Miehen eksä vaihtoi fb:ssä profiilikuvansa; sattumaa?
Miehen eksä vaihtoi profiilikuvansa facessa ja kun näin sen tuli sellainen deja-vu -tunne. Kuvassa hän oli uuden miesystävänsä kanssa. Nopeahkosti tajusin, mistä tuttuus johtui: minulla oli sellainen profiilikuva, missä mieheni ja minä, mutta vaihdoin sen toiseen 1,5 kk sitten.
Nuo kuvat ovat aivan identtiset paitsi eri henkilöt kuvissa. Sattumaako? Kuvalla tuo eksä julkisti suhteensa.
Kommentit (14)
En kyylää hänen profiiliaan! Hediän lapsensa on minunkin fb-kaveri, joten näen kuvan kun hän kommentoi jotain lapsensa tekemistä tai kuvaa tms.
ap
Mitä alapeukutettavaa on siinä, että olen lapsen fb-kaveri? Lapsi itse pyysi minua kaverikseen.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 18:08"]
Mitä alapeukutettavaa on siinä, että olen lapsen fb-kaveri? Lapsi itse pyysi minua kaverikseen.
ap
[/quote]
Ei siinä olekaan, mutta se, että olet noin kiinnostunut miehesi exän kuvista on kyyläämistä.
Ihan oikeasti, matkiiko hän sinua siinäkin, että sattui syntymään naiseksi, kävi peruskoulun, liittyi faceen? Mutta sinähän se vasta matkija olet, kun otit juuri saman miehen, kun hänellä oli aiemmin :O
Oi miten tuleekaan mieleen muinaiset gallerian ajat vieraslistoineen. Kun jätin pitkäaikaisen poikaystäväni ja tämä noukki uuden heilan matkaansa, niin vieraslista näytti parhaimmillaan tämä uuden heilan käyneen tunnin-parin välein katsomassa profiiliani.
Oikeasti, sillä on syynsä miksi se toinen nimenomaan on EX. Eli yleensä se nykyisen exän kyttääminen on vaan turhaa ja helvetin noloa.
Ei siinä ole mitään erikoista, että ex laittaa kuvan hänestä ja miehestään. Aika normaali profiilikuva eikä sulla ole siihen trademarkkia. Eri asia se tietenkin olis, jos sun kuva olisi pariskunnasta laiturilla, auringonlaskussa, kumiankka sylissä, pinkit aurinkolasit molemmilla ja stetsonit päässä. Ja hän lavastaisi oman kuvan identtisesti. Hankkinut oman kuniankan, rillit ja stetsonit. SE olis mainitsemisen arvoinen asia. Kuva pariskunnasta, entäs sitte.
Mikä tarkalleen ottaen on se juttu joka teki kuvista aivan samanlaiset? Se, että kuvassa on pariskunta, ei kyllä tee asiasta pätkääkään erikoista.
Älä ota käytettyä miestä, niin ei tarvi tällaistakaan miettiä.
Niin, mitkä seikat sitten teki kuvista identtiset??
Luuleeko apolevansa ainoa ihminen, kellä on moinen profiilikuva?
Rofl kops reps
Ap näkee vissiin salaliittoja siellä missä niitä ei ole. Ei voi muuta sanoa, kuin että hanki nyt hyvä nainen joku harrastus itsellesi!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 20:33"]Niin, mitkä seikat sitten teki kuvista identtiset??
[/quote]
Mäki haluun tietää
No hohhoh. Ei tuollaisia kuvia VOI olla kovin montaa eri variaatiota, joten pelkkää sattumaa on, lakkaa vatvomasta asiaa. Miksi kyyläät miehesi exän profiilia?