Voi ei, taas se PIMIÄ juontaa tanssii tähtiä
Tän tädin sais jo hyllyttää tvstä LOPULLISESTI, on sen verran karmee.
Kommentit (31)
Suomessa nostetaan yksi tai kaksi ihmistä julkisuuteen ja tekevät sitä hommansa sitten siihen asti, kunnes joku uusi tulee tilalle tai eläkeikä häämöttää. Mitään uusia, raikkaita kasvoja ei nouse esiin, ja jos joku pääseekin vähän edustamaan, pian hän on uusi "Pimiä" eli esillä kaikkialla...
Lola on sentään jotenkin luontevan oloinen kameran edessä, ei sellainen "iik, jee, mua kuvataan" koko ajan.
Pimiä ei nappaa yhtään, toinen käsittämätön valinta juontajan hommiin on Baba Lybeck (ei siis ole tässä tanssiohjelmassa mutta ylipäätään en ymmärrä, kuka hänet on keksinyt ruutuun laittaa, ja vielä toistuvasti).
En katso yhtäkään ohjelmaa, missä Pimiä juontaa. En pysty. Leppilampikin on ärsyttävä. Parina ne on ihan kamalia. Jotenkin niin täynnä itseään molemmat, että huhhuh.
Hyviä juontajia on mun mielestä ainakin: Tea Khalifa, Jaana Pelkonen, Heikki Paasonen, Marja Hintikka, Juha Lahti, Axl Smith, Saija Palin, Jussi Heikelä, Anne Kukkohovi, Maria (Nuppu) Stenros, Peltsi, Joona Kortesmäki jne.
Eli hyviäkin löytyy, useimmiten tosin Yleltä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:48"]
Hyviä juontajia on mun mielestä ainakin: Tea Khalifa, Jaana Pelkonen, Heikki Paasonen, Marja Hintikka, Juha Lahti, Axl Smith, Saija Palin, Jussi Heikelä, Anne Kukkohovi, Maria (Nuppu) Stenros, Peltsi, Joona Kortesmäki jne.
[/quote]
Totta kaikki muut paitsi kireä Kukkohovi tönkkö-artikulaatioineen. En voinut katsoa Suomen huippista myötähäpeältäni. Kukkohovi on myös yksi, jonka naama on ihan jokaisessa lehdessä koko ajan, ei niissäkään näemmä paljon kiertoa ole :)
Pimiästä en erityisemmin pidä, mutta vielä paljon kauheampia ovat Kirsi Salo, Baba Lybeck ja Anne Kukkohovi. Pimiä on sentään vähän petrannut katastrofimaisista alkuvuosistaan.
Marja Hintikka,Eva Kela,Minna Kuukka minun suosikkejani
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:52"]
Pimiästä en erityisemmin pidä, mutta vielä paljon kauheampia ovat Kirsi Salo, Baba Lybeck ja Anne Kukkohovi.
[/quote]
Kyllä, todellakin! Kaikki Suomen 4 järkyttävintä tv-tyrkkyä samassa lauseessa! Kirsi Salo vinkuvine äänineen, voi elämä. Olen tavannut myös livenä eikä todellakaan ole mikään ruudinkeksijä. Baba Lybeck ja Vappu Pimiä ovat juuri tättähääriä (loistava ilmaus jossain aiemmassa kommentissa). Anne Kukkohovi esiintyy ylimielisesti ja puhuu kankeasti, pitää taukoja omituisissa paikoissa ja painottaa sanoja kummallisesti.
Tosiaan, muitakin vaihtoehtoja olisi, miksi juuri nämä ovat koko ajan esillä? Ehkä se on niin, että ohjelmien tuottajat ovat laiskoja ja mukavuudenhaluisia. Sellainen, joka jaksaa itse tyrkyttää itseään joka paikkaan, pääsee esille kun ei viitsitä yhtään headhuntata. Booooring.
Teuvo loman ja niko juontaan, heheän jo ovat muutenkin lähes joka ohjelmassa.
Juontaako vallan? Aiemmissa ohjelmissa se on ollut haastattelijana ja kysynyt 1-2 kysymystä/ pari/ ohjelma. Ruutuaikaa 5-10 min./ 90 min.
TTK on suosikkiohjelmiani enkä jaksa Vappu Pimiään kiinnittää tunteita tai huomiota. Vaikuttaa aika energiseltä. En ole nähnyt häntä muissa ohjelmissa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:48"]
[/quote]
Totta kaikki muut paitsi kireä Kukkohovi tönkkö-artikulaatioineen. En voinut katsoa Suomen huippista myötähäpeältäni. Kukkohovi on myös yksi, jonka naama on ihan jokaisessa lehdessä koko ajan, ei niissäkään näemmä paljon kiertoa ole :)
Pimiästä en erityisemmin pidä, mutta vielä paljon kauheampia ovat Kirsi Salo, Baba Lybeck ja Anne Kukkohovi. Pimiä on sentään vähän petrannut katastrofimaisista alkuvuosistaan.
[/quote]Kirsi Salo on terävä nainen.
Surkeaa,, samat naamat pyörii ohjelmasta toiseen... ns. julkkikset syöttävät, juottavat, leikittävät, remontoivat, tanssittavat, ym.. keskenään ja toistensa taloja ym. paikkoja... hoh hoijaa onneksi kaukosäädin toimii... Toivottavasti ton pimiän ruokasörssäily ohjelma loppuu ennen kuin ehtii alkaakaan... eli kun katsojatilastot on ruvella eiköhän lopu !
Vain Taru Valkeapää Hugo-aikoinaan on pahempi.