Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

synnytys

Vierailija
06.06.2014 |

Olen lapseton nainen. Naiset,äidit kertovat aina kauhutarinoita synnytyksestä. Kesti kauan,hirveät kivut. On lääkäriä,kätilöä,kivunlievitystä jne. Tässä vaiheessa yritän vaihtaa puheen aihetta. Pahaa tekee kärsimys. Nyt jotenkin ihmettelen,kun tämä Oulun pidätetty nainen kertoo yksin synnyttäneensä kotona. Miten se voi olla mahdollista? Selvinnyt itse hengissä työkuntoon. Olen aivan ällikällä lyöty.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeista synnytyskokemuksista on tarve puhua, ihan niin kuin muistakin vaikeista asioista. Kaikki synnytykset eivät ole vaikeita.

Vierailija
2/3 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt yhden lapsen ja olen myös ällikällä lyöty. En olisi selvinnyt ilman tukihenkilöitä, kivun"lievitys" oli ilokaasu eli ei käytännössä ollut mitään apuja. Roikuin kuitenkin maskissa kuin hukkuva pelastusrenkaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tullut vielä elävä vauvakin ilman mitään apua. Ei kaikki synnytykset ole vaikeita.

Siltä osin ehkä ymmärränkin kun pelkään toimenpiteitä niin että siksi synnytin ilman kivunlievitystä. Ja en halunnut ottaa riskiä oksentamisesta joten jäi ilokaasut väliin.