Re:fashion blogien bikinikampanja
Kommentit (78)
Tuo ensimmäinen. Hyi. Muilla oli kiva kroppa jota mielellään katselisi rannalla bikineissä.
T: Mies.
Onko nuo polkadotsin bikiniliivit ihan oikean kokoiset? Kuvien perusteella ei tue rintaa kunnolla vaan rinta "roikkuu" liivin sisällä.
Rohkeaa laittaa tuollaisia kuvia itsestään julkisiksi. Itse en kehtaisi.
Oli mielenkiintoista, että kaikista parhaimman kropan omaavalla oli selkeästi huonoin itsetunto.
Tuo FOF-muija on hot. Fapfapfapfap.
Mies
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:29"]
Oli mielenkiintoista, että kaikista parhaimman kropan omaavalla oli selkeästi huonoin itsetunto.
[/quote]
Tämän olen muuten todennut uimahallissa. Yleensä ylipainoiset naiset eivät häpeile kroppaansa. Ne, jotka menevät uimapuku päällä suihkuun ja yrittävät pukuhuoneessa keplotella sen uimapuvun päälleen näyttämättä paljasta pintaa, ovat poikkeuksetta sieltä hoikemmasta päästä. Jännä ilmiö.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:29"]
[/quote]
Tämän olen muuten todennut uimahallissa. Yleensä ylipainoiset naiset eivät häpeile kroppaansa. Ne, jotka menevät uimapuku päällä suihkuun ja yrittävät pukuhuoneessa keplotella sen uimapuvun päälleen näyttämättä paljasta pintaa, ovat poikkeuksetta sieltä hoikemmasta päästä. Jännä ilmiö.
[/quote]
No toiset on paljon kriittisempiä kuin toiset.
Onko vain optinen harha vai miten musta näyttää että noi turkoosit biksut on yläosasta Sallalle tosi isot/epäistuvat?
Tästähän voisi taas saada isot rinnat vs pienet rinnat taistelun aikaan
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:08"]Tästähän voisi taas saada isot rinnat vs pienet rinnat taistelun aikaan
[/quote]
Kuinka niin?
Tyyliä metsästämässä on sinut kroppansa kanssa. Kauniit bikinit ja kaunis malli.
Mulla alkoi heti seisomaan, kun mä näin ne kumpparit :)
Huvittaa kuinka paljon peukutuksia nuo löysät ovat saaneet
Tuleekohan moultakin postaus mammauikkareista?
Aivan ihana kampanja! Täytyy nostaa hattua tytöille!
Looking good girls.