Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole nukkunut vielä yhtään

Vierailija
08.06.2014 |

Keittelenkö aamukahvit vai koetanko saada nukuttua kunnes yövuorosta tullut mieheni herää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole nukkunut ja juon tässä kahvia, mutta jos mun ei tarvitsisi tehdä melko aikaisin aamulla mitään menisin nukkumaan.

Vierailija
2/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oo nukkunut...ajattelin kyllä yrittää kohta ku ei oo mitään tärkeetä aamusella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, meitähän on monta :D. Meinasin vielä nukahtaa tasan 12 tuntia sitten sohvalle, mutta sitten jotenkin piristyin siitä ja keksin kaikennäköistä puuhaa ja meni aamuun. Tämä on mulle tyypillistä että kun touhuan jotain niin aika menee niin nopeaa että onki yhtäkkiä aamu. Olen kai hidasälyinen tai jotain. Vois kyllä mennä nukkuun vaikka viideksi tunniksi.

Vierailija
4/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se uni jossain vaiheessa tulee. Nuku silloin. Taitoa et, niin ehkä ensi yönä jo.

Eiseiniä kai muuta ole kuin ottaa asian kanssa rauhassa . Rentoutumisharjoitukset hyviä. Ja YLE areenan katsominen.suosittelen. Itselle ne olleet hyviä. iPad kulkee helpostisängyn vieressä.

Vierailija
5/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas jostain syystä heräsi tänään klo 6 enkä saanut enää unta.. nyt tässä mietin jos lähden siwaan ja haen pekonia ja leipää ja kinkkua ja kaikkea hyvää aamupalaksi. Avomies tullut yöllä baarista eli siitä ei ole seuraa vielä moneeeeeen tuntiin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi