Keski-ikäinen, voisitko sinä vielä tunkea kielesi toisen ihmisen suuhun, kuten nuorena?
Itseäni pelkkä ajatus puistattaa. Ja siis vaikkei olisi mitään pandemiaakaan, en ikipäivänä enää vaihtaisi sylkeä kenenkään kanssa. Yök. Yööööök.
Mitenhän sitä nuorena pystyy tommoseen karmaisevaan touhuun.
Sama asia hdnnänkin kanssa, enää ei tulis mieleenkään. 🤮
Onneksi tollasista eritteisistä kuvottavista lisääntymisriiteistä pääsee iän myötä eroon.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako joku kielarit muka jo keski-iässä? Pelkkä huulipussailu on tylsää.
Keski-ikä tuo pervouden. Enää ei tunne häpeää. Haluaa nautinnon maksimointia.
Mikäs sulla on keski ikä?
45.
Tuo perseen syöminen on kyllä tapa, mitä tämä mamma ei pysty ymmärtämään. Mieluummin pysytään etupuolella.
ihanaa työntää kieli ja sarvi suuhun kun on tiukempi kuin alapää
tv. paappa & mummo
Samaa olen miettinyt, kun ei edes oman rakkaan aviomiehen kanssa kielarit enää kiinnosta :D
Ehkä on ikäkysymys!
Joo, kännissä taksin takapenkillä. Yleensä hyppään päälle ja alan runkuttamaan itseäni. Ei tarvis kuin avata vetoketjut.
Ei tulis kyllä mieleenkään, toisella jotain hammasmätää suu täynnä, hammaskiveä, vanha viina/tupakka haisee, proppuja jne. YÄÖÖK!
Ei ole koskaan tullut mieleenkään tehdä niin.
No en! Kauhea ajatella että festareilla vetänyt kielareita noin kymmenen eri kundin kanssa, tyyliin hypännyt jannusta seuraavaan. Ihme etten saanut huuliherpestä.
Vierailija kirjoitti:
No en! Kauhea ajatella että festareilla vetänyt kielareita noin kymmenen eri kundin kanssa, tyyliin hypännyt jannusta seuraavaan. Ihme etten saanut huuliherpestä.
Ei sattunut kellään olemaan tarttuvassa vaiheessa olevaa huuliherpestä?
Mulla on huuliherpesvaikken ole juuri suutelemista harratsanutkaan. Mistäs helvetistä se on tullut?
Minä en nykyään pysty suuteluun kuin molempien osapuolten pestyin hampain, inhottaa ajatus toisen ruuantähteistä pyörimässä suussa! Siksi mies saakin nykyään aina vain pelkän hyvänyön pusun.
Mun isä tunki kieltään suuhuni kun olin pieni, että kyllä voi😠
Eikä vielä vanhanakaan ymmärrä tehneensä väärin. Elukka mikä elukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulis kyllä mieleenkään, toisella jotain hammasmätää suu täynnä, hammaskiveä, vanha viina/tupakka haisee, proppuja jne. YÄÖÖK!
Juuri tästä syystä saunapuhds p-aukko on mukavampi nuolukohde kuin kuvamasi suu.
Mun peppua saa nuolla, jos tykkää. En aio tunkea kieltä kenenkään peppuun.