Miehet, kun haette lapsen päiväkodista tsekkaatteko samalla myös
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 16:09"]
Oot kyllä melkoisen kultakimpaleen löytänyt... Kuka hitto laittaa tollasia tekstareita.
[/quote]
Hauskamies?
tietenkin tsekkaan ja nyt kesällä on ollut pari nuorempaa naista tarhassa hoitajina,vähän sellaisia hajuttomia ja mauttomia,mutta ei sitä tiedä mitä sitten siviilissä.
pentuja käy myös hakemassa pari äitiä mitkä voisi olla ihan käyttökelpoisia,toinen ainakin varsin rintava,perjantaina oli valkoinen läpinäkyvä paita ja musta rintsikat.
Ihan sama missä kuljen, tsekkaan ne. Päiväkoti ei ole poikkeus. Maitokauppa, katu, huoltoasema...kaikki.
Itse olen päiväkodissa töissä, ja kyllä tilanne yleensä on päinvastoin. Kun joku isä tulee lasta hakemaan niin hän on äitien ja päiväkodin henkilökunnan katseiden kohteena.
Eikä pelkästään äitien, vaan myös hoitajien. Onpa kyse päiväkodista tai sairaalasta, slurps!
Mä en tiedä oman mieheni tissien ja perseiden tsekkailu intoa, mutta sain siltä kerran tekstarin, kun se oli viemässä lasta päiväkotiin. Tekstiviestissä luki:"Mä oon niin varma, että mulla on tällä hetkellä tällä tontilla kaikista isoin kyrpä."
Joskus mä olen kovin väsynyt.
tuskin niissä lattapepuissa ja riipputisseissä paljon tsekkaamista on. en siis tuhlaa aikaani.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 16:02"]
Mä en tiedä oman mieheni tissien ja perseiden tsekkailu intoa, mutta sain siltä kerran tekstarin, kun se oli viemässä lasta päiväkotiin. Tekstiviestissä luki:"Mä oon niin varma, että mulla on tällä hetkellä tällä tontilla kaikista isoin kyrpä."
[/quote]
ja mistähän hän tämän tietää?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:46"]
...äitien tissit ja peput?
[/quote]
Tietenkin, kuten myös päiväkodintädin perseenkaaret ja tissikohoumat.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 16:02"]
[/quote]
ja mistähän hän tämän tietää?
[/quote]
Paikalla oli sillä hetkellä pelkkiä naisia ja alle kouluikäisiä poikia.
Oot kyllä melkoisen kultakimpaleen löytänyt... Kuka hitto laittaa tollasia tekstareita.
Onko ap:lla suunnitelma lähteä päiväkotiin iskemään miehiä vai?
Joo.