Kellään Mirena-kierukka aiheuttanut jumalatonta panetusta?
Pillerit aikoinaan veivät halut pois kokonaan. Vuosikausien kondomiehkäisy, eikä halut olleet sen paremmat.
Keväällä asennettu Mirena, ja panettaa ihan koko ajan..Onkohan Mirenalla vaikutusta tähän hyvinkin positiiviseen juttuun? Vai vain kesä, mikä tuo halut esille..
Kommentit (14)
Mulla Mirena vei salakavalasti kaikki halut ja kuivatti limakalvot. H*lvetin kallista tapa ehkäistä, vaikka 5 vuotta olikin, kun jakoi hinnan yhdyntäkertojen määrällä
Mirena laitettiin vuoden alussa ja heti alko tekemään mieli :) edelleen sama ja kostun todella helposti. Mahtava keksintö!
Sama täällä!! Lähes hävettävän paljon! :D
Paras ehkäisy ikinä. Mieskin tykkää..
Minulle aiheutti alussa. Töissä oli suorastaan kiusallista, kun teki mieli kiskoa jokainen vastaantuleva mies kravatista siivouskomeroon! Tunne oli jotenkin hurja, koska olin kärsinyt haluttomuudesta enkä oikein koskaan ollut tuntenut, miltä se panetus tuntuu.. siinäpä tuli sitten sekin selväksi :)! Meni ohi kyllä muutamassa kuukaudessa. Nyt halut on tasaantuneet, mutta miestä ei ole.
Kyllä täältä miehiä saa :)
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 07:51"]
Kyllä täältä miehiä saa :)
t. m-50
[/quote]
Periaatteessa kierukan keltarauhashormoni yleensä hillitsee haluja, mutta psygologinen vaikutus on olemassa. Kun tietää, että voi paneskella huoletta, niin kyllä halutkin lisääntyvät.
Itsellä ollu Mirena tai vastaava 30 v, aloitettu kokeiluryhmässä ja nyt olen liian vanha , enkä enää tarvitse kierukkaa.
No jumaleisson. Tuotahan pitää ehdottaa vaimolle :)
Kolme hyvää syytä hommata Mirena: ei enää menkkoja, himottaa jatkuvasti ja mies voi vedellä paljaalla.
Löysin tämän vanhan ketjun. Eli kyllä, mulla on nyt mirenan jälkeen ollut aivan jäätävää panetusta. Alapääkin märkä kokoajan. Mietin, onko kierukka mennyt väärään asentoon, kun on sellainen "painava" tunne kohdussa ja kohdun sekä emättimen välissä tuntuu jotain. Ehkäpä kierukka painaa herkkään kohtaan? Orkkuja tulee itsekseen pitkin päivää. Häiritsee elämää.
alussa kyllä