Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ominaisuuksia miehet hakee/arvostaa naisissa?

Vierailija
31.12.2020 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen, ei vatsakas eikä paljoa ylimääräistä vyötäröllä. Hyvä peppu. Ei tarvitse olla pieni tai siro.

Luomu eli ei överimeikattu, ei tekoripsiä ja rakennekynsiä. Mutta tämän kääntöpuolena terveellinen elämäntapa ruokavaliosta liikkumiseen näkyy olemuksessa.

Luonteeltaan naiseksi suora, rehellinen ja arvoistaan kiinni pitävä. Kohtelee muita reilusti, ei juonittele. Arvostaa luontoa ja viihtyy luonnossa. Hauska ja huumorintajuinen. Ei materialisti. Seksuaalisesti dominoiva. (Tässä kohtaa en taida suosia perinteisesti naisellisina pidettyjä ominaisuuksia.)

Mä oon just tällainen, paitsi bonuksena isotissinen blondi. 😁

Jos olet pitkä, älykäs, huumorintajuinen, arvoperusteinen, pitkäjänteinen, joviaali, komea ja hieman viikinki, niin milloin me tavataan?

Vierailija
42/49 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen, ei vatsakas eikä paljoa ylimääräistä vyötäröllä. Hyvä peppu. Ei tarvitse olla pieni tai siro.

Luomu eli ei överimeikattu, ei tekoripsiä ja rakennekynsiä. Mutta tämän kääntöpuolena terveellinen elämäntapa ruokavaliosta liikkumiseen näkyy olemuksessa.

Luonteeltaan naiseksi suora, rehellinen ja arvoistaan kiinni pitävä. Kohtelee muita reilusti, ei juonittele. Arvostaa luontoa ja viihtyy luonnossa. Hauska ja huumorintajuinen. Ei materialisti. Seksuaalisesti dominoiva. (Tässä kohtaa en taida suosia perinteisesti naisellisina pidettyjä ominaisuuksia.)

Jos olet pitkä, älykäs, huumorintajuinen, arvoperusteinen, pitkäjänteinen, joviaali, komea ja hieman viikinki, niin milloin me tavataan?

Menkää joko Suomi24 sinkut chattiin tai date24.ee. Molemmat maksuttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei milloinkaan.

En ole pitkä, komea enkä ollenkaan viikinki.

Vierailija
44/49 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit, kaunis, naisellinen, ystävällinen, hellä, älykäs, huolehtiva, mukava, hyvät elämäntavat. Siinä nyt alkuun muutama.

Nuo isot tissit, anteeksi vaan, mutta minusta ne on kamalat. Ei ne ole mitkään isot puolipallot yleensä, vaan roikkuvat pötkelöt. Aina tulee lehmän utareet mieleen.  Anteeksi, anteeksi, eihän kukaan rinnoilleen mitään mahda.

Onpa mieltäylentävää lukea näin ikisinkkunaisena että ruumiinrakenteeni jolle en voi mitään on kamala. Että jään miehettömäksi ja lapsettomaksi siksi että satuin saamaan tietyt geenit äidiltäni. Tähän mennessä elämääni yksikään mies ei ole hyväksynyt vartaloani ja rintojani. Luonteestani kyllä tykätään mutta se ei riitä, koska tissit.

Säästän koko ajan rahaa korjausleikkaukseen, mutta en taida löytää ketään sen jälkeenkään.

Ala elämään itsellesi. Tissien väliin tuleva ei oikeasti kannata. Sotkee ja valittaa

Kiitos mutta olen aina elänyt itselleni. Eihän ketään muuta ole ollutkaan.

Ei se sitä poista etteikö tuntuisi pahalta olla aina yksin. Ja ettei yhtään hyvää kommenttia ole itsestään ja vartalostaan kuullut.

Vierailija
45/49 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä samaa aihetta täällä späm- mää päivästä toiseen ja ketjusta toiseen? Kuka? Joku sta- nan va-ja-ggi pakko olla....

Vierailija
46/49 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei milloinkaan.

En ole pitkä, komea enkä ollenkaan viikinki.

Ja tämän lisäksi koen että listasi on kuin täydellinen kokoelma stereotypioista joita mieheltä halutaan. Pitkä, komea, älykäs ja jämäkkä mutta hauska viikinki.

Etkö kuitenkin sopisi paremmin (pitkälle ja komealle viikinki)miehelle joka etsii sitä hoikkaa ja huoliteltua, supernaisellista ja seksuaalisesti alistuvaa isostissistä blondia...? :D

Vierailija
47/49 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo

"Semmoinen iso tissinen ja hyväperseinen, hoikka, iloinren ja rauhallinen"... voi witti-jen kevät ja kyr- pien takatalvi.... eli sexi- nukke joka nauraa miehrn typerille jutuille, mutta muuten tajuaa pysyä hiljaa.

Vierailija
48/49 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo

"Semmoinen iso tissinen ja hyväperseinen, hoikka, iloinren ja rauhallinen"... voi witti-jen kevät ja kyr- pien takatalvi.... eli sexi- nukke joka nauraa miehrn typerille jutuille, mutta muuten tajuaa pysyä hiljaa.

Semmoinen pitkä, raamikas ja komea, itsevarma ja määrätietoinen mies joka tietää mitä haluaa ja saa mut nauramaan, mutta antaa mun tehdä rauhassa naisten juttuja"

Vierailija
49/49 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvostavat tavallisuutta. Tavallista ulkonäköä, tavallisen mukavaa luonnetta, tavallisia saavutuksia elämässä, tavallista rauhallisuutta ja tavallisia arvoja. Jos ajattelette tavallista naista, niin siinä se on, miesten unelma nainen. Toki tavallisuutta ja normaaliutta ei sinänsä ole olemassa, mutta meillä jokaisella on käsitys ja mielikuva siitä, mitä tarkoitetaan tavallisella, yhteiskunnalle hyödyllisellä naisella. Useimmat tuntemani parisuhteessa olevat naiset ovat tällaisia, ihan tavallisia naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan