Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa 9 euroa/päivä työpaikkoja?

Vierailija
31.12.2020 |

Tarvitsen rahaa. Mistä niitä paikkoja löytää?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9e/pv ei ole palkka eikä työkokeilu ole työpaikka. Työkokeilussa ollaan kokeilemassa alaa, tehdään koko ajan ohjaajan kanssa. Tämä kannattaa muistaa etenkin päiväkodissa, ei ole pakko jäädä yksin laittamaan kurahousuja kuivumaan, vaan voi aina todeta, että kanssani tätä työtä tekemässä pitää olla sen, joka tähän on palkattu.

Minä ainakin tein töitä ihan itsekseni työkokeilussa (tosin kelan ei työkkärin). Päiväkotia tyrkytti eräs mutta vihaan lapsia.

Vierailija
42/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulloja keräämälläkin tienaa enemmän, kuin 9 euroa/päivä.

Aika kova saa olla keräämään jos 4 tunnissa kerää pulloja 9 euron edestä. Tuo summa tarkoittaa esim. 60 tölkkiä.

No siinäpähän oppii näkemään vaivaa palkkansa eteen. Toisin kuin jossain työkokeilussa. Toisille tollanen pullojen kerääminen on ihan vaan harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin tarvitset työkkäristä päätöksen työkokeilusta. Sitten voit hakea paikan itse. Kaikkein helpoiten työkokeilupaikan saa mm. ruokakaupoista, päiväkodeista ja ala-asteen kouluilta. Mutta myös monista muista paikoista, koska hyvin monille työnantajille kelpaa ilmainen työvoima. Toki korona vaikeuttaa tällä hetkellä paikan saantia.

Jos ap:lta ei ole työnhaku tähänkään asti onnistunut en oikein usko että työkkärin päätös asiaa helpottaa.

20 työhaastattelua ja 200 hakemusta, eikä työpaikkaa -AP

Vierailija
44/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suomessa ole samanlaisia "minijobeja" kuin Saksassa? Työmarkkinoiden alimman portaan väki ansaitsisi enemmän rahaa ja virallisen työsuhteen.

Siis 2 € tuntipalkkoja? Miksiköhän ei?

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/saksassa-75-miljoonaa-ihmista…

Suomessahan on nyt maaliskuuhun saakka korotettu suojaosa työttömille 500 €/kk, kun normaalisti 300.

Vierailija
45/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikset sä hae duuneja joista saa enemmän per päivä palkkaa? Mitä järkee tossa on?

Duunitorissa on kaikenlaisia duunipaikkoja, kattele sieltä. 9 egee päivässä netto saanee parin tunnin työllä?

Normaalin palkkatyön saadakseen pitää yleensä olla ammatti, sekä ainakin aukoton CV ja hyvä supliikki. Tämä johtuen siitä, että useimpia työpaikkoja hakee kymmeniä tai satoja ihmisiä, minkä vuoksi se vaatii ihmiseltä aika paljon, jotta on paras esim. 100 ihmisen joukossa.

Tästä syystä suurelle osalle ihmisistä realismia ovat vain ne  9 euron työpaikat.

Olet väärässä. Vuokratyö on hyvä paikka saada jalka oven väliin. Oma suhteilla saatu vakituinen työpaikkani on ihan suoraan vuokratyön tulosta. Vuokratyössä pääsee näyttämään mitä osaa ja oppimaan lisää. Väitteesi siitä että suurelle osalle ihmisiä realismia on vain 9 euron paikat on sekä harhaanjohtava että todella alentava. Ammatiin voi kouluttautua koulussa tai hankkia tutkinnon näytöillä työssä oppimalla. Itse voi opiskella oman kiinnostuksen mukaan lisää vapaa-ajalla vaikka mitä jos vaan motivaatio riittää.

Millä koulutuksella sulla on noin suppea ja masentava maailmankuva??? Kerro niin osaan itse välttää moista.

Vierailija
46/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilu. Ota yhteys te- toimisto.

Työkokeilusta ei saa 9 euroa /päivä. Jos saisin töitä ja joku palkkaisi, olisin jo töissä.

Minulle jää tällä hetkellä kaikkien kuukausittaisten laskujen jälkeen 240 euroa elämiseen, ruokaan ja vaatteisiin. Saisin siis 9 euroa päivässä kuukaudessa yli 400 euroa käyttörahaa.

Tuohan on ihan hyvä summa. Säästöönkin jäisi.

Vierailija
47/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suomessa ole samanlaisia "minijobeja" kuin Saksassa? Työmarkkinoiden alimman portaan väki ansaitsisi enemmän rahaa ja virallisen työsuhteen.

Siis 2 € tuntipalkkoja? Miksiköhän ei?

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/saksassa-75-miljoonaa-ihmista…

Suomessahan on nyt maaliskuuhun saakka korotettu suojaosa työttömille 500 €/kk, kun normaalisti 300.

Laskepa mikä on tuntipalkka, kun päiväkorvaus on 9 euroa. Ja tule sitten uudestaan sanomaan, että Suomessa on hyvä järjestelmä.

Vierailija
48/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikset sä hae duuneja joista saa enemmän per päivä palkkaa? Mitä järkee tossa on?

Duunitorissa on kaikenlaisia duunipaikkoja, kattele sieltä. 9 egee päivässä netto saanee parin tunnin työllä?

Normaalin palkkatyön saadakseen pitää yleensä olla ammatti, sekä ainakin aukoton CV ja hyvä supliikki. Tämä johtuen siitä, että useimpia työpaikkoja hakee kymmeniä tai satoja ihmisiä, minkä vuoksi se vaatii ihmiseltä aika paljon, jotta on paras esim. 100 ihmisen joukossa.

Tästä syystä suurelle osalle ihmisistä realismia ovat vain ne  9 euron työpaikat.

Olet väärässä. Vuokratyö on hyvä paikka saada jalka oven väliin. Oma suhteilla saatu vakituinen työpaikkani on ihan suoraan vuokratyön tulosta. Vuokratyössä pääsee näyttämään mitä osaa ja oppimaan lisää. Väitteesi siitä että suurelle osalle ihmisiä realismia on vain 9 euron paikat on sekä harhaanjohtava että todella alentava. Ammatiin voi kouluttautua koulussa tai hankkia tutkinnon näytöillä työssä oppimalla. Itse voi opiskella oman kiinnostuksen mukaan lisää vapaa-ajalla vaikka mitä jos vaan motivaatio riittää.

Millä koulutuksella sulla on noin suppea ja masentava maailmankuva??? Kerro niin osaan itse välttää moista.

Vuokratyöt on kait alle 30 vuotiaille, kun hr henkilötkin on 30v janipettereitä. 40 vuotias on näille kauhistus ja vanhus joka joutaa jo eläkkeelle.

Vierailija
49/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokratyöt on kait alle 30 vuotiaille, kun hr henkilötkin on 30v janipettereitä. 40 vuotias on näille kauhistus ja vanhus joka joutaa jo eläkkeelle.

Totta, olen 52 ja hain vuokratyöfirmojen kautta töitä, yhtään tarjousta en saanut, kaveri joka on 38 hänellä oli jopa varaa valita vaikka minulla enemmän koulutusta ja työkokemusta aloille joista kaverille ehdotuksia tuli. Työhaastatteluihin taas olen päässyt, kun olen hakemuksista jättänyt iän pois, haastatteluissa on sitten jo ensikättelyssä nähnyt ilmeestä että unohda koko juttu.

Vierailija
50/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin tarvitset työkkäristä päätöksen työkokeilusta. Sitten voit hakea paikan itse. Kaikkein helpoiten työkokeilupaikan saa mm. ruokakaupoista, päiväkodeista ja ala-asteen kouluilta. Mutta myös monista muista paikoista, koska hyvin monille työnantajille kelpaa ilmainen työvoima. Toki korona vaikeuttaa tällä hetkellä paikan saantia.

Jos ap:lta ei ole työnhaku tähänkään asti onnistunut en oikein usko että työkkärin päätös asiaa helpottaa.

20 työhaastattelua ja 200 hakemusta, eikä työpaikkaa -AP

Laajenna hakua, mikä ala? Lisäopiskelu? Vuokratyö?

Vierailija
51/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin.

Vierailija
52/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin reilusti yli 30-vuotias. Ja nyt on vakipaikka.

Vierailija
53/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilu. Ota yhteys te- toimisto.

Työkokeilusta ei saa 9 euroa /päivä. Jos saisin töitä ja joku palkkaisi, olisin jo töissä.

Minulle jää tällä hetkellä kaikkien kuukausittaisten laskujen jälkeen 240 euroa elämiseen, ruokaan ja vaatteisiin. Saisin siis 9 euroa päivässä kuukaudessa yli 400 euroa käyttörahaa.

Nyt on taas niin sekavaa niin sekavaa tekstiä joltakulta.

Jokainen saa sen 9 euroa päivässä verotonta kulukorvausta jos on työkokeilussa. Ihan jokainen. Jos et usko, niin tarkista työkkärin sivuilta tai laista.

No ei saa. Sen saa vain silloin, kun asia on työllistymissuunnitelmassa.

Jos työkokeilu ei ole työttömän työllistymissuunnitelmassa niin työtön ei voi olla työkokeilussa.

Varsin hyvin voi olla, ei työllistymissuunnitelma mikään vaatimus ole. Mistä tuon keksit?

Vierailija
54/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 euroa päivä:

Liittymä- tms. puhelimyyjä

Verkostomarkkinoija

Netttipokeri-"ammattilainen"

Jos haluaa enemmän rahaa, niin esim. siivoojan paikkoja on auki ihan mukavasti

Vierailija
55/55 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 9eur/päivä tulee työttömyystukien päälle, ei niin että se olisi ainut tulo, kuten välillä oletetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan