Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt mies

Vierailija
06.06.2014 |

Tapasin miehen, ei erityisen komea, ei täysin tyyliseni, mutta silti päädyttiin ottamaan vähän lähempää kontaktia. Eniten tässä häiritsee se että tiedän että jos hän olisi edes 15cm pidempi, kokisin hänet Paljon kiihottavampana.

Kuitenkin huomaan ajattelevani häntä usein, joka ilta ollaan juteltu useampi tunti, nyt tosin netissä/puhelimitse kun palasi kotipaikkakunnalleen.

En ole varma haenko alitajuisesti sitä rakastumisen tunnetta, onko tässä oikeasti jotain vai mitä ihmettä. Ruma ero 5kk takaperin, mutta on tässä jokunen mies kellistetty välissäkin lohdutukseksi.

Typeriä ajatuksia siitäkin että jos seurustelisimme niin mitä kaikki muut ajattelisivat. Minä 167 & mies 170.

Perjantaille ei nyt parempaakaan ihmettelyä :P

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa nyt lyhyt mies kun on sinuakin pidempi. Eri juttu jos nainen olisi 180 cm ja mies 170 cm. 

Vierailija
2/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:13"]

Ruma ero 5kk takaperin, mutta on tässä jokunen mies kellistetty välissäkin lohdutukseksi.

[/quote]

Ota tästä iso annos todellista rakkautta, se lohduttaa varmasti enemmän ja paremmin :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miestä sentin pidempi. Aluksi se häiritsi, mutta häneen tutustuttuani hälveni epäröinti. Myöhemmin ollaan nakattu pituuserosta vitsiä ja naimisissa jo 6 vuotta.

Vierailija
4/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyy en voi alkaa seurustelemaan tämän miehen kanssa kun se on vaan 3 senttii mua pitempi. Kaikki ihmisethän vois aatella vaikka mitä!"

Voi vittu oikeesti. Tällä keskustelulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa.

Vierailija
5/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sitä että ajattelen sitä että minua ehkä hävettäisi hänen lyhyytensä. Ei ole siitä kiinni ettenkö saisi pitkää ja komeaa, mutta ihastumiseen vaikuttaa niin moni muukin asia.

Ap

Vierailija
6/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minunpas mieheni on minua 4cm lyhyempi. :)

Vierailija
7/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerä.

Vierailija
8/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus ja komeus eivät ole sama asia.

Vierailija
9/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ratkaisuun päädytkin, niin älä särje sen heppulin sydäntä, jooko? kukaan ei voi valita pituuttaan

Vierailija
10/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:46"]mihin ratkaisuun päädytkin, niin älä särje sen heppulin sydäntä, jooko? kukaan ei voi valita pituuttaan

[/quote]

Sillä tässä harjoitankin kevyttä itsetutkiskelua , tiedän että saisin miehen hakemaan sen kuun taivaalta jo nyt. En tahdo satuttaa. toisaalta sitä vaan olisi mukava heittäytyä rakastettavaksi kun on itsekin hieman ihastunut , mutta mutta mikä on lopputulos.

Vierailija
11/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n epäröinti on aivan yhtä oikeutettua, kuin jos häntä häiritsisi miehen ylipaino tai laihuus.

Itse en taas pidä liian pitkistä miehistä, enkä voisi kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa, jota en voi suudella ilman korkokenkiä ja kurotteluja.

Vierailija
12/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas ongelmat, huhhuh. Ei se 3 cm kauheasti ole ;D

Vierailija
13/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urokset tappelivat naaraista väkivaltaisesti lähinnä ehkä noin 20000 vuotta sitten. Tuolloin raamikkuudesta oli hyötyä. Nykyään kai kysymys lienee vähän sama kuin onko isotissinen ja leveälanteinen parempi kuin pienempi tissinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän