Elämäni lapsettomana tuntuu merkityksettömältä
Olen vasta 24-vuotias, mutta tuntuu, että elämälläni ei ole merkitystä, ennen kuin saan lapsia. Rakastan lapsia ja vauvakuumeeni on jatkunut 20-vuotiaasta asti. Mies ei kuitenkaan ole lämmennyt ajatukselle. Onko kohtalontovereita?
Kommentit (25)
Sama juttu. Minä vaan täytän kesällä jo 40 joten minä en tule niitä lapsia enää saamaan. Eikä miestäkään ole, ei ole koskaan ollut.
Kyllä minä usein toivon, että saisin jonkun syövän tai jonkun suhteellisen nopeasti kuolemaan johtavan sairauden. En ottaisi siihen hoitoa, paitsi kivunlievitystä. Haluaisin jo päästä pois elämästä tätä merkityksetöntä elämääni. Tosin ei lapsen tai lasten puute ainoa syy tähän ole, vaan mitään muutakaan iloa oikein elämässäni ei ole. Ei miestä, ei yhtään ystävää, ei oikeastaan yhtään ihmissuhdetta, työ jota inhoan, ainaista rahapulaa niin ettei matkoillekaan esimerkiksi pääse luultavasti koko ikänään...
Minunkin exäni oli sitä mieltä että Sitten Joskuksena mennään naimisiin ja hankitaan lapset. Lopulta 28-vuotiaana lähdin. Hänpä sitten puhkesi parkumaan ja lupasi miettiä asiaa. Että hän ihan siis saattaisi väkisin suostua naimisiin ja lasten tekoon, ettei vaan joutuisi yksin elämään. Kuinka houkuttelevaa, että saisin väkisin toisen pakotettua elämään perhe-elämää, jota hän ei halua selvästikään elää. Ja vastuu kaikesta olisi sitten tietysti minulla, joka hänet koko hommaan väkisin pakotin.
Ei kiitos.
Sinä ap tietty teet omat päätöksesi, voit odotella sitä Sitten Joskusta koko ikäsi ja itkeä täällä palstalla kun mies ei muutu vaikka lupasi. Ihan oma valintasi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:35"]
Että hän ihan siis saattaisi väkisin suostua naimisiin ja lasten tekoon, ettei vaan joutuisi yksin elämään. Kuinka houkuttelevaa, että saisin väkisin toisen pakotettua elämään perhe-elämää, jota hän ei halua selvästikään elää.
[/quote]
Toimit todella fiksusti, kun et suostunut harkitsemaan lasten hankintaa vastentahtoisen kumppanin kanssa. Kunpa kaikki olisivat yhtä kaukaa viisaita. -4
Hanki ensin elämällesi merkitys ja lapset vasta sitten. Muuten saatat alkaa elämään lastesi kautta.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 08:33"]
Vaan mies ei halua lapsia.
[/quote]
Fiksu mies. Elämässä voi tehdä muutakin kuin lisääntyä.