Ostimme tänään B mersun, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (35)
B-sarja ja vanha A-sarja ovat rumia. Uusi A, C, E.. hienoja.
Mihin sitä pääntilaa tarvii. Eihän siinä ole edes iso takakontti. Ruma tila-auto.
Ai kysymyskin piti olla? Mikä varustelutaso?
Mitä lisäarvoa saatte mersusta verrattuna volkkarin tai toyotan vastaaviin tilatötteröihin? Millään mittavalla metodilla kuten kulutuksella, melulla, varusteilla tai kiihtyvyydellä asiaa ei voi perustella.
Hirveesti romaneja tällä palstalla. Mikä on muuten sukunimesi? Veikkaan etunimeksi Mirikliä tai Tamaraa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:24"]
Lol itellä s sarjan uusin ja paras malli kaikilla herkuilla
[/quote]Kuva?
Miksi ostitte sellaisen tyylittömän kopin?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 00:27"]
Niiin
[/quote]
En. Jos olisitte ostaneet SL:n, olisi kysymistä, mutta ei mistään beestä.
[/quote]
Minunkin mies myi juuri äskettäin minulle ostetun 2012 SL:n pois koska kyllästyin siihen ja sinne alas kömpimiseen ja sieltä nousemiseen joka ärsyttävää etenkin hame tai mekko päällä , ja kun auto on pelkkä kaksipaikkainen jossa "takapenkki" olematon jonne saa juuri ja juuri mahtumaan käsilaukun, mutta nyt minulla on saksalaisen convertiblen vastakohta eli brittiläinen maasturi RR Sport. Tuntuu niin paljon turvallisemmalta ja ohjaus on mielestäni RR:ssa kevyempi ja auto tuntuu jopa sporttisemmalta ajettavalta kuin SL.
Myös minun jenkkitutut alkaneet myymään Mersujaan ja hankkimaan RR:t tilalle ja kakkosautoiksi sähköautoja :D
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:40"]
Mikä on b mersu?
[/quote]
Bi-SeksuaaliMersu?
Ei ollut varaa sitten A mersuun vaan piti ottaa joku B luokan vehje.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:18"]Mikä on sukunimesi? Palm?
[/quote]
Miksi Palm?
Terveisin Palm, jolla ei ole autoa, eikä aikomusta sitä hankkia.
Lexus Ls vuosimalli 2013..siinä auto köyhille
Mikä on sun kuppikoko ja minkä väriset pikkarit sulla on päällä?