Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinasi itku tulla itiksessä kun naisilla on niin ihanan pieniä perseitä

Vierailija
07.06.2014 |

Sitten raahustin sovituskoppiin kokoa 46 olevan perseeni kanssa ja katselin sitä takapeilistä. Pitkä paitakaan ei peitä tuota hirvitystä :(

Lainapeitteelle siis seuraavaksi kun kilotkaan ei karise enää niin helpolla 12 pudotetun kilon jälkeen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olkoon minkä kokoinen tahansa, mutta kyllä takapuolta täytyy olla, muutenhan voidaan luulla tytöksi äkkiä katsottuna. Ole vaan tyytyväinen, että takapuoli on olemassa ja onnea painonpudotuksesta. Pää pystyyn ja aloita uudella asenteella, minä olen ihminen siinä missä muutkin.

Vierailija
2/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:05"]

Sitten raahustin sovituskoppiin kokoa 46 olevan perseeni kanssa ja katselin sitä takapeilistä. Pitkä paitakaan ei peitä tuota hirvitystä :(

Lainapeitteelle siis seuraavaksi kun kilotkaan ei karise enää niin helpolla 12 pudotetun kilon jälkeen.

[/quote]

Valtaosa niistä näkemistäsi pieniahterisista ovat alaikäisiä, eli alle parikymppisiä. Siinä iässä kuuluukin olla lapsen vartalo. Älä turhaan masenna itseäsi vertailemalla sellaisiin. Kun tulee lisää ikää, naishormoonien myllerrystä, aikuisen ihmisen huolia ym. ei monikaan enää säilytä  nuoruutensa varsamaista ulkonäköä.

[/quote]

Miten niin?? Minä ja mun ystävättäret ollan pieniä ja siroja vaikka ikää on jo +/- 50v. Ei se hoikkuus ikää katso!! 4. lapsen jälkeen lantionympärys yhä 95cm....

[/quote]

Pitihän se arvata, heti tullaan kiekumaan, että "en minä ainakaan ole"...joo, tukehdu paremmuuteesi. Vastauksesi varmaankin auttoi suuresti ap kirjoittajaa.

[/quote]

No sääli nyt timmiä tätiä. +/- 50 kuuluu "vaihdevuosikategoriaan", jonka parasta ennen päivä ei tule  enää takaisin, vaikka takapuoli ei vielä roikukaan. Antaa sen päteä. Mummoikä on ovella.

[/quote]

Kommenttini kohdistui tuohon "vain alaikäiset on" kohtaan. Mummoa musta ei saa vielä pitkään aikaan;D En voi mitään sille etten ole lihonut valaaksi 50+ vuodessa 4 lapsen jälkeenkään. Harmi jos teille on niin käynyt;D

Vaihdevuodet on ohi ja kroppa ja mieli pelaa kuin ennenkin. AVn keskiarvon mukaan olen paljon seksuaalisempi, aktiivisempi ja onnellisempi kuin 90% nuoremmista naisista täällä;D Näin myös ystävättäreni. Ja olen lihaksikas, käyn salilla pari kertaa viikossa ja lisäksi pilateksessa joten sekin puoli on kondiksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:31"]

Naisen perseen kuuluu olla ISO, mehevä ja pyöreä.

Mies

[/quote]

Heh, poikapyllyiset ''naiset'' tietenkin miinustelevat iso perse -viestiäni.

[/quote]

Olet väärässä. Minä olen isoperseinen nainen, mutta en voi sietää sitä, että Mies tulee julistamaan jonkin piirteen olevan hyvä, koska hän kaikessa erinomaisuudessaan pitää sitä viehättävänä.

Vierailija
4/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä mitäkin murhetta. Itse yritän saada muotoja lattanahkoon takapuoleeni kotikonstein. Teen painonnotovärkeillä pakaroita ja reisiä vahvistavia liikkeitä.

Vierailija
5/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit niin isoja vaatteita??

Vierailija
6/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:10"]

Minua ihmetyttää tämä pienten perseiden ihannointi. Itse en tykkää poikamaisen (tai varsamaisen, miten vain) hoikasta/mallisesta vartalosta. Minusta kiinteä, muodokas tiimalasi on ehdottomasti kaunein. Mitä vikaa on Naisen vartalossa? Miksei siinä saa näkyä naisen muodot, mm. se miehen vastaavia leveämmät ja suuremmat lantio ja takapuoli?

[/quote]

Samaa mieltää. Itseä oksettaa tämä muoti, aikuisten naisten pitää näyttää 45-kiloisilta pirinisteiltä. Halut menee kokonaan kun vastaavia näkee. Naisilla pitää olla MUOTOJA!

-Mies, 38

Vierailija
7/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on todella hyvä perse. Aivan täydellinen. Tissit ovat pienet ja roikkuvat, ja vatsa pussittava makkarapaketti. Lopputulos on vaatteet päällä hyvä, koska korostan sitä parasta ja piilotan ne huonot. Vaatteilla voi huijata paljon. Kaikissa on jotain kaunista, korostakaa sitä! Laihduttaminen on vaikeaa, mutta ei sekään mahdotonta ole.

Vierailija
8/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit, hiilarit, jauhot, pastat, perunat, porkkanat, hedelmät, alkoholi, maitotuotteet veke, niin laihdut minun tavoin 16 kg 4 kk:ssa. Ei urheilua, vaan oikeanlaista ruokaa: kasviksia, lihaa, kalaa, kananmunia.

Vierailija
9/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Valtaosa niistä näkemistäsi pieniahterisista ovat alaikäisiä, eli alle parikymppisiä. Siinä iässä kuuluukin olla lapsen vartalo. Älä turhaan masenna itseäsi vertailemalla sellaisiin. Kun tulee lisää ikää, naishormoonien myllerrystä, aikuisen ihmisen huolia ym. ei monikaan enää säilytä  nuoruutensa varsamaista ulkonäköä.

[/quote]

Nimenomaan. Ei ne varsatkaan säilytä varsamaista ulkonäköään, niistä tulee neljässä-seitsemässä vuodessa yksilöstä riippuen aikuisia hevosia, joissa pitää olla raamia, jotta jaksavat elää aikuisen hevosen elämää. Ihmisistä kestävyysurheilijoissa ja joissain ammattikaunottarissa tietty varsamaisuus säilyy pitkään, mutta sitä vaalitaankin kokopäivätyönä. Meillä muilla on muuta puuhaa.

Aloittaja puhuu järkyttävän ilkeästi itsestään. En suostu tukemaan häntä sellaisessa projektissa. Minullakin on 46-kokoinen peräpeili, mutta se on kaunis, ei roiku eikä tursu. Kottikärryhommiin vain, ja asenne kohdalleen.

Vierailija
10/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:58"]

[/quote]

[/quote]

Miten niin?? Minä ja mun ystävättäret ollan pieniä ja siroja vaikka ikää on jo +/- 50v. Ei se hoikkuus ikää katso!! 4. lapsen jälkeen lantionympärys yhä 95cm....

[/quote]

Pitihän se arvata, heti tullaan kiekumaan, että "en minä ainakaan ole"...joo, tukehdu paremmuuteesi. Vastauksesi varmaankin auttoi suuresti ap kirjoittajaa.

[/quote]

No sääli nyt timmiä tätiä. +/- 50 kuuluu "vaihdevuosikategoriaan", jonka parasta ennen päivä ei tule  enää takaisin, vaikka takapuoli ei vielä roikukaan. Antaa sen päteä. Mummoikä on ovella.

[/quote]

Kommenttini kohdistui tuohon "vain alaikäiset on" kohtaan. Mummoa musta ei saa vielä pitkään aikaan;D En voi mitään sille etten ole lihonut valaaksi 50+ vuodessa 4 lapsen jälkeenkään. Harmi jos teille on niin käynyt;D

Vaihdevuodet on ohi ja kroppa ja mieli pelaa kuin ennenkin. AVn keskiarvon mukaan olen paljon seksuaalisempi, aktiivisempi ja onnellisempi kuin 90% nuoremmista naisista täällä;D Näin myös ystävättäreni. Ja olen lihaksikas, käyn salilla pari kertaa viikossa ja lisäksi pilateksessa joten sekin puoli on kondiksessa.

[/quote]

voi luoja.. Pitääkö näitä täällä mainostaa? Voisit sitten tehdä oman ketjun tästä? Sääli, että henkinen kehitys on jäänyt 20-veen tasolle! Vai onko ikäkriisi?

nainen, 38 v. - ihan tavallinen tallaaja

Vierailija
11/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latinoilla ja varsinkin brasilialaisilla naisilla on paremmat muodot, koska syövät macaa.. googlettakaa :)

Vierailija
12/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:31"]

Naisen perseen kuuluu olla ISO, mehevä ja pyöreä.

Mies

[/quote]

Heh, poikapyllyiset ''naiset'' tietenkin miinustelevat iso perse -viestiäni.

[/quote]

Olet väärässä. Minä olen isoperseinen nainen, mutta en voi sietää sitä, että Mies tulee julistamaan jonkin piirteen olevan hyvä, koska hän kaikessa erinomaisuudessaan pitää sitä viehättävänä.

[/quote]

Ehkä tuossa asiassa hänellä kuitenkin on tietty pointti, vaikka hän olisikin ehdottoman väärässä muissa asioissa vaatiessaan arvostusta ylivertaiselle näkökulmalleen? Nimittäin naisten takapuolilla kai on kuitenkin tarkoituskin viehättää miehiä? Myös niillä lisääntymisiän ohittaneilla. Jos naisille on vuosituhansien kuluessa kehittynyt rasvaa keräävä takamus, syynä taitaa olla se, että sellainen on sopinut miesten silmään. Minusta verratonta erinomaisuutta tavoittelet nyt sinä uhotessasi evoluutiolle, että sinäpä et tiedä mitään siitä, mikä on oikeasti kaunista.

Vierailija
13/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 11:17"]Kellä mitäkin murhetta. Itse yritän saada muotoja lattanahkoon takapuoleeni kotikonstein. Teen painonnotovärkeillä pakaroita ja reisiä vahvistavia liikkeitä.

[/quote]

Itse olen saanut lattapepusta pyöreän puolipallon pelkästään reenaamalla kotona eri jalkalihasliikkeitä :)

Vierailija
14/47 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se hyvä peppu tule ilman työtä ;). Ruokavalio kuntoon ja liikuntaa.

Vierailija
15/47 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot alkavat väistämättä karista, jos syöt vähemmän.

t. Fysiikka

Vierailija
16/47 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 12 kilon painonpudotuksesta! :) Se on paljon. Nyt vain jatkat sinnikkäästi samaan malliin ja saat kaupan päälle terveellisemmän elämän (olettaen, että laihdutat terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla).

Nyt tsemppiä ap, ja käännä harmitus voitoksi!

Vierailija
17/47 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lenkille läski. Ei se ihra vinkumalla lähde.

Vierailija
18/47 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä sovituskopissa mitä todennäköisimmin oli vielä hoikentava peili...

Vierailija
19/47 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jotenkin kammottava otsikko tällä ketjulla...

Vierailija
20/47 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli dailymailissa artikkeli siitä että läskit elää vanhemmaksi kuin laihat vaikka tiedeyhteisö ei meinaa millään suostua hyväksymään tätä meta-analyyseissa havaittua asiaa. Ja juu en ole mikään läski vaan asia koskettaa ihan toista kautta. Olen nimittäin hyvässä fyysisessä kunnossa mutta lihasten päällä on ohut kerros silavaa. Niin että esim sikspäk jonka tiedän olevan siellä alla ei vaan näy. Ja nyt mietin että uskaltaako tällainen 40 v edes pyrkiä siihen että sikspäk näkyy. Hormonaalisista syistä esim., koska läski tuottaa estrogenia. Samoin muistan miten syöpäosaston hoitsu kerran kertoi täällä että hänen kokemuksensa mukaan vararavinto on eduksi että on jotain mistä ottaa. Että puristanko pois viimeiset vain en, koska en oikeesti usko että se on terveyden kannalta paras vaihtoehto.