Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti antanut säälistä?

Vierailija
30.12.2020 |

Kun mediassa aina toitotetaan, että kaikenlaiset kouluampujat ym. häiriintyneet ja syrjäytyneet olisivat kunnolla, jos vain saisivat seksiä. Niin onko täällä ketään, joka olisi oikeasti sekstannut jonkun reppanan kanssa vain myötätunnosta, ajatuksella että "kun ei tuo ketään muutakaan kuitenkaan saa"? Millaista oli, ja miten tilanne jatkui?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut monet kerrat.

Ei se minulta ole mitenkään pois.

Ikäs, kuppikokos?

Missäpäin vaikutat?

Vierailija
22/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estin varman koulusurman ottamalla suihin. En mene yksityiskohtiin.

Kai sen verran voit kertoa, että nielitkö? 

Mikä ihmeen pakkomielle sulla on aina kysellä näitä ”nieletkö?” ”Nielitkö?” kysymyksiä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoosääliseksiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut monet kerrat.

Ei se minulta ole mitenkään pois.

Ikäs, kuppikokos?

Missäpäin vaikutat?

Säälittävää

Vierailija
24/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on niin paljon seksiä, että varmaan myös sääliseksi mahtuu kirjoon mukaan. Itselleni ei ole tullut mieleen antaa säälistä, kun ei se seksikokemus olisi hyvä kummallekaan.

Kyllä sääliseksikin olisi parempi kuin ei seksiä ollenkaan. 

Ehkä sellaisessa tapauksessa, jossa molemmat säälivät toista eikä kumpikaan muuten saisi seksiä ollenkaan.

Ei päde ihmisiin, jotka saavat seksiä sellaiselta, jota haluavat oikeasti ja jopa rakastavat.

Horsmia ja voikukkia syömälläkin pysyy hengissä, mutta ei ne kokonaista kunnon ateriaa voita.

Toki näin. Itse vastentahtoisessa selibaatissa olevana miehenä puhuinkin tietysti omasta näkökulmastani. Minulle olisi aivan sama, mitkä kumppanin motiivit olisivat, jos vaihtoehtoina olisi seksiä tai ei seksiä. Tietysti ideaalitilanne olisi se, että molemmat haluaisivat toisiaan, mutta jos näin ei ole niin ei se ilman oleminen missään tapauksessa parempi vaihtoehto ole.

Vierailija
25/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua säälistä vaan haluan että toinen oikeasti haluaa minua, säälistä antamalla aiheuttaisi vain enemmän pahaa oloa.

m34

Vierailija
26/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ystävällisenä ja avoimena ihmisenä mä aktiivisimpina baariaikoina tanssin ja juttelin myös kilttisten kanssa, mutta kun huomasin että ne innostuivat liikaa niin pakenin. Ihan niin ystävällinen en ollut.

Vierailija
27/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen verran voit kertoa, että nielitkö? 

Mikä ihmeen pakkomielle sulla on aina kysellä näitä ”nieletkö?” ”Nielitkö?” kysymyksiä??

Se kuuluu tietää. Vähän sama kun sanoisit, että löin kaveriani. Joku kysyisi hetken päästä tarkentavia tietoja.

Vierailija
28/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihin ja nielin mällit.

Vierailija
29/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. En ottaisi säälistä. Oksettaa

Tyhmä.

Vierailija
30/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua säälistä vaan haluan että toinen oikeasti haluaa minua, säälistä antamalla aiheuttaisi vain enemmän pahaa oloa.

m34

Tekopyhää.

Vierailija
31/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Tosin miehellä ei sitten tosi paikan tullen seisonut. Eikä mun taidot riittäneet herättämään. No, pääsi sitten kokeilemaan käsipelillä. Tunnusti itse, että oli ekakerta.

Myös yhden poikaystävän kanssa aloitin seurustelun kyseenalaisella perusteella. Asuin pikkukylässä, jossa kyseisen pojan vanhemmat olivat olevinaan vähän parempaa väkeä ja oma perheeni taas oli sitä huonompaa. Päätin iskeä tyypin ihan vain kiusallaan. Mutta kaveri olikin ihan kokematon (oli jo yli 20, itse olin alle 18) ja ihastui korviaan myöden. Taisi myös olla eka kerta kun pisti äidilleen vastaan, äiti kun ei tykännyt ollenkaan meidän seurustelusta. Seurusteltiin joku 6 kk, jonka jälkeen ajattelin että nyt ei enää jaksa. Kaveri oli siis ihan mukava mutta en oikeasti ihastunut ja hän alkoi jo puhua yhteisestä tulevaisuudesta jne. Jätin hänet hyvin perinteisillä kliseisillä lauseilla. Ja myöhemmin hänen äitinsä soitti mulle ja haukkui mut pystyyn.

Vierailija
32/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka oikeasti tarvitsisivat sääliseksiä, todennäköisesti nyhjöttävät kotonaan. Miten sellaiselle edes pääsee seksiä antamaan?  

When there's a will, there's a way. Nyt vain luovuutta kehiin. Hakeudu esim. ylikselle tai jonnekin nörttifoorumeille ja tutustu ensin virtuaalisesti näihin nyhjöttäjiin. Muutaman viikon aktiivisella keskustelulla saat varmasti haarukoitua ne pahiten puutteesta kärsivät.

Vierailija
33/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ystävällisenä ja avoimena ihmisenä mä aktiivisimpina baariaikoina tanssin ja juttelin myös kilttisten kanssa, mutta kun huomasin että ne innostuivat liikaa niin pakenin. Ihan niin ystävällinen en ollut.

Tuo on ehkä kaikkein julminta. Ensin herättää toiveita, jotka sitten murskataan. Joka kerta.

t. kilttis

Vierailija
34/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ehkä kaikkein julminta. Ensin herättää toiveita, jotka sitten murskataan. Joka kerta.

t. kilttis

Tuo on totta. Useimmat naiset ei ymmärrä kuinka lannistavaa on tulla aina torjutuksi.

Vierailija
35/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis hyvä, jos kaikki muutkin av-mammat yrittäis estää näitä koulusurmia.

Vierailija
36/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin parhaani mukaan antaa yhdelle kolmekymppiselle neitsyelle, mutta ei hän jännityksen takia kyennyt siihen. Oli mulle ihan ok juttu ja olisin ollut valmis yrittämään myöhemmin uudelleen, mutta hän ei enää halunnut olla yhteyksissä. Mä olin kyllä kiinnostunut hänestä ihan parisuhdemielessäkin, mutta ei voi mitään kun ei miestä kiinnostanut. Oon itsekin ollut yksin ja selibaatissa sen jälkeen vuosia. Näin hänet kerran suomi24 deittipalstalla, eli ilmeisesti ei hänkään oo löytänyt ketään. Hölmöä. Miksei vaan antanut mulle mahdollisuutta? Enkä sitten ole mikään hooora, mulla itsellänikin ollut vain 2 miestä elämäni aikana, joista toinen on hän. 

Vierailija
37/53 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia kun näin on oikeasti käynyt. Ja vielä uskomattomampiakin tapauksia. Härski ei ole se joka pyytää vaan se joka antaa.

Vierailija
38/53 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksia kun näin on oikeasti käynyt. Ja vielä uskomattomampiakin tapauksia. Härski ei ole se joka pyytää vaan se joka antaa.

Ei kumpikaan ole härski.

Vierailija
39/53 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä joutunut monesti säälistä antamaan. Harva silti kiitosta osaa sanoa...

Vierailija
40/53 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies kirjoitti:

Onhan sitä joutunut monesti säälistä antamaan. Harva silti kiitosta osaa sanoa...

Millä lailla "joudut" antamaan? Etkö voisi kieltäytyä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi