Oudoin lapsen nimi, johon olette törmänneet
Kuulin menneellä viikolla, että erään samassa työpaikassa työskentelevän lapsi oli nimetty Einariksi. Luulin sitä vitsiksi aluksi. Tulee mieleen joku tuberkuloottinen kuoleva lähinnä. Kamala mielikuva vauvasta. Ovat kuulemma hiukan erikoisuutta tavoittelevia koko perhe muissakin asioissa.
Kommentit (845)
Daniela ja Mikaela, tyttöjen nimet
Taitaa olla Ukko-Mies. Semmonen taapero tavattiin puistossa :D
Mua huvittaa nää kommentit ”täysin suomalaisia ovat”. Ai koska puhuvat suomea ja näyttävät suomalaisilta? Mun mies on puoliksi espanjalainen ja tulevaisuudessa meidän lapset tulee kyllä saamaan ainakin toisen nimensä Espanjasta. Sitten voitte käydä täällä keskustelua siitä miten Alejandra-tytön vanhemmat ovat täysin suomalaisia ja suomalainen sukunimikin ja tollanen nimi annettu, hahhaa. :D
Liuhu. Tosin nyt jo aikuinen mies.
XD en kestä! Täältä löyty lasten serkku heti alkumetreillä ja tyttären nimikin useaan otteeseen. Esikoisen nimeä en bongannu mutta olipahan joku tuon kuopuksenkin nimen kirjannut ylös.
Ja minä kun ajattelin ettei lapsilla nyt NIIN oudot nimet olisi.
Ps: nuorimman kolmas nimi on Agapeetus.:P
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:04"]
Tällaisista ketjuista bongaa hyvin ne joiden lapset on/tulevat olemaan kiusaajia.
Ei lapset ole luonnostaan kiusaajia (yleensä), vaan asenne tulee kotoa.
Kotoa opitaan kaikki mistä voidaan kiusata.
[/quote]
Samaa mieltä! Minusta nämä nimiketjut ovat aina kiusaamista, aikuiset (?) ihmiset viitsivät jankata ja ihmetellä nimiä, mitä lapsille annetaan. Eikö se ole jokaisen vanhemman oma asia, minkä nimen lapselleen valitsee? Lapsilla ei ole nimiiin mitään ennakkoasennetta.
"Yrjö, Urpo, Jorma, Perttu, tommoset nimet on hassuja."
Miksi ovat hassuja?
Noona - kuin flunssainen Joona.
Milko.
Nasu, tiiän yhen sen nimisen tytön