Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen näitä "Ei tupakoivaa/tatuoitua/lihavaa/sohvaperunaa naista/miestä"-juttuja

Vierailija
31.12.2020 |

Pystyttekö muka oikeasti päättämään, millaiseen ihmiseen ihastutte? Tai siis estääkö tosiaan joku pikkuseikka ihanaan ihmiseen ihastumisen? Kuten vaikka pulleus tai tupakoiminen? Entä jos tunnette silti niiden kuuluisien kemioiden kohtaavan?

Itsekin voin toki maalailla mielikuvia siitä, millainen olisi unelmien kumppani. Todellisuudessa en voi valikoida ihastumisiani pikkuseikkojen perusteella, vaan se vain kolahtaa jos kolahtaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan edes lähde tutustumaan sen enempää ihmiseen jolla on joku dealbreaker eli ihastumista ei voi syntyä. Ei sitä nyt voi pelkällä tunteella mennä. Pitää ihmisen olla loogisestikin ajateltuna hyvä ja sopiva, jos ei niin kun se ihastuksen huuma lakkaa niin mitä on jäljellä? Ei mitään.

Vierailija
2/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa oksettaa, jos olen tupakalta haisevan ihmisen vieressä, joten kyllä tupakointi haittaa. Ei kai kukaan pidä alkoholiltakaan lemahtavasta ihmisestä. Moni inhoaa valkosipulilta haisevaa hengitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ainakaan ei ole mikään pikkujuttu. Jos toisen hengitys haisee, vaikeaa siinä on innostua mistään kovin läheisestä kanssakäymisestä.

Vierailija
4/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hengittää tupakansavua, jos kävelen tai seison kumppanin vierellä.

Vierailija
5/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa oksettaa, jos olen tupakalta haisevan ihmisen vieressä, joten kyllä tupakointi haittaa. Ei kai kukaan pidä alkoholiltakaan lemahtavasta ihmisestä. Moni inhoaa valkosipulilta haisevaa hengitystä.

Hmm onkohan jollekin valkosipulia inhoavalle potentiaalisen kumppaniehdokkaan aktiivinen valkosipulin käyttö turn off..? 🤔

Vierailija
6/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kaljanlöyhkä hiivaisine röyhtäisyineen maustettuna punaisen nortin hajulla on minun mielestä miehekästä.

Vierailija
7/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on ehdoton ei.

Lihava nainen on ehdoton ei.

Tatuoinnit naisella on pitkä miinus.

Lävistykset naamassa ehdoton ei.

Vierailija
8/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tänään pitkän ketjun verran samaa asiaa, eikä syy selvinnyt.

Vierailija
9/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua hengittää tupakansavua, jos kävelen tai seison kumppanin vierellä.

Tunnetpa sinä töykeitä ihmisiä. Vika on siinä.

Vierailija
10/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi ainakaan ei ole mikään pikkujuttu. Jos toisen hengitys haisee, vaikeaa siinä on innostua mistään kovin läheisestä kanssakäymisestä.

Monilla haisee muutenkin esim proppujen vuoksi. Proppuja on joskus lähes kaikilla ihmisillä, toisilla erinäisistä syistä johtuen useinkin.

Itse pidän muuten tupakan tuoksusta, vaikka en itse missään nimessä polttaisi, sillä mielestäni se on rahan ja terveyden haaskausta.

Vierailija
11/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Nyt selviää. Tupakointi, tatuoinnit ja lävistykset osoittaa alhaista älykkyyttä.

Tupakoitsijat ovat tutkitusti tyhmiä.

https://www.is.fi/terveys/art-2000000310644.html

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tutkimus-tupakoijilla-matalampi-ao/e94…

Vierailija
12/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai aloittaja pokkana väittää, että ei ensimmäisenä katso vastapuolen ulkoista olemusta?

Niin varmaan. 

Vierailija
13/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa liiibalaabaa ja hyvesignalointia, varsinkin näin tinder-aikakautena, joka on pelkkää sormen heiluttelua ihan puhtaasti ulkonäkö edellä. 

Vierailija
14/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Nyt selviää. Tupakointi, tatuoinnit ja lävistykset osoittaa alhaista älykkyyttä.

Poimit nyt aivan väärän ei oleellisen asian.

Tarkoitin että täällä ilmeisesti rakastutaan siihen itse luotuun mielikuvaan täydellisestä ihmisestä.

Pintaan ja hyvään listaukseen paperilla.

Ei aitoon ihmiseen. Minulle aivan kummallinen tapa ajatella. Eikä se kovin älykkäältään kuulosta.

Vierailija
15/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Niin tai siis matalan älykkyystason ihmiset polttavat useammin kuin muut. Ei tupakoinnin lopettaminen tee kenestäkään fiksua, ihan yhtä tyhmäksi jää.

Nollatutkimus.

Vierailija
16/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen pysty omaa ihastustaan valita. Tulee, kun tulee vikoineen päivineen. Todennäköisyys tietenkin sitten on mitä on.

mies52v

Vierailija
17/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. tupakointi haittaa. Vaikka ihastuisin niin en alkais seurustelemaan tupakoivan miehen kanssa. En voi sietää tupakalle haisevia ihmisiä.

Vierailija
18/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm onkohan jollekin valkosipulia inhoavalle potentiaalisen kumppaniehdokkaan aktiivinen valkosipulin käyttö turn off..? 🤔

Eksäni inhosi valkosipulia, joten olin koko 5-vuotisen suhteemme ajan syömättä sitä. Sitä ennen siis rakastin valkosipulia ja eromme jälkeen olen alkanut taas käyttää sitä ruoanlaitossa. En tiedä mitä eksäni olisi tehnyt jos en olisi lopettanut valkosipulin käyttöä, se tuntui olevan todella suuri inhotus hänelle.

Vierailija
19/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes viettää aikaa tupakoivan ihmisen kanssa niin ei siinä oikein voi ihastuakaan. Saan astmaoireita jo jos olen liian lähellä tupakoivia työkavereita ruokalassa.

Vierailija
20/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan voi ihastua ihmiseen jonka jotain ominaisuuksia pitää voimakkaan vastenmielisenä. Vaikkapa nyt sitten kovasti ylipainoiseen, jos ylipainoisuus ällöttää. Niitä tunteita ei vaan synny, kemiat ei kohtaa. Ja toisaalta kyllähän järjelläkin on asian kanssa tekemistä, vaikka ihastuisi johonkin tyyppiin hieman niin asiassa ei ole pakko edetä jos kokee, ettei suhteella voi olla tulevaisuutta. Ihastus laimenee kyllä ajan kanssa kun sitä ei ruoki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän