Vihjaileekohan naapurin mies jotain kun sanoo, käyn pukkaamassa
nuo pois tuosta.
Auraa pihani lumesta. Tosin auraa kyllä kaikkien muidenkin pihan. Silti jotain tuossa on..
Kommentit (13)
Kyllä sillä on sun pukkaaminen ja lykkiminen mielessä. Irstas ukko.
No kunhan vaimosi lähtee jonnekin, niin voinet pyytää miestä kaffelle. Siitä se lähtee sinun unelmasi täyttyminen.
Sano että käyt panemassa kahvin tippumaan sillä aikaa kun pukkaa lumet.
Vaikea sanoa kun ei näe eleitä. Kyllä tollasen nyt voi ihan harmittomastikkin heittää. Taitaa olla AP:llä tuhma mielikuvitus ;) "Taitaa tyttö tietää että patukkaa tarjolla"
Sano, että hyvä, ehditkin kammata tukkasi sillä aikaa.
Minä en auraile ihmisten pihoja, mutta teen muita apuhommia aika monille ihmisille ajoittain. Minä usein "kokeilen kepillä jäätä" ja heitä naisille jotain tällaista jonka voi tulkita kaksimielisesti. Osa tarttuu onkeen ja osa ei. Vuosien varrella aika montaa olen käynyt "pukkaamassa" ja on jäänyt pysyviä viikoittain tapahtuvia seksisuhteita. Viimeisin joka "tarttui onkeen" on anoppini. Hänen kanssaan on "pukkailtu" nyt pari kertaa kuukaudessa. Suosittelen muillekin tuollaista pientä kaksimielistä sanailua. ;)
Hyvää tätä vuotta kaikille!
M42
Siis ei millään lumikolalla pukkaile. Järeetä kalustoo, traktori.
Vierailija kirjoitti:
Minä en auraile ihmisten pihoja, mutta teen muita apuhommia aika monille ihmisille ajoittain. Minä usein "kokeilen kepillä jäätä" ja heitä naisille jotain tällaista jonka voi tulkita kaksimielisesti. Osa tarttuu onkeen ja osa ei. Vuosien varrella aika montaa olen käynyt "pukkaamassa" ja on jäänyt pysyviä viikoittain tapahtuvia seksisuhteita. Viimeisin joka "tarttui onkeen" on anoppini. Hänen kanssaan on "pukkailtu" nyt pari kertaa kuukaudessa. Suosittelen muillekin tuollaista pientä kaksimielistä sanailua. ;)
Hyvää tätä vuotta kaikille!
M42
Mitäs vaimo tykkää "pukkailu-harrastuksestasi"?
Pohojanmaan miehet on kovia pukkaamaan. Uuh.
Ymmärrät varmaan että on vain ajan kysymys kun hän pukkaa sinua siinä sinun keittiön pöydällä. Voit nopeuttaa asiaa pyytämällä herran vaikka "kahville".