Lasta yritetty yli vuosi - Ultrassa selvisi että odotan kaksosia!
Tällä hetkellä olen maailman huolestunein ja ennen kaikkea onnellisin nainen!
Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta yli vuoden. Sitä ennen olemme jo pitkään tienneet haluavamme lapsia jos niitä meille suodaan. Lukuisten negatiivisten raskaustestien jälkeen alkoi olla epäuskoinen olo ja mietin jo että onko tämä joku merkki siitä ettei minun kuulu tulla raskaaksi ja äidiksi. Lopulta kuitenkin yritys palkittiin ja näytölle ilmestyi ne kauan odotetut kaksi viivaa. Olimme mieheni kanssa onnemme kukkuloilla, tai luulimme olevamme. Tänään kävimme ultrassa jossa selvisi että meidän perhe ei kasvakkaan yhdellä vaan kahdella ihmisellä. NYT olemme onnemme kukkuloilla! Tottakai myös huolestuttaa sujuuko kaikki hyvin, onko molemmat vauvat terveitä ja tuhat muuta asiaa mutta päällimmäisenä on onni. Lasta halusimme enemmän kuin mitään muuta mutta tuplaonnesta emme uskaltaneet edes haaveilla! Tämä olkoon todiste siitä että koskaan ei saa lakata uskomasta ja yrittämästä!
Kommentit (29)
Oho, kerrankin joku positiivinen aloitus av:lla! Paljon onnea sinulle ja miehellesi tulevista kaksosista :).
Onnea koko sydämestä! :)
Vuosi ja vähän ylikin on ihan normaaliaika yrittämiseen, harvalla natsahtaa heti.
Tai sitten jos tärppää heti, voi mennä usein keskenkin, tästä on ihan tutkimuksia. Eli jos nainen on hyvin otollinen tulemaan raskaaksi, niin silloin hedelmöittyy myös ne ei-niin-hyvät munasolutkin, jotka muilla ei hedelmöity, ja siksi menee kesken.
Mulla oli 3 keskenmenoa vuoden sisään ja sitten vielä onnistuneen raskauden alku samana vuonna. Oli kyllä outo vuosi, ihan vuoristorataa ajatukset.
Mutta onnea odotukseen. Monikkoraskaus on aina erilainen kuin yhden lapsen. Seuranta tiiviimpää ja syntyvätkin usein aiemmin. :)
Kaunis kiitos kaikille onnittelijoille! :)