Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos saisit ystävältäsi lahjakorin, jossa olisi Pirkan ja Rainbowin tuotteita sekä itse leivottu kuivakakku?

Vierailija
31.12.2020 |

Ei tullut kovin arvostettu olo itselle. Ainakin kakun olisi mielestäni voinut hakea leipomosta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin - etenkin siitä itse leivotusta kakusta, mutta tuotteista riippuen todennäköisesti kaikesta muustakin. Ja eniten ilahtuisin siitä, että ystäväni on halunnut minua jollain lahjalla muistaa, oli sisältö mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi pitää itse tehtyä kuivakakkua välittämisen eleenä. Ja ehkä hänellä ei ollut niin paljon rahaa - Pirkkaa ja Rainbowta saa enemmän pienemmällä rahalla.

Vierailija
4/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leivottu kakku on paljon hienompi lahja kuin ostettu. Ja ilahtuisin.

Vierailija
5/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäisi loukkaantua?

Vierailija
7/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin kakusta, mutta parempi olisi, jos olisi vähemmmän tuotteita kyljessä kuin halpismerkkejä.

Vierailija
8/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noin lapsellinen kuin ap, onneksi.

Vierailija
9/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että kuivakakussa on yllätys. Joko sylkeä tai muuta eritettä. Nauti!

Vierailija
10/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hel vetti miten tyhmä aloitus.

Vierailija
11/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ilahduin kun minulle tuotiin leipäjonosta saatua lanttulaatikkoa, jota yksinäinen hakija ei kerinnyt itse syömään.

Vierailija
12/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitty lahja, johon on pantu aikaa ja vaivaa. Jopa liikuttava lahja.

Vierailija
13/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on pienituloinen (työtön+eläkeläinen), silti lasten isä vie joskus tuliaisiksi ruokakassin vaikeuksissa olevalle ystävälleen.

On ostettu x-traa ja k-menua, niitä me käytämme itsekin, joten pitäisikö ostaa kalliimpaa muille? Tietysti voi jättää lahjat kokonaan pois.

Vierailija
14/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
15/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit*ua nyt taas.

Vierailija
16/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin niin kuin mistä tahansa pienistä lahjoista. Varsinkin jos ne tuotteet on sellaisia mistä pidän ja käytän. En yleensä anna ystävien kesken muutenkaan lahjoja

Vierailija
17/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta en välttämättä niin ilahtuisikaan. Pirkka-tuotteissa on ihan hyviäkin, riippuu vähän mitä olisi valittu koriin. Leivon itse tosi paljon ja en tykkää kuivakakuista, joten siitä en niin ilahtuisi.

Mielestäni herkkukorissa voisi olla vähän ylellisempiä tuotteita, sellaista mitä ei välttämättä joka päivä raski itse ostaa. Ottaisin ennemmin vaikka hyvän tummapaahtoisen kahvin ja pienen laadukkaan suklaan kuin paljon bulkkia. Eli vähemmän mutta parempaa.

Vierailija
18/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet tyhmä ap. Nehän on ihan samaa tavaraa , nimi Pirkka ja Rainbow ovat vain tuotemerkin nimiä. Kaikilla ketjuilla on omia nimiä omilla tuotemerkeillä, siis tehdään suuria määriä ja kate parempi kaupalle.

Kui joku voi olla niin sivistymätön ,ettei tuota tiedä.

Vierailija
19/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ilahtuisinko, kun ystäväni antaa minulle lahjan? Ei, kun huutoitken ja poljen jalkaa. Miten kehtasikin ajatella minua ja yrittää ilahduttaa!

Vierailija
20/39 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin usein saa lahjoja, olisin tuosta lahjasta erittäin otettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä