Miks mun pimppa haisee valkosipulille vaik en oo pariin viikkoo syönyt valkosipulia?
Kommentit (15)
Jos se kamelin kynsi ja valkosipulin kynsi haisevat samalta. Olet sinä muuten kauhean notkea, kun taivut työntämään nokkasi sinne "pimppaasii". Oisko pesu kova sana?
Oletkos syönyt jossain muualla jonkun toisen tekemää ruokaa kuin omatekemääsi niin siinä voi selitys eli on kuitenkin ollut siinä ruuassa valkosipulia.
Minulla kanssa valkosipuli ja raaka sipuli alkaa haista...ihokin haisee sipulilta.
Sama jos juon enemmän kuin kupin kahvia päivässä niin koko akka haisee/tuoksuu kahvilta ;)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:04"]Jos se kamelin kynsi ja valkosipulin kynsi haisevat samalta. Olet sinä muuten kauhean notkea, kun taivut työntämään nokkasi sinne "pimppaasii". Oisko pesu kova sana?
[/quote]
Pesen kyllä päivittäin, yleensä 2 koska käyn salilla suihkus
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:15"]Hinkkaa sitä pinppaa sitruunalla niin raikastuu! :D
[/quote]
Tämän teen! Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:23"]Oletkos syönyt jossain muualla jonkun toisen tekemää ruokaa kuin omatekemääsi niin siinä voi selitys eli on kuitenkin ollut siinä ruuassa valkosipulia.
Minulla kanssa valkosipuli ja raaka sipuli alkaa haista...ihokin haisee sipulilta.
Sama jos juon enemmän kuin kupin kahvia päivässä niin koko akka haisee/tuoksuu kahvilta ;)
[/quote]
Oon syönyt omatekemää ruokaa paitsi kerran kaverilla pinaattifetapiirakkaa siivun, mut siit on 1,5 vk
Ap
Sulla on emätin bakteeritulehdus. Käy maanantaina lekuris, ei täällä sulle kirjoiteta reseptiä. :)
Syö maitohappobakteereita, ne tasapainottavat myös emättimen bakteerikannan. Käytä pesuun ph-neutraalia pesuliuosta. Vältä sokeria ja vehnää.
Et sinä olekaan syönyt mutta sille syntymättömälle vauvallesi pimpan kautta antamassasi ruuassa on todnäk. valkosipulia ollut. Aika yleinen erhe mammoilla. Tällä saitilla pitäisi olla jokin FAQ noita yleisimmistä mammavirheistä, ettei tarvitse aina erikseen kysyä.
t. gynis MD, PhD (OB/GYN).
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:19"]Et sinä olekaan syönyt mutta sille syntymättömälle vauvallesi pimpan kautta antamassasi ruuassa on todnäk. valkosipulia ollut. Aika yleinen erhe mammoilla. Tällä saitilla pitäisi olla jokin FAQ noita yleisimmistä mammavirheistä, ettei tarvitse aina erikseen kysyä.
[/quote]
Oonks mä raskaana?!
Ap
Pese ne lärpykät kunnoll saippualla. En kestä näit alotuksia. Varmasti haisee jos vedellä vain peset.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:19"]Et sinä olekaan syönyt mutta sille syntymättömälle vauvallesi pimpan kautta antamassasi ruuassa on todnäk. valkosipulia ollut. Aika yleinen erhe mammoilla. Tällä saitilla pitäisi olla jokin FAQ noita yleisimmistä mammavirheistä, ettei tarvitse aina erikseen kysyä.
[/quote]
Oonks mä raskaana?!
Ap
[/quote]
Kyllä se siltä vaikuttaa. Haluatko tulla tarkastukseen? Tämä ei ole edes sellainen "en ole gynekologi mutta voin vilkaista"-tyylinen tarjous koska minähän olen gynekologi (tai ystävien kesken gynis vaan). Raidita se nyt kuitenkin ensin. Se on vain huomaavaista ammatikuntaani kohtaan ja inhoan muutenkin kärpäsiä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:19"]Et sinä olekaan syönyt mutta sille syntymättömälle vauvallesi pimpan kautta antamassasi ruuassa on todnäk. valkosipulia ollut. Aika yleinen erhe mammoilla. Tällä saitilla pitäisi olla jokin FAQ noita yleisimmistä mammavirheistä, ettei tarvitse aina erikseen kysyä.
[/quote]
Oonks mä raskaana?!
Ap
[/quote]
Palstalla on ilmeisesti joku gynekologi-selvänäkijä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:19"]Et sinä olekaan syönyt mutta sille syntymättömälle vauvallesi pimpan kautta antamassasi ruuassa on todnäk. valkosipulia ollut. Aika yleinen erhe mammoilla. Tällä saitilla pitäisi olla jokin FAQ noita yleisimmistä mammavirheistä, ettei tarvitse aina erikseen kysyä.
[/quote]
Oonks mä raskaana?!
Ap
[/quote]
Palstalla on ilmeisesti joku gynekologi-selvänäkijä.
[/quote]
Kyllä on ja onhan se paljon varmempaa tuloa kuin ne kaikki muut selvänäkijä-selvänäkijät kuten esim. Claudia Eve. On sitten jotain josta tienaa jos kuitenkin arvaa väärin.
Pimppa...