fb:ssa on siis jäljityssovellus
Tänään huomasin. Voi siis seurata kuka on käynyt sivuillasi.
Kommentit (32)
Mistä löytyy? Haluan tietää kuka mua lurkkii vai lurkkiiko kukaan. :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:22"]Missä siellä?
[/quote]
Ihan alimmaisena kun on se lista kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:23"]Ei ole :)
[/quote]
Onpa vaan. Tosin en muista ehkä oikein sovelluksen nimeä.
Ohjeet pliis "ihan alimmaisena" ei paljoa auta.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:22"]Missä siellä?
[/quote]
Ihan alimmaisena kun on se lista kaikesta.
[/quote]
Täh?
Eikä ole. Monenlaisia huijaussovelluksia on liikkeellä, jotka lupaa selvittää kuka on vieraillut sivuillasi, mutta ne eivät ole fb:n virallisia sovelluksia. Jos olet sellaisen asentanut, niin se on 100% varmuudella huijaussovellus, jolla kalastellaan käyttäjätietoja.
Taitaa olla sovellusten ja sivujen kävijätietojen keräämiseen, ei taviskäyttäjille.
On siellä ilmeisesti sellainen, jolla voi seurata omien luomiensa sivujen käyntimääriä. Ei henkilökohtaisen profiilin.
Oho niinpä onkin. Mitä tapahtuu kun tuosta vihreästä painaa? En uskalla painaa, jos tuo on joku kompa....
Mä ainakin näen ketkä käy mun sivulla.
Ja tietysti olin just vilkaissu kaverin kaverin sivuja.
Ap.
Siis mitä siihen toimialue-kohtaan pitää laittaa?
Mua kiinnostaa että mikä tuo juurisivusto on, siis mihin tuo metatunniste pitää tunkea?
No kertokaas tarkemmin. En uskalla itse kokeilla vielä etten möhlää jotakin.
Yritin kysyä tätä joltain nörtiltä ja se käski laittaa tuon metatunnisteen etusivun metatietoihin, mutta miten ne näkee? Se nörtti ei vastaa enää...
-17
Se on siis käsittääkseni vain sellainen, että jos olet luonut jonkun esim. fanisivun, niin sillä voi seurata kävijöitä. Mutta mieleen kyllä tuli heti, että ei varmaan kauaa mene siihen, että profiilivierailutkin alkaa näkyä.
Uskokaa jo, ei se onnistu.
http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/ketka+vierailevat+facebookprofiilissasi/a386838
Missä siellä?