Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsellista alkaa kieltäytymään kotiinkuljetuksella tilaamisesta omaan budjettiin vedoten? Mies "maksattaa" nämä mulla

Vierailija
01.01.2021 |

En halua enää käyttää näihin rahaa, koska muuten en saa mitään säästöön. Mies viimeksi suuttui ja koki kieltäytymiseni vit**iluna ja tuli riita ja suostuin sit hoitamaan tilauksen. En mä halua laittaa noin turhaan rahaa, vaan mieluummin säästän tai ostan jotain itselleni. Kerran kk on ok, mutta nyt kertoja on 6-8 kuukaudessa ja rahaa menee noin 25-30 e/kerta ja kaikki mun tililtä. Mies ei ikinä edes ehdota että maksaa takaisin. Ite se ostaa aina kaupasta vaan välttämättömät ja halvinta extran kuraa, esim uuden oliiviöljyn ostaminen on hänelle mahdotonta, mutta tyytyväisenä kyllä käyttää tuotetta, kun minä sen ostan.

Miten tämän saa riidatta ratkaistua?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ap on saanut itseään tasokkaamman miehen ja pitää siitä kynsin hampain kiinni ja on valmis maksamaan toisen tilaukset.

Hän on saanut loisen. Aikuislapsen.

Vierailija
22/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kotiinkuljetus , jos sittarista tilaa se on 9,90 k-kortilla , missä noin kallis kuljetus on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole piheyttä. Tuo on oikeaa hyväksikäyttöä ja väkivaltaakin, kun asiasta haastetaan riitaa.

Vierailija
24/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan totea, että et halua käyttää vähiä rahojasi turhaan. Ja lopetat sen netistätilaamisen ja jalkaudutkauppaan ostoksille. Teet itse ruoat eikä mitään tilauksia ruokapaikoista. Jos puoliso vai mikä nyt onkaan vinkuu vastaan, niin teet ruokia vain itsellesi.

Vierailija
25/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti! Mitä sitten jos mies suuttuu? Älä ole lapanen.

Vierailija
26/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään riitaa, jota tarvitsee ratkoa. Et vaan enää maksa, jos et itse ole tilaamassa. Ja joo, tilataan paljon ruokaa kotiin ja se joka päättää mitä tilataan tai ylipäätään haluaa tilata tietenkin maksaa.

Vierailija
27/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tilata pizzaa pitää olla rahat. Tai tehköön itselleen munakkaan, jos ei rahaa ole.

Ei sitä munakastakaan tyhjästä tehdä. AP:n miehen kaltaiset ihmiset kuvittelevqat, että niitä kananmunia "on aina" jääkaapissa, eikä edes vaivaa vähäistä aivokapasiteettiaan sillä, mistä ne kananmunat sinne jääkaappiin tulevat.

Vierailija
28/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan vuorotellen. Se on se paras ratkasu, jos on pakko tilata. Jos se ei sovi, niin älä suostu olemaan se ainainen maksaja jos et saa rahoja ennen tilausta, jos tilaa sovelluksella, niin poista se/ne heti nyt.

Vierailija
29/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilanne pitäisi ratkaista ilman riitaa? Tuossa tilanteessa et voi ilman riitaa tehdä muuta kuin alistua. Ja sitä alistumista en todellakaan suosittele. Erokaan ei varmaan ilman riitaa tapahdu.

Vierailija
30/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa miehen niin saa maksaakkin siitä niin mitä ihmettä valitat. 

Vierailija
31/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sun vuoro maksaa. Jos ei suostu, et tilaa.

Vierailija
32/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuohon ole yksinkertainen ratkaisu? kun tuote on loppu, se on loppu, ennen kuin sen joku hakee... Katso kauanko kestää, kun alkaa tuotteita tulee lisää kaupasta. Ja miksi ne pitää kotiin tilata, kun siellä kaupassakin voi köydä hakemassa...

Vierailija
33/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan siis woltin/foodoran kautta pizzaa/ruokaa ja minä oon se tilin tehnyt, niin veloitus menee mun kortilta. Yritän nyt kaivaa itsestäni naista ja ens kerralla ehdottaa nugetteja ja nuudeleita... Kiitos kaikille vastauksista. t. Ap

Vierailija
34/34 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilataan siis woltin/foodoran kautta pizzaa/ruokaa ja minä oon se tilin tehnyt, niin veloitus menee mun kortilta. Yritän nyt kaivaa itsestäni naista ja ens kerralla ehdottaa nugetteja ja nuudeleita... Kiitos kaikille vastauksista. t. Ap

Jospa lopetat moisen tilin.