Re:fashion blogien bikinikampanja
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:29"]
Oli mielenkiintoista, että kaikista parhaimman kropan omaavalla oli selkeästi huonoin itsetunto.
[/quote]
Tämän olen muuten todennut uimahallissa. Yleensä ylipainoiset naiset eivät häpeile kroppaansa. Ne, jotka menevät uimapuku päällä suihkuun ja yrittävät pukuhuoneessa keplotella sen uimapuvun päälleen näyttämättä paljasta pintaa, ovat poikkeuksetta sieltä hoikemmasta päästä. Jännä ilmiö.
[/quote]
No voin ainakin omalta kohdaltani sanoa, että häveliäisyys ei ole sama asia kuin huono itsetunto. Minulla on aina ollut mielestäni hyvä kroppa. Voisin ihan hyvin kulkea bikineissä rannalla tai minishortseissa kadulla, enkä tarvitsisi pelätä, että joku nauraa tai katsoo inhoten.
Mutta tykkään peittää itseni, koska tykkään peittää itseni. En pidä ihailevista tai neutraaleista katseista sen enempää kuin inhoavistakaan. Minulla on vapaampi olo, kun en kulje paljastavissa vaatteissa. Ja ei, en ole koskaan halunnut riisuutua uimahallissakaan.
Ettekö ole koskaan uimarannalla käyneet?
en voi taas ymmärtää tätä haukkumisen määrää..
Sitä ei kukaan tunnu myöntävän, että mahdollisesti laihat kokevat suurempaakin pilkkaa ulkonäköänsä kohtaan, kuin lihavat.
Koska pitää olla tyytyväinen, kun on laiha. Vaikka sitten onkin pulkannaru, lauta, muodoton, anorektikko jne.
Minä olen vähän tuota viimeistä hoikempi ja ihan luonnostani olen, niitä harvoja ihmisiä ilmeisesti, joilla ruoka ei vain kerrytä painoa, vaikka syö kuin sika.
Ja koko ikäni olen kuullut jatkuvaa arvostelua ja vitsiä painostani. Kauhistelua, laudoittelua, siitä, ettei miehiä kiinnosta tälläiset muodottomat poikavartalot.
Aivan älytöntä ja ihmiset tuntuu ajattelevan, että laihoille painosta jatkuva naljailu on ihan hyväksyttävää. Kommentteja tulee aivan sieltä täältä, kaupankassa, ohikulkija, tutut ja tuntemattomat.
Mutta tämä kaikki on johtanut siihen, että minulla on myös ikäni ollut sairaalloisen huono itsetunto, en voi katsoa itseäni edes peilistä rupeamatta itse solvaamaan rinnattomuuttani, ja ihan jokaikistä kohtaa kehostani, ja voin erittäin pahoin omassa kehossani.
Ja jos laihuudesta puhuu itse, saati, että kertoo sen olevan ongelma, niin on vain omahyväinen nirppanokka. Edes lääkäreiden keskuudessa tämä on vain "valittaa turhasta" juttu ja kehoitus syödä vielä enemmän, mistään pihistelemättä.
Mutta itse asiaan. Minusta kaikki nuo naiset oli edustavia ja hyvävartaloisia!. On mukava, että tuollaiseen kampanjaan osallistuu juuri kaikenvartaloisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:52"]
en voi taas ymmärtää tätä haukkumisen määrää..
[/quote]
Ei haukkujia kannata edes yrittää ymmärtää, se on energian tuhlausta.
Mä haluaisin jollakin pervolla tavalla nähdä Chigago Idan tässä kampanjassa :D Näkisi ainakin että se vyötärönympärys ei voi olla 66cm
Olenko ainoa joka ei pääse mihinkään Refashionin blogiin? Edes Refashionin etusivu ei aukea. Johtuuko suuresta yleisöryntäyksestä? :D
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:49"]
Olenko ainoa joka ei pääse mihinkään Refashionin blogiin? Edes Refashionin etusivu ei aukea. Johtuuko suuresta yleisöryntäyksestä? :D
[/quote]
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Mikä on kun ei pelitä?
Täytyy sanoa että tulin todella hyvälle tuulelle näistä blogeista! Ihania, aitoja, kauniita naisia :)
Tämä on kyllä paras blogikampanja hetkeen! Kaikilla omanlaisensa tarina ja vartalo :)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:29"]
Tuleekohan moultakin postaus mammauikkareista?
[/quote]
Instassa taisi olla kuva. Blogin mukaan varsanahka on revennyt.
Olenko ainoa jota suoraan sanottuna loukkaa tuo Sallan postaus? Itkee vatsamakkaroista yms vaikka kroppa viimeistä piirtoa myöden täydellinen.
Kaisalla mieletön kroppa, wautsi wau!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:18"]
Onko väärin jos järkytyin muutamasta kuvasta? Tuon ikäisiä ja noin huonossa kunnossa. Nämä kaksi ensimmäistä siis.
[/quote]
Miten niin Jonna on huonossa kunnossa? En millään näe.
Kamppikseen on saatu kyllä kova kattaus erilaisia kroppia. Hienoa!!
Oli tosiaan hassu huomata miten blogaajista juuri se, jonka vartalo on kauimpana ihanteista, uskalsi poseerata vartaloaan sen enempää peittelemättä, kun taas esim. Salla ja Noora olivat paljon epävarmempia myös tekstissään.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:13"]
Oli tosiaan hassu huomata miten blogaajista juuri se, jonka vartalo on kauimpana ihanteista, uskalsi poseerata vartaloaan sen enempää peittelemättä, kun taas esim. Salla ja Noora olivat paljon epävarmempia myös tekstissään.
[/quote]
Minusta siinä ei ole mitään yllättävää. Jos vartalo on jo vaatteet päällä selkeästi kaukana ihanteista, niin ei varmasti ole samalla tavalla paineita pitää yllä mielikuvaa ihannevartalosta. Ei kukaan luule, että siellä reilusti ylipainoisen ihmisen vaatteiden alla on joku uimapukumalli, joten samahan sitä on esiintyä ilman vaatteita. Ne jotka nyrpistelee nenäänsä bikinikuville, nyrpistelee sitä varmasti myös silloin, kun se ylipainoinen on vaatetettu. Heistä on siis turha välittää.
Sen sijaan hoikka ihminen voi tyylikkäällä pukeutumisella näyttää ihan mallivartaloiselta, vaikka siellä vaatteiden alla olisikin vitivalkoinen hieman löysä kroppa. Se luo paineita näyttää uimapukumallilta bikineissä. Tulee sellainen tunne, että nyt se totuus paljastuu. En olekaan täydellinen. Sitten tekee mieli vähän peitellä, ettei ne selkeimmät virheet paista silmään.
Sallan tyyliin ei edes sopisi kovin "anteliaat" kuvat. Minusta nuo ovat bikinikuviksi harvinaisen tyylikkäät!