Onko joku oikeasti antanut säälistä?
Kun mediassa aina toitotetaan, että kaikenlaiset kouluampujat ym. häiriintyneet ja syrjäytyneet olisivat kunnolla, jos vain saisivat seksiä. Niin onko täällä ketään, joka olisi oikeasti sekstannut jonkun reppanan kanssa vain myötätunnosta, ajatuksella että "kun ei tuo ketään muutakaan kuitenkaan saa"? Millaista oli, ja miten tilanne jatkui?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua säälistä vaan haluan että toinen oikeasti haluaa minua, säälistä antamalla aiheuttaisi vain enemmän pahaa oloa.
m34
Tekopyhää.
Ehkä sinusta on kivaa työnnellä kikuliasi haluttomiin naisiin tai sitten kokemus puuttuu täysin. Mutta en minäkään halua seksiä tai pysty siitä nauttimaan ellei toinen ole täysillä mukana.
Naapurin Martalle annoin tänä vuonna. Oli jäänyt leskeksi 1915 eikä ollut saanut munaa sen jälkeen.
Anoppi on antanut mulle muutaman kerran, syystä että hänen tyttärensä ei ole sitä tsjunnut tehdä seitsemään vuoteen. On antanut useamman vuoden eräälle matkamiehelle, aina kun miehen työkalenteri osoittaa tätä kaupunkia. Mieshän ei muissa kaupugeissa nussi muita, vaan ainoastaan vain vaimoani. Ei tietenkään tiedä, että tiedän. Voi joskus naama venähtää, kuulee että olen pidemmän aikaa tyhjentänyt itseni hänen äitiinsä, joka on muuten upea nainen halukas ja hyvät alapään puristukset omaava. Vielä se että minä en tätä aloittanut. Saa moralisoida.
Varmaan aika monta tämmöistä tapausta missä ollaan kahdestaan jommankumman kämpillä ja nainen ei oo menos ihan yhtä täpöillä mukana kuin mies. Osaatte naiset paremmin selittää mitä silloin mieles liikkuu.
Olin matkalla syrjäisessä luontokohteessa ja annoin paikalliselle eräoppaalle muutamana iltana. Mukava jannu, joka näki paljon vaivaa pokatakseen minut, mutta en ollut hänestä kyllä oikeasti yhtään kiinnostunut. Ajattelin, että suurin osa länsimaisista matkailijoista on varmaan hänelle tylyjä, eikä majapaikassa ollut iltaisin muitakaan kiireitä. En saanut jutusta itselleni oikein mitään, mutta hän tuntui nauttivan kovasti, joten hyvä mieli mullekin siitä jäi. Ei ollut riskiä, että hän jää roikkumaan, kun matkan jälkeen välimatkaa oli taas tuhansia kilometrejä.
Useimmiten saan juuri säälistä. Olenhan ukkomies. Vaimo rasvaa pillun ja sanoo että takaa päin saat, ja kortsua käytettävä.
😪
Kerran annoin yhdelle isomunaselle joka ei ollutkaan iso
Annoin kerran yhdelle työkaverille, joka aikoinaan piiritti niin kauan, että annoin periksi. Hänellä oli erittäin, erittäin paksu mutta keskivertoa lyhyempi meisseli. Hanakka tuuttaamaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten saan juuri säälistä. Olenhan ukkomies. Vaimo rasvaa pillun ja sanoo että takaa päin saat, ja kortsua käytettävä.
😪
Et ole ainoa tässä maassa. Väitän että meitä on satoja tuhansia samassa asemassa kanssasi
Itse olen jokusen kerran antanut säälistä, vaikka kaveri ei ole kumppaniehdokkaana säväyttänytkään, mutta asiaan on toki vaikuttanut se, että jossain vaiheessa kävi ilmi heidän kohdallaan (mökillä saunomassa, naku-uimassa ym.), että työväline oli keskivertoa kookkaampi, hyvin tanassa ja työstöintoa riittämiin, joten päätin saada seksuaalista nautintoa heidän kanssaan, vaikka muuten emme yhteen päätyneetkään. Siinä kalukiimassa tulee tehtyä asioita, joita ei hetkeä aikaisemmin voinut nähdä itseään tekemässä.
Antoi painostaa itsensä seksiin. = Antoi säälistä.
Täällä esitetään asia toisen reppanuutena ja yrityksen palkitsemisena, mutta eikö itselläkin ole ongelma jos ei osaa sanoa ei.
Yhdelle yli 70-vuotiaalle papalle annoin säälistä.
Ei se ihmeelliseltä tuntunut muttei siitä minulle mitään haittaakaan ollut.