Kuva Tomi Bjöckin vauvasta!
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:22"]
Ois siitä vammasta julkassu kuvan
[/quote]
vittu te ootte sairaita.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:22"]
Ois siitä vammasta julkassu kuvan
[/quote]
vittu te ootte sairaita.
[/quote]
Voi nyyh!
No onko siinä vammassa jotain hävettävää, vai miksi ottaa kuva vauvan takaraivosta? Monet ihmiset elävät tuon vammansa kanssa, eivätkä piilottele siitä mm.paleface!
No onpa hienoa otsikointia taas lehdistöllä. Jutusta puuttuu linkki kuvaan, ja "herttainen" kuva, tarkoittaa vauvan takaraivon pilkottamista sängyn keskeltä:D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:36"]No onko siinä vammassa jotain hävettävää, vai miksi ottaa kuva vauvan takaraivosta? Monet ihmiset elävät tuon vammansa kanssa, eivätkä piilottele siitä mm.paleface!
[/quote]
mä oon ainakin päättänyt, etten lapseni kasvoja halua nettiin. Tuollaisen kuvan voisin laitokselta tullessa julkistaa. Tuskin kyse siitä, etteikö voisi julkistaa.
Vauvassa ei ole mitään vikaa, mutta OLIVER BROOKLYN??
No, onneksi nimihän ei tunnetusti miestä pahenna, ellei mies nimeä.
täällä sitä osataan levitellä ihmisten kuvia ja keskustella kauniisti. eikö lapsilla ole omaa keskustelupalstaa?
Palefacen ajoista leikkaustekniikat ovat kehittyneet. Arvista tulee tosi siistit ja lähes näkymättömät. Nenäkin suoristetaan. Tuskin tulee paljoakaan vaikuttamaan Oliver Myllypuron ulkonäköön.
Vähän ihmettelen näitä kaupunginosien käyttöä nimissä.
Olli Jakomäki Koivu:) Mikä tämä Minka on naisiiaan?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:36"]No onko siinä vammassa jotain hävettävää, vai miksi ottaa kuva vauvan takaraivosta? Monet ihmiset elävät tuon vammansa kanssa, eivätkä piilottele siitä mm.paleface!
[/quote]
mä oon ainakin päättänyt, etten lapseni kasvoja halua nettiin. Tuollaisen kuvan voisin laitokselta tullessa julkistaa. Tuskin kyse siitä, etteikö voisi julkistaa.
[/quote]
Vauvan naamahan on ehdottomasti sellainen, mistä tunnistaa aikuisenakin.Ontuva selitys sulla, taitavat vain piilotella sitä vammaa.
niin missä sen vauvan kuva on?