Avautuminen: pienet rinnat ja kesä
Ahdistaa! Muita kohtalotovereita? Kävin tänään kaupassa kokeilemassa bikineitä. Miten aikuisena naisena kehtaan lähteä rannalle. Tissejä ei vaan ole. Ihan sama minkä mallisia koitan, näytän pikkutytöltä. Esimerkiksi topatut kolmioliivit, edestä katsottuna ei jää mitään tissivakoa. En ole mikään urheilullinen laiheliini, rasvaa on kyllä muualla. Siksi näytän niin epäsopusuhtaiselle. En ymmärrä, miten voin olla näin tissitön. Aloin itkemään taas sovituskopissa.
En voi pitää mitään avokauluksisia paitoja, koska rintoja ei juuri ole. Rintsikat näkyvät heti. Talvella sentään voi hukuttautua paksuun neuleeseen ja push up- liivit tuovat edes jotain täytettä paidan alle.
Kommentit (82)
Eipä se oikeanlaisten biksujen ja toppien löytäminen reiluilla D-rinnoillakaan helppoa ole. On aivan hirveän hankalaa löytää vaatteita jotka olisivat tyylikkään seksikkäitä vaan aina on joko tissit ihan tarjottimella tai sitten pitää laittaa jotain mammamaista. Bikinien etsiminen on hirmuvaikeaa, sillä näille isommille meijereille lähes kaikki kauppojen yläosat ovat sama asia kuin laittaisit teipinpalaset nänneille. Koskaan niitä hienoimpia ja muodikkaimpia rintaliivejä ja bikinejä ei tehdä C:tä suuremmille rinnoille. Ainakin teillä pienirintaisilla on varaa valita sellaiset kuin tykkää, kun meidän runsasmunkkisten pitää tyytyä niihin jotka mahtuu.
Voi ei, onneksi itse olen päässyt yli tissikriiseilystäni. Nykyään jopa pidän pikkutisseistäni :) Kesällä en juurikaan käytä hiostavia rintsikoita, laitan vaan urheilutopin ja siihen päälle jonkun kesätopin. Urheilutoppi tosin häivyttää loputkin tissit mutta hällä väliä, rohkeasti kuljen näin kaupungillakin. Jos joku katsoo niin sitten katsoo. Olen itse vain onnellinen, että uskallan olla oma itseni. Suosittelen samaa muillekin. Olette kauniita ja ihania juuri sellaisina kuin olette! Meitä on monennäköisiä ja -kokoisia ja niin pitääkin olla, ei kaikkien kuulu olla samasta muotista valettuja! Ja kolmiobikinit sopivat hyvin pienirintaiselle.