Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos saisit ystävältäsi lahjakorin, jossa olisi Pirkan ja Rainbowin tuotteita sekä itse leivottu kuivakakku?

Vierailija
31.12.2020 |

Ei tullut kovin arvostettu olo itselle. Ainakin kakun olisi mielestäni voinut hakea leipomosta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä annoit?

Vierailija
22/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muistuu vieläkin mieleen kun  poika sai yo-juhlassaan Pirkka-ruusun. Se kesti kaikista kukista pisimpään kauniina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka olut kyllä menee hätätilanteessa ja rainbow-kahvi hakkaa juhlamokan mennen tullen. Muitakin hyviä tuotteita on. Kuivakakusta en niin välitä.

Vierailija
24/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pissis olet ap. Sait tosi kivan lahjan, mitäpä jos kaveri ei ole niin rikas että ostaa jotain supersuperia. Minä olisin tosi onnellinen sellaisesta lahjasta:)

Vierailija
25/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ostan niitä itsekin. Olisin iloinen. Tulisi todellakin tarpeeseen.

Vierailija
26/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle en veisi jatkossa mitään.

Vierailija
27/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Pirkka-tuotteet on ihan parhaita! En todellakaan pahastuisi.

Vierailija
28/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin loukkaantua ainoastaan, jos tietäisin, että lahjan antaja on paljon parempituloinen kuin itse ja itse olisin antanut paljon kalliimman lahjan. Mutta en sanoisi mitään, tietenkään.

Aina tulee virhearvioita, että toisen antama lahja on arvokkaampi kuin toisen. On täysin ymmärrettävää, että jos jollain on kovin pienet tulot, häneltä halvempi lahja on jo paljon ja on OK antaa itse kalliimpi. Ja se ajatus on kuitenkin tärkein.

Vierailija
29/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään Olisin todella onnellinen, että ystäväni jeesisi köyhää ystävää ja vielä käyttäisi asiaan omaa aikaansa.

Vierailija
30/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan ja Rainbown tuotteet ovat laadukkaita. Voittaneet makutestejä.

Vierailija
31/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ystävältäni vain joulukortin. Itse laitoin hänen ja lapsensa lahjaan yli 50 euroa. Ja olen vähävarainen työtön.

Vierailija
32/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas nyt ihan ominsanoin , mistä et loukkaantuisi ? Olet harvinaisen outo , kun et osaa antaa arvoa yhtään millekkään. Etenkin itse tehty kakku on osoitus välittämisestä ja on mukava tervehdys , joka tulee puhtaasti sydämestä ,, lämmöllä.Onko sulla todettuja henkisiä sairauksia , kun jatkuvasti teet samanmoisia aloituksia , vai olet vaan niin naivi.Lopeta ennenkuin häpäiset itsesi ihan kokonaan , sinut on helppo tunnistaa.

Vierailija
33/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisin onnellinen että joku muistaisi.

Vierailija
34/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha taas vittuillaan pettäjäukon vaimolle.Taitaa olla anoppi asialla.

Vierailija
35/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ostanut minulle vuosiin mitään, vaan kaikki odottavat käsi ojossa minulta lahjoja. Olisin aivan suunnattoman ilahtunut ja kiitollinen.

T. Hyväpalkkainen nainen

Vierailija
36/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin itsetehdystä paljon enemmän. Ei ole kaiken maailman lisäaineita ja kertoo, että lahjaan on käytetty aikaa. Kuka arvostelee lahjojaan hinnan perusteella? Pelkkä lahja jo kertoo siitä, että antaja ajattelee ja arvostaa sinua. Sehän sen tarkoitus on. Ilmaista välittämistä. 

Vierailija
37/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ystävältäni joululahjaksi itsetehdyn palasaippuan ja Ikeasta ostetun tuoksukynttilän lasissa. Olin todella ilahtunut ja otettu. Ap:n kuvailema lahjakori olisi enemmän kuin mieluinen.

Vierailija
38/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi koskaan luottaa niin paljon tuttaviin että syö itse tehtyjä leivonnaisia, niissä voi olla myrkkyä, eritettä, räkää tai mitä mieleen tulee.

Onpa sulla erikoinen tuttavapiiri sitten...

Vierailija
39/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin jos kukaan ystävä ylipäätään antaa lahjaksi mitään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi