Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja maksan KAIKEN miehen pankkikortilla. Kysyttävää?

Vierailija
06.06.2014 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:44"]Eikö sulla itsellä ole rahaa?

Oletko kuten ystäväni jolta kuulumisia kysyessäni hän kertoo mitä miehelleen kuuluu ja paljonko tämä tienaa...

[/quote]

On minulla itselläni myös rahaa. Olen korkeakoulutettu, kuten miehenikin. Tällä hetkellä en ole töissä.

Mielestäni ei ole kohteliasta kertoa muille, kuinka paljon puoliso tienaa. Tässä tilanteessa voin sanoa, että tienaa kumminkin hyvin, jonka vuoksi minulla on siis käytössä hänen pankkikorttinsa.

[/quote]

Säälittävää, että kehtaat infota täällä moista asiaa. Mulla on myös varakas mies, mutta vaikka en itsekään käy ansiotyössä, olen varakkaampi kuin mieheni. Pitäisikö nyt anoa käyttöoikeus miehen kortille vaikka on ihan omat kortit omasta takaa?

Vierailija
22/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:10"]Miksi, ette hanki sinulle omaa korttia kyseiselle tilille?

[/quote]

Koska tällä hetkellä vain minä käytän sitä tiliä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan oikeastaan lähes kaiken joltakulta muulta kuin itseltä. Mutta en minä mikään pummi ainakaan ole. Olen opiskellut hyvinkin paljon. Palkkani on alhainen, sille en voi mitään.

Vierailija
24/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:44"]Eikö sulla itsellä ole rahaa?

Oletko kuten ystäväni jolta kuulumisia kysyessäni hän kertoo mitä miehelleen kuuluu ja paljonko tämä tienaa...

[/quote]

On minulla itselläni myös rahaa. Olen korkeakoulutettu, kuten miehenikin. Tällä hetkellä en ole töissä.

Mielestäni ei ole kohteliasta kertoa muille, kuinka paljon puoliso tienaa. Tässä tilanteessa voin sanoa, että tienaa kumminkin hyvin, jonka vuoksi minulla on siis käytössä hänen pankkikorttinsa.

[/quote]

Säälittävää, että kehtaat infota täällä moista asiaa. Mulla on myös varakas mies, mutta vaikka en itsekään käy ansiotyössä, olen varakkaampi kuin mieheni. Pitäisikö nyt anoa käyttöoikeus miehen kortille vaikka on ihan omat kortit omasta takaa?

[/quote]

Tietysti on ihan parisuhteen oma päätös, miten raha-asiat hoitaa. Meillä on ollut aina niin, että kumpikin on voinut käyttää toisen tilejä. Joillakin on taas selkeästi omat rahat ja omat tilit.

Eihän täällä minua kukaan tunne tai tunnista. Jos joku ottaa tämän jutun liian "itseensä", niin sitten ottaa. Vaikka luulisi ettei ketään kumminkaan loppupeleissä niin paljoa kiinnosta toisten raha-asiat.

Lisäksi halusin tuoda esille, että ei se aina ole niin mustavalkoista. Se että käytän mieheni tiliä, ei automaattisesti tarkoita minun olevan maksullinen nainen, köyhä elätti tai jotain muuta. Minäkin olin ihan samoissa työtehtävissä mieheni kanssa. Jäin kotiin hoitamaan lapsia. Tienaisin suurinpiirtein saman verran.

Ap

Vierailija
25/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päädyitte tuohon? Sanoiko miehesi vain että "voit käyttää aina korttiani" vai miten asia tuli puheeksi? :D

Vierailija
26/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:10"]Miksi, ette hanki sinulle omaa korttia kyseiselle tilille?

[/quote]

Ap

[/quote]

Lain mukaan et saisi kyseistä korttia käyttää, koska siinä ei ole nimeäsi. Entäpä jos joku päivä sirulukia ei toimi ja kassa huomaa, ettei kortti ole sinun?

Vierailija
27/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:22"]Miten päädyitte tuohon? Sanoiko miehesi vain että "voit käyttää aina korttiani" vai miten asia tuli puheeksi? :D

[/quote]

Meillä on ollut aina jollakin tapaa yhteiset rahat eli kumpikin on voinut käyttää toisen tilejä. Mies jäi töihin, minä kotiin. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää tapahtunut. Mies antoi korttinsa, ja ehdotti jos voisin käydä katsomassa uusia kirjahyllyjä työhuoneeseen. Vitsikkäästi sanoi "pidä loput" ja selvensi, että voin käyttää sitä korttia nyt :)

Ap

Vierailija
28/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:42"]

?

[/quote]

Olen nainen ja maksan KAIKEN mieheni platina Amexilla. Kysyttävää sulla multa?

Vierailija
29/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:10"]Miksi, ette hanki sinulle omaa korttia kyseiselle tilille?

[/quote]

Ap

[/quote]

Lain mukaan et saisi kyseistä korttia käyttää, koska siinä ei ole nimeäsi. Entäpä jos joku päivä sirulukia ei toimi ja kassa huomaa, ettei kortti ole sinun?

[/quote]

Tunnen lain hyvin :)

Ap

Vierailija
30/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kirjoittelet tänne tuollaisia?

Vierailija
31/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei saisi kirjoitella tänne tuollaisia? Ihan kaikenlaisia avauksiahan täällä on? Omasta onnesta ja siitä, että on varakas mies ei saisi kirjoittaa ettei vain puoli palstaa tule kateelliseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi