Kun miehet tarjoaa teille drinkkejä, otatteko
itse en koskaan ota. kieltäydyn kohteliaasti.
minua pidetään outona. saisin ilmaiset drinkit..
Kommentit (29)
Vasta ajattelin asiaa ja päätin, että tästä lähtien otan juomat vastaan. Otan ne lahjana ja lahjaahan on rumaa olla ottamatta vastaan. Ja onhan se usein sellainen tutustumistapakin eikä mulla ole liikaa tuttuja.
Alkoholia en juo ollenkaan mutta jos joku haluaa mulle kahvit tai limut tarjota, niin siitä vaan. Sehän on vain kohteliasta.
Riippuu tosi paljon miehestä. Jos on sellainen, että sen mukaan vaikka lähtisikin illan päätteeksi, niin annan tarjota. Jos taas ei ole yhtään kiinnostava mies, niin kieltäydyn kohteliaasti. En kuitenkaan ole sitä mieltä, että olisi jotain miehelle "velkaa" drinksun jälkeen, mutta olen kyllä pitänyt tämän tavan aina, että otan vastaan vain kiinnostavilta miehiltä. Jotkut miehet kun saattavat oikeasti loukkaantua siitä, jos juo heidän rahojaan, mutta hilpaisee vaivihkaan karkuun (tätä olen nähnyt sivusta ja se on minusta aika tökeröä).
Otan, enkä anna seksiä.
Miesten oma vika, jos olettaa. Minulle se on vain juoma.
On tarjottu monta kertaa, vaikka mieheni on mukana. Laaja tuttavapiiri ja joku aina tarjoaa jollekin juotavaa. Ei kaikkeen tarvi liittää taka-ajatuksia.
Ei ole ikinä tarjottu.
Jos joku tarjoaa juoman, mielestäni olisi kohteliasta jutella hetken hänen kanssaan, esim sen juoman verran.
Siinä vaiheessa, kun sanon, että juon vain mehua, ei ne enää haluakaan tarjota :)
Maksan itse omani, näin ollen en ole velkaa.
Riippuu vähän tilanteesta ja siitä et seurustelenko sillä hetkellä. Joskus joku vaan tulee ja tyrkkää juoman käteen ja silloin yleensä en ala vastustelemaan.
Kerran eräs baarimikko antoi mulle koko illan ilmasia juomia, en valittanut :D sille kun ei edes tarvinnut seuraa pitää kun oli niin kiireinen ilta.