Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan vain ilkeilyä ihmisiltä?

Vierailija
28.10.2024 |

Onko muilla tällaisia kokemuksia? Haluan erakoitua. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemusta. Ihmisillä tuntuu olevan paljon omia ongelmia ja kohdistavat niitä muihin. 

Vierailija
2/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä vasentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että kaikki mitä ihminen päästää suustaan, kertoo 90 prosenttisesti vain ja ainoastaan hänestä itsestään. Vanha psykologinen totuus.

Vierailija
4/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olen erakoitunut jo aikoja sitten, juuri tuosta syystä.

Vierailija
5/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ilkeileivät niille joille voivat.

Vierailija
6/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet chosen one. Tämä maailma yrittää aina murtaa sellaiset. Kyllähän maailma omistaan pitäisi.

Tuleeko kadulla vastaan paljon ihmisiä jotka katsoo sinua silmät kiiluen sellainen pirulaismainen virne naamalla tuon ilkeilyn lisäksi?

Se ei tule koskaan loppumaan joten erakoituminen ei ole huono vaihtoehto jos pystyt siihen.

Vierailija
7/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama itsellä. Ihmiset ilkeilee. Ei kannata välittää, heillä on omia ongelmia. Itse olen aika menestynyt verrattuna heihin eli voi olla kateutta tai ainakin itse ajattelen niin. Luen iltaisin hyvää kirjaa enkä mieti heitä. Itse pyrin olemaan kaikille asiallinen

Vierailija
8/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla on negatiivinen karma. Istut päivät pitkäy ilkeillen ihmisille palstalla. Mene TÖIHIN!

Vierailija
9/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kun sinne huutaa jne. Jos kaikki ilkeilee sinulle niin vika on peilissä.

Vierailija
10/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki ilkeilystä. Muuten ei oikein vakuuta tuo itkuvirtesi. 

Vierailija
11/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita enemmän kajaalia naamaan. Tyypit nyt usein purkaa pahaa oloaan ja kiukkuaan sellaisten näköisiin,kehen voi. 

Vierailija
12/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut Suomessa ja luultavasti olet suurimmaksi osaksi kantasuomalaisten kanssa tekemisissä. Valitettavasti tämä on syy jatkuvaan ilkeilyyn. Voit yrittää hankkia kavereita muista maista, edes netissä. Suosittelen, koska muiden kulttuurien ihmiset ilkeilevät selvästi vähemmän kuin kantasuomalaiset. Itsekin olen kokenut jatkuvaa ilkeilyä ihmisiltä, ja se loppuikin siihen kun en enää pitänyt kantasuomalaisia ympärilläni.

Vierailija
13/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma. Sitten kun mitta tulee täyteen, niin antaa samalla mitalla takaisin. Saa kaiken syyn niskaansa. Ensin on kuunnellut sitä ilkeilyä hermoromahdukseen asti. Saa vielä hullun maineenkin sen jälkeen. No eivätpähän enää uskalla tulla inisemään, sen verran pelkäävät. Se hyvä puoli, saa olla rauhassa. 

Vierailija
14/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Ilahduttaa sitäkin enemmän satunnaiset ystävälliset ihmiset ja oppinut arvostamaan ystävällisiä ihmisiä.

Vierailija
15/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Oletko herkkä ja hyvä sielu. Samaa kokenut. Ihmisten paga-olo puretaan usein syyttömiin ihmisiin siinä. Usein se on joku muu henkilö joka on loukannut tätä henkilöä kuin sinä. Mut tuska kaadetaan syyttömän eli sinun päälle. Täälä Suomessa ja muualla on joku ihmeenn kostonkierre näköjää. Ite en halua kellekään pahaa vaik mulle on tehty. Uskon lopulta karman lakiin.

Olen saanut niin paljon kuraa päälle. Enkä enää välitä muiden ajatuksista mitää . Elän omaa elämääni. 

Vierailija
16/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kun sinne huutaa jne. Jos kaikki ilkeilee sinulle niin vika on peilissä.

Ei se nyt noin ole.

Vierailija
17/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä ihmisiä. Pitäisi olla henkisempiä tai aidompia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi