Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
pahimmat blondimokat
05.06.2014 |
Tehdään pahimmat blondimokat ketju. Mä aloitan. Olen siis blondi, uhkea 168,75. Eilen tulin töistä kotiin ja kuinka ollakaan, pissahätä oli kauhea. Ehdin juuri ja juuri vessaan ja nostin hameen, laskin pikkarit alas ja annoin lorista. No tietenkin pytyn kansi oli kiinni, heh heh. Onneksi ei vielä ollut tullut muita kotiin, joten siivosin, heitin vaatteet pyykkikoriin, pistin hellemekon päälle ja meni pihalle tuulettelemaan pimppiäni. Jatkakaa.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun vaimo liimasi kerran terveyssiteen väärin päin pikkuhousuihin, siis liima karvoja vasten. Mä ihmettelin, että mitä huutoa sieltä vessasta kuuluu.
-blondin mies
Alue: Aihe vapaa
Voin tähän vastata, olen siis blondi ja mies. Kerran olin baarireissulla keskellä viikkoa pokannut jonkun mimmin ja ei muuta kun hänen luo panohommiin. Aamulla siinä tuli vähän kiire ja pikasuihkun kautta bussille ja duuniin. Makkarissa oli hiukan hämärää ja poimin vaatteet sieltä lattialta. Pääsin töihin ja menin vessaan: mulla oli sen naisen pitsipikkarit jalassa, kyllä nauratti ja vähän kiihottikin. Ikinä en sitä naista enää nähnyt, mulla oli ne pökät monta vuotta, sitten heitin ne roskiin (kun uusi tyttöystävä kyseli).