Kuka oikeasti mankeloi?
Kommentit (37)
Joo. Ihan turhaa on ees pestä niitä lakanoita.
Mä mankeloin aina ku oon porukoilla. Ikää 18vuotta.
Minä. Mikään ei tunnu paremmalta saunan puhdasta ihoa vasten kuin hyvin mankelissa mankeloidut lakanat. Pieni vaiva se mankelointi on.
Hotelleissa on mankeloidut lakanat, mutta ne tuntuu vaan jotenkin liian kovilta iholle. Jotenkin ällöttäviltä.
Sellaiset ihmiset mankeloivat, joiden mielestä ihanan sileät lakanat ovat pientä arjen ylellisyyttä. Todella pölyävät vähemmän.
Valitettavasti nykyisten lakanoiden laatu on sitä mitä on, eli niissä on puuvillan lisäksi jotain muuta (tai sitten todella huonolaatuista puuvillaa) eikä ne silene kunnolla, ja lisäksi ne on ommeltu vinoon ja siksi vaikea saada suoraan.
Onko täällä muilla kaulauspuita? Mankeloidut/kaulatut lakanat siis meillä myös.
Vastauksena sille, joka valitti että mankeli ei poista ryppyjä: Lakanat ja pussilakanat saa mankelissa aika rypyttömiksi kun ne mankeloi hiukan kosteina.
Ainoastaan kulmalakanoita ja napillisia pussilakanoita / tyynyliinoja ei oikein voi mankeloida.
Minusta hyvin mankeloidut liinavaatteet tuntuvat ihanalta ihoa vasten.
Mankeloisin jos omistaisin mankelin.Nyt tyydyn vain silittämään liinavaatteet ,yms.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:18"]Kuka oikeesti ei mankeloi? Varsinkaan lakanoita
[/quote]
En ole koskaan mankeloinut ja ikävuosia on paljon!
Aika monetkin. Mul oli mankeli, ihana kapine. Rikoin ja aion hankkia uuden.
Minä? Mitä ihmeellistä siinä on? Onhan ne lakanat helpompi laskostaa kaappiin mankeloituna.
Minä kyllä mankeloin.En mitään täydellisen sileää haekaan vaan sitä, että pesussa auennut kankaan pinta sulkeutuu ja on vähemmän pölyinen.
No minä!
Pujahtaa puhtaisiin, mankeloituihin lakanoihin. Aaaaah!
Mankeloidut lakanat on ihanat. Mankeloisin, mutta onnistuin rikkomaan edellisen. Ehkä joskus vielä ostan uuden.
Minä aiemmin...nyt vauvan hoitotaso vei mankelin paikan kodinhoitohuoneessa ja mankeli väliaikaisesti varastossa.Otan takaisin käyttöön kunhan pöytätilaa vapautuu.Lakanat menevät pienempään tilaan kaapissa ja ovat ihanan tuntuiset.Silittämistä inhoan.
Mankeloisin, jos olis mankeli. Nyt ei ole mankelille paikkaa/tilaa. Ihana mennä äitille yöksi, kun siellä on aina mankeloidut lakanat.
Mä mankeloin kun asuin vielä talossa jossa oli pyykkitupa ja mankeli.
Minä. Ihanat sileät lakanat, vähentää pölyämistä huomattavasti.
Tuntuu vaan niin turhalta mankeloida jotkut lakanat.