Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosien myötä muuttunut seksuaalisuus?

Vierailija
06.06.2014 |

Otanpa nyt esille näin aran aiheen. Miten teillä muilla on lasten saamisen ja sen jälkeen lasten kasvamisen myötä muuttunut seksuaalisuus? Meillä niin, että nuorena oltiin miehen kanssa molemmat tosi innokkaita ja nyt kolme lasta ja toistakymmentä vuotta myöhemmin ihmettelen minne se mun halukkuus katosi? Imetyksen ja vaippojen sekaan?

Tuntuu että synnytysten runtelema alapää nolottaa ja aikaakaan ei tunnu löytyvän parisuhteen huoltoon. Periaatteessa suhde sillai kunnossa, että tykätään kyllä toisistamme, mutta turhan arkiseksi aherrukseksi tämä elämä vaan on muuttunut. Muilla samanlaista? Mikä avuksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla tabu-aihe...

Vierailija
2/2 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tosi vanha pariskunta. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä koko mun aikuisikä. Mies oli vähän vanhempi tavatessamme. Meillä on ollut tosi hiljaisia ja kuivia kausia makkarissa. Mies olisi kyllä halunnut, mutta minulta oli halut kateissa monta vuotta. Meillä on 5 lasta ja olin tosiväsynyt. Jos olisi ollut mahdollisuus seksiin, halusin mielummin nukkua senkin ajan. Nyt nuorin lapsi täyttää pian 7 vuotta. Meillä on seksiä päivittäin, parhaina parikin kertaa. Olen saanut haluni takaisin, joten sinullakin on toivoa. Luulen, että suurin syy on ikä. Sanotaan ainakin, että nainen vapautuu seksuaalisesti yli nelikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän