsit.