Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla tapaamillani homoilla on tällainen tapa?

Vierailija
08.06.2014 |

Ja olen tavannut heitä paljon, joten lienee yleinen tapa, eli ylikorostaa sitä seksuaalipuolta. Tyyliin: "Kävin tänään yhden homokaverini kanssa kahvilla, sitten menin töihin." Miksei voi sanoa vaan, että kävi kaverin kanssa kahvilla? Mitä se homoliite siinä tekee? Tai tyyliin: "Yksi minun heterokaveri sanoi kerran, ettei juo kahvia, koska se närästää." Taas, miksi heterokaveri, eikä pelkkä kaveri?

Missä vaiheessa oikeesti se on tullut keskeiseksi asiaksi, mitä ihminen touhuaa makkarissaan ja kenen kanssa? Jos sun kaveri Pertti panee Panua, niin pankoon. Mitä se mulle kuuluu? Jos sun kaveri Erkki panee Erjaa niin pankoon. Ei sekään kuulu mulle. Eiks nää seksitittelit vois oikeesti jo pikkuhiljaa jättää taka-alalle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tuntemani homo ei puhu noin. Ehkä sitten nuoremmat homot puhuu noin. Tuntemani homot on jo yli kolmikymppisiä. Eivät kyllä nuorenakaan puhuneet noin.

Vierailija
22/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homokaverini pissaa istuallaan. Onko tämä yleistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on just sen sun kaveripiiris puhetyyli, mitä se haittaa? Ei kaikki ihmiset puhu samalla tavalla.

Vierailija
24/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jotkut pässit vähintäänkin häivähdyksen verran homofoobiset heterotuttavat puhuvat ap.n kertomalla tavalla he nimenomaan haluavat ääneen erotella jos heillä on homoja kavereissa että nyt on homokaveri kyseessä "että minä olen kyllä hetero mutta kävin kahvilla homoheikin luona ollaan siis pelkkiä ystäviä" homoseksuaalit eivät koskaan tee tätä mitä AP. Kuvaa.. En ole itse törmännyt. Ainakaan.

Vierailija
25/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 02:09"]Tosiaan, jos joku sanoo homo, niin ajatteletteko heti homoseksiä? Homosuhdekaan ei tuo minulle mitään mielikuvia seksistä, vaan ruuanlaitosta ja pyykinpesusta. Sanon kyllä olleeni tyttökaverin kanssa kahvilla.

[/quote] Homous viittaa nimenomaan ihmisen seksuaaliseen suuntautumiseen. Sanasta parisuhde tulee mieleen neutraalimmin kahden ihmisen yhteiselo ja nuo mainitsemasi arkiasskareet. Homo sanallas tarkoitetaan, että ihminen on kiinnostunut seksuaalisessa mielessä samastas sukupuolesta ja se pitäisi olla yksityisasia. Samoin, kuin heteroiden seksiasiat ja toteuttamistavat.

[/quote]

Olet ymmärtänyt vähän väärin. Homoseksuaali on ihminen, jonka romanttiset, eroottiset ja/tai seksuaaliset tunteet kohdistuvat saman sukupuolen edustajaan. Kyse ei siis ole pelkästään seksuaalisuudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän