Mistä tiedän olenko miesten mielestä enää viehättävä?
Olen ihan onnellisesti naimisissa jo kahdeksatta vuotta, mutta olisi kiva tietää vieläkö minussa on vetovoimaa. Flirttailu tuntuu hassulta enkä varmaan osaakaan enää. Missä edes minun ikäisiä 39v tapaisin, kun kaikki baarit täyttyy nykyään alle kolmekymppisistä.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:58"]
Miksi sun tarviis olla viehättävä muiden miesten silmissä, kun omakin on? Ajattelitko pettää sitä?
[/quote]En tietenkään aio pettää, mut olis se nyt kiva tietää mitä muut miehet minusta ajattelee. Oma mies varmasti rakastaa, mutta ei se mun ulkonäköä silleen kehu, eikä tarvitsekaan. Jotenkin sitä on niin naimisissa vaan. Vaikea selittää ilman että saa vihaisia kommentteja. Kyllähän se hiukan itsetuntoa hyväilis jos tietäis olevansa vielä viehättävä.
Ap
Kyllä varmasti viehätät. Mummoikäisetkin saa pappojen kalsarit pyörimään. ;)
Ei sitä tarvitse testailla. Sun ikäiset miehet on yleensä perheellisiä eikä hekään sitä ole tastailemassa... Tiedän vaan, olet viehätysvoimainen! :) Kaikki naiset on!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:00"]
Niinpä. Miehet on kusipäitä.
[/quote]
Ei. Naiset ovat kusipäitä, kun haluavat riskeerata onnellisen, vuosia kestäneen parisuhteen vain siksi, että saavat selville ovatko viehättäviä (= ovatko pantavia) muiden miesten silmissä.
Et ole ollut viehättävä enää vuosiin jos olet 39.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:25"]
Kyllä varmasti viehätät. Mummoikäisetkin saa pappojen kalsarit pyörimään. ;)
Ei sitä tarvitse testailla. Sun ikäiset miehet on yleensä perheellisiä eikä hekään sitä ole tastailemassa... Tiedän vaan, olet viehätysvoimainen! :) Kaikki naiset on!
[/quote]Olipa ihana kommentti. tällaisia vastaajia tää palsta kaipaa lisää :)
En siis ole ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:34"]
[/quote]No missäs se ikäraja sit menee ja minkä ikäinen itse olet?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:00"]
Niinpä. Miehet on kusipäitä.
[/quote]
Ei. Naiset ovat kusipäitä, kun haluavat riskeerata onnellisen, vuosia kestäneen parisuhteen vain siksi, että saavat selville ovatko viehättäviä (= ovatko pantavia) muiden miesten silmissä.
[/quote]
Riskeeraavat parisuhteen?! Kuka nyt sellasesta on puhunut?! Voi haloo...
Ota itsestäsi alastonkuvia ilman kasvoja ja tykitä niitä vaikka livechat.fi sivustolla.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:40"]
Ota itsestäsi alastonkuvia ilman kasvoja ja tykitä niitä vaikka livechat.fi sivustolla.
-Mies 29v-
[/quote]
Aika hooceetä jo...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:34"]
[/quote]No missäs se ikäraja sit menee ja minkä ikäinen itse olet?
[/quote]
Parasta ennen on 25 ja viimeinen käyttöpäivä 30.
Miehiä nämä ikärajat eivät luonnollisestikaan koske, koska he vain komistuvat vanhetessaan.
Vaimolle tuli 40 kympin kriisi ja halus kokeilla "markkina arvoaan". Kehuin ulkonäköö ja huomioin muutenkin , ei paljoo mun sana painanu ku vieraat oli kiikarissa .Kahen vuoden jälkeen itkee takas kun ei kelpaa äijille muuhun kuin panemiseen.Mitäs läks.
Kokeile tanssilattialla vaivihkaa seisooko miehellä.
No taatusti munaa irtoais muualtakin. Ei ole olemassa rumia naisia, vain liian vähän viinaa. Eikös niin mennyt...
Ja kyllä itsevarma nainen tietää muutenkin että kelpaisi muillekin.
Miksi sun tarviis olla viehättävä muiden miesten silmissä, kun omakin on? Ajattelitko pettää sitä?