Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh. Hävettää naapurin naisen puolesta...

Vierailija
06.06.2014 |

Pienellä lähiötontilla narubikinit päällä kaiket päivät. Ei mun mielestä ole vielä edes kovin lämmin... Vaivihkaa kohottelee tissejään kun luulee ettei kukaan näe, peilailee itseään ikkunasta ym. Pikkulasten äiti ja ikää 30 ja risat. Näkyy tielle ja kävelytielle asti hän ja hänen asu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sua hävettää? Täällä ainakin on ollut ihan sairaan lämmin, on vieläkin.

Ärsyttääkö sua, kun sä et kehtaa olla bikineissä, kun ei tiedä mitä ohikulkijat ajattelevat?

Mä asun keskustassa ja hillun pihallani bikineissä. Ja kaikista kamalinta tässä on se, että mä jopa pursuan niistä eli saan nostella useamminkin bikineitä ja housuja. Mitäs siitä sanot? Tuletko huutelemaan aidalle, että "huora äiti heti sisälle ja pukemaan kauluspaita ja suorat housut päälle!"

Vierailija
2/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea naapurikyttääjä olet. Itse en kyllä ole ollenkaan noteeranut millasissa vetimissä meidän naapurit hilluvat ja minulle ihan sama kun omilla pihoillaan kuitenkin ovat. Tosin me tullaan naapureiden kanssa ihan hyvin juttuun ja jos tontin rajoille satutaan yhtä aikaa niin toki kuulumiset vaihdetaan.

Olisit varmaan pyörtynyt jos olisit minut nähnyt vatsa paljaana ripustamassa pyykkejä, olen viimesilläni raskaana ja ajattelin että annetaan nyt mahalleki vähän arskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos +30 ei oo sun mielestä vielä lämmin nii muuta vaikka Saharaan.

Vierailija
4/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät milloin se tissejään kohottelee? Lopeta kyttääminen

Vierailija
5/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sun naapuria hävettää sun kyttääminen. Varmaan luulee, että olet vain kade hänen upeasta bikinivartalostaan.

Vierailija
6/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kyylis...onneks et oo mun naapuri

Vierailija
7/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh? Niin että tällä perheellä on tontti, jota perhe ei saisi hyödyntää omaksi ilokseen, vaan ainoastaan naapureiden ja ohikulkijoiden iloksi? Ei se kuule ihan niin mene.

Vierailija
11/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä nää muiden puolesta häpeilijät. No eipähän tarvii ite tässä maailmassa vissiin mitään hävetäkään, kun muut tekee sen puolestani. Hienoo.

Vierailija
12/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet niin hauska ap! Mä voin hyvin kuvitella, että olet katkera akka, joka ei osaa elää elämäänsä, kun sä mietit koko ajan mitä muut ajattelee susta ja kyttäät muita, että voisit pahoittaa OMAN MIELESI, kun joku kehtaa tehdä jotain mitä sä et ikinä kehtaisi tehdä.

Vierailija
13/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:30"]

Mistä sinä tiedät milloin se tissejään kohottelee? Lopeta kyttääminen

[/quote]

Hän ihan käsillä niitä nostelee eli puskee ylöspäin! 

ap

Vierailija
14/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:31"]

Mä luulen, että sun naapuria hävettää sun kyttääminen. Varmaan luulee, että olet vain kade hänen upeasta bikinivartalostaan.

[/quote]

Tuskin. Itse asiassa minulla on parempi vartalo kuin hänellä. En tosin omaani näyttele noin avoimesti..

ap

Vierailija
15/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin naapuri sipsuttelee bikinit päällä pitkin tonttia ja kerää katseet niin omalta kuin meidänkin mieheltä. Itseäni harmittaa se, etten ole päässyt vielä ihan haluamaani kokoon ja mittaan raskauden jäljiltä. Syksyllä sitten.

Vierailija
16/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo läski ämmä?

Vierailija
17/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:42"]

Ihmeellisiä nää muiden puolesta häpeilijät. No eipähän tarvii ite tässä maailmassa vissiin mitään hävetäkään, kun muut tekee sen puolestani. Hienoo.

[/quote]

tämä täytyy muistaa! 

Vierailija
18/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla pihalla saa olla vaikka alasti kunhan tarkoituksena ei ole esitellä itseään muille. http://iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288571849839.html?ref=og-ref-google.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi