Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on enemmän kuin ymmärrettävää että nykypäivänä se että laittaa bikinikuviaan nettiin herättää epävarmoja fiiliksiä. Sallan ja nooran tekstistä kävi hyvin ilmi se että nyt he ovat ok kroppansa suhteen ja se käy ilmi myös kuvista.

Vierailija
22/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:24"]

Minusta siinä ei ole mitään yllättävää. Jos vartalo on jo vaatteet päällä selkeästi kaukana ihanteista, niin ei varmasti ole samalla tavalla paineita pitää yllä mielikuvaa ihannevartalosta. Ei kukaan luule, että siellä reilusti ylipainoisen ihmisen vaatteiden alla on joku uimapukumalli, joten samahan sitä on esiintyä ilman vaatteita. Ne jotka nyrpistelee nenäänsä bikinikuville, nyrpistelee sitä varmasti myös silloin, kun se ylipainoinen on vaatetettu. Heistä on siis turha välittää.

Sen sijaan hoikka ihminen voi tyylikkäällä pukeutumisella näyttää ihan mallivartaloiselta, vaikka siellä vaatteiden alla olisikin vitivalkoinen hieman löysä kroppa. Se luo paineita näyttää uimapukumallilta bikineissä. Tulee sellainen tunne, että nyt se totuus paljastuu. En olekaan täydellinen. Sitten tekee mieli vähän peitellä, ettei ne selkeimmät virheet paista silmään.

[/quote]

Omasta mielestäni näillä epävarmoilla tytöillä ei kyllä ollut vartaloissaan yhtikäs mitään virhettä saati löysyyttä! Siksi ihmettelen. Sallan vartalo ei eroa mitenkään missifinalistien vartaloista ja Noorahan on solakka kuin mikä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Si Modan Kaisa on kyllä erittäin hyvässä kunnossa! Kuvien perusteella ei uskoisi, että on pienen vauvan äiti.

Vierailija
24/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Sallalla ja Nooralla kuitenkin aivan erilaiset vartalot, vaikka kumpikin hoikkia. Kaisa taas enemmän poikamaisen hoikka, kun Noora ja Salla muodokkaampia. Kaikki kolme kuitenkin todella hyvännäköisiä! Saisivat olla ylpeitä vartaloistaan :)

Vierailija
25/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se epävarmuus kumpuaakin juuri siitä, että S ja N ovat hyvässä kunnossa. Yhtä paljon laihuutta arvostellaan kuin lihavuuttakin!!

Täällähän heitä nytkin ruoditaan vaikka mitään syytä sille ei teidän mielestänne ilmeisesti edes ole?

Vierailija
26/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko enää Moumoulta postaus? Onkohan tulossa?

Vierailija
27/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä harvinaisempaa, mutta toinenkin syy voi olla siihen, miksi hyväkroppainen ujostelee kroppansa esittelyä: aiemmin mainittu häveliäisyys. Toisin sanoen voi olla hyvinkin tietoinen siitä, että oma kroppa ON hyvä - jopa missivartalo - mutta ei halua esitellä sitä, koska tuntee objektin roolin kiusalliseksi.

Ei sitä kroppaa tarvitse varsinaisesti "hävetä" siksi, että uskoisi sen olevan ruma.

Minä itse ymmärrän tämän kahdelta eri kantiltakin: toisaalta minulla on hyvä kroppa, jonka esittelyä kuitenkin ujostelen, koska tunnen oloni erittäin kiusalliseksi niukissa vaatteissa enkä tykkää olla tuntemattomien katsottavana. Ja toisaalta olen kasvoiltani ruma, ja sen myötä aika huomaamaton, minkä ansiosta minulla on paljon vapaampi olo kuin kauniimmilla ystävilläni, jotka ovat aina katseiden kohteina.

Vaikka olen ruma kaulasta ylöspäin ja jonkinasteinen "hottis" kaulasta alaspäin, niin en silti laittaisi nettiin kasvottomia bikinikuvia sen enempää kuin kasvollisiakaan. Koska kyse ei ole itseinhosta vaan kiusaantumisesta.

Vierailija
28/78 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi hm:n bikinikampanjaan ja supermalleihin verrattuna paljon mukavampaa katteltavaa! :D

Vierailija
29/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajuu. Mielestänne sallalla ja nooralla on itsetunto-ongelmia ja silti molemmat naiset on laittanut blogeihinsa bikinikuvia. Jokin ei nyt täsmää.. :DD

Vierailija
30/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat juuri kriittisyytensä vuoksi paremmassa kunnossa kuin muut?

Vierailija
31/78 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeralla itse asiassa parempi kroppa kuin Jonnalla. IMO.

Vierailija
32/78 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi oikeasti hyvä runko.

T:mies

Vierailija
33/78 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsiläinen, tämänkin hienon kampanjan saitte käännettyä haukkumiseksi!

Vierailija
34/78 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeran postaus oli ehdottomasti paras!

Vierailija
35/78 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:16"]

Tyyliä metsästämässä on sinut kroppansa kanssa. Kauniit bikinit ja kaunis malli.

[/quote]

Minusta hänen kuvansa ovat parhaita. Hän selvästi nauttii kuvattavana olemisesta.

Kaunis kiloinensa kaikkinensa. Ehdottomasti paras näistä.

Oma BMI 19, mutta mä ahdistuisin bikinit päällä. Hattua nostan :)

[/quote]

Minäkin mietin niitä Veeran kuvia katsoessa, että hän on selkeästi todella sinut vartalonsa kanssa vaikka ylipainoa ja mahaa löytyykin. Olen itse normaalipainoinen, mutta voisin silti ottaa esimerkkiä hänen iloisesta ja itsevarmasta asenteestaan. Mukava nähdä erilaisia vartaloita ja niihin tyytyväisiä ihmisiä.

Vierailija
36/78 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että olen suorastaan kateellinen tuosta itsevarmuudesta. Itse olen hoikka ja siro, hyvä urheilullinen vartalo. Mutta olen saanut muilta naisilta todella ilkeitä kommentteja vartalostani, esim pieniä rintoja on haukuttu. Ja en ole mikään teini, kohta 30. Jostain syystä pelkään, että kaikki muutkin arvostelevat mielessään pieniä rintojani, kyttäävät onko selluliittia jne. 

Vierailija
37/78 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku edellä jo totesikin niin hyvin hämmentävää verrata esim. Sallaa ja Veeraa itsetunnon suhteen. Missivartaloinen ei pidä itseään minään ja muhkeampaa kauneutta edustava Veera taas on selvästi ylpeä itsestään. 

Vierailija
38/78 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:24"]

Kuten joku edellä jo totesikin niin hyvin hämmentävää verrata esim. Sallaa ja Veeraa itsetunnon suhteen. Missivartaloinen ei pidä itseään minään ja muhkeampaa kauneutta edustava Veera taas on selvästi ylpeä itsestään. 

[/quote]

No sitä nyt ei tietysti voi mitenkään tietää, pitääkö hän oikeasti "itseään minään" vai ei - vai haluaako vaikuttaa vaatimattomalta, kalasteleeko kehuja, tms. tms.

En usko, että kukaan, joka oikeasti häpeilee vartaloaan, edes pitäisi muotiblogia...

Vierailija
39/78 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehuja kalastelisi laittaisi varmaan kuvat joista edes näkee jotakin. Eihän nuo bikinit edes erotu kunnolla kun on vartalo peitelty joka kulmasta.

Vierailija
40/78 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi