Reidet hankautuu helteellä
Tulee niin kipeäksi, ettei pysty kävellä. Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (39)
Kannattaisko laihduttaa, tai kiinteyttää? Kyllä munkin reidet hankautu ennen, vaikkei koskaan kipeiksi asti, koska aloin treenaa säännöllisesti. Alkoi vaan ärsyttää se reisien osuminen toisiinsa.
Mulla nyt loppuraskaudesta sama ongelma ekaa kertaa ikinä. Todella epämiellyttävää! Talkki auttaa vähän. Onneksi pulma poistuu loppukesäksi :)
Mulla hankautuu entistä enemmän vaikka olen käynyt salilla tiiviisti puolivuotta.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 09:52"]Mulla nyt loppuraskaudesta sama ongelma ekaa kertaa ikinä. Todella epämiellyttävää! Talkki auttaa vähän. Onneksi pulma poistuu loppukesäksi :)
[/quote]
ohenevatko ne reidetkin välittömästi synnytyksen jälkeen?
Mulla ollut myös sama ongelma. Silloinkin kun olin normaalipainoinen. Mulla on aina ollut sellanen vartalo, että reisissä ja perseessä on enemmän rasvaa. Laihduttaminen auttaa, mutta ei sekään hetkessä onnistu. Mutta ensihätään pöksyt auttaa.
Ongelma taitaa lähinnä olla, mitä ap laittaa päälleen helteellä. Terveisin tosi lihava, jonka reidet ei hankaudu.
Vaatteen valinta auttaa. Mulla toiset housut edesauttaa ja toisia voi huoletta pitää. täytyy vain kokeilla.
Olette te muuten aika typeriä, jotka nyt kehotatte ap:tä laihduttamaan. Ei normaali ihminen mitään thigh capia saa aikaiseksi kuitenkaan. Mulla oli hankautumisongelmaa jo kun olin kymmeniä kiloja hoikempi, nykyään enää ei, kun pukeudun fiksusti.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 11:38"]
Olette te muuten aika typeriä, jotka nyt kehotatte ap:tä laihduttamaan. Ei normaali ihminen mitään thigh capia saa aikaiseksi kuitenkaan. Mulla oli hankautumisongelmaa jo kun olin kymmeniä kiloja hoikempi, nykyään enää ei, kun pukeudun fiksusti.
[/quote]
Samaa mieltä!! Ei ole kyse lihavuudesta,vaan vaatteista.
Luhyet sortsit hameen alla. talkki, vaseliini.
Minullakin on paksut reidet ja normaalipainoisena teininäkin oli tuo yllämainittu ongelma. Olen näin aikuisiällä päätynyt sellaiseen lopputulokseen, että käytän pitkiä tai lyhyitä leggingsejä ja tunikoita, vaikka miten olisi muodinvastaista toimintaa. Olen kiireinen ja aktiivinen, en voi esim. työpäivän aikana sännätä lisäilemään talkkia tai vaseliinia tai silikonisprayta. Paljaat reidet eivät ole minkäänlainen vaihtoehto, vaatevalinnoilla pärjää.
Joo, mulla oli joskus tuo ongelma. Ratkaisu löytyi kun laihdutin 30kg pois.
Laihdutuksesta ei vaan ole ratkaisua täksi kesäksi..
"Laihduta", joo, mites minä kun olen alipainoinen ja reidet nyt vaan sattuu osumaan aina vaan yhteen, pitäiskö munkin laihduttaa vähän lisää? Sairaita kommentteja tietämättä yhtään ap:n tilannetta. Saattaisitte oikeasti aiheuttaa pahaa vahinkoa!
Lahkeelliset, kevyesti muotoilevat alushousut. Sillä konstilla on tämäkin mamma palannut kesämekkokantaan.
Se ratkaisu nyt vaan on joko pitkät housut tai caprit tai sitten hameen kanssa sukkahousut tai pyöräilyshortsit.
Käytä hameen alla sellasia lyhyitä pyöräilyshortseja. Ongelma hoidettu.