Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan panonvartijoiden pistelaskun

Vierailija
06.06.2014 |

Sain valtavasti materiaalia jossa on ruoka-aineet pisteytettynä. Olen kuullut pelkkää hyvää ja onnistumistarinoita. Onko muita jotka ovat laihduttaneet sillä? Kerro kokemuksestasi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, reilut 12 kg kolmessa kuukaudessa. Söin siis ihan normaalia ruokaa, mutta pisteiden puitteissa. Pisteet pitää kerätä fiksusti, eli ei mitään suklaadieettiä kehiin...

Vierailija
2/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panonvartijat kutsuu Makuuhuoneeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panonvartijat - tässä on aineksia taas yhteen vauva-klassikkoon!

*Popparit esiin!*

Vierailija
4/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut pisteillä vajaa 20 kiloa vuosia sitten. Läskit pysyi poissa. Raskaudesta jääneet 11 kg puotin myös pisteitä laskemalla! Parin ekaa viikkoa vie totutteluun, loppu onkin sujunut hyvin. Pisteitä laskiessa pidin yhden ennaltasuunnitellun herkuttelupäivän viikossa.

Vierailija
5/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan laihdutin 70 kg --> 56 kg pisteiden laskulla. Koko ajan oli nälkä (päivän kalorimäärä n. 1000 kcal + vähärasvaisuus teki sen) joten ei ole ihmekään, että paino tuli korkoineen takaisin vuoden sisään laihdutuksesta. Lisäksi laihdutuksen aikana ei juurikaan voinut kunnon liikuntaa harrastaa koska nälkä vain yltyi.

Fiksummilla menetelmillä (tarpeeksi kaloreita, hyviä rasvoja ja proteiinia, pois vehnäjauhot, peruna, riisi + muut höttöhiilarit sekä kunnolla liikuntaa) pääsin ylipainosta eroon.